*Harry*
H: we komen eerder naar huis!
Ik hoorde niks..Danny? ik hoorde de telefoon vallen en de meiden naar Danny roepen...Wtf is er aan de hand?
H: Danny? Danny? Danny is alles oké? Danny zeg iets!
Ik hoorde de telefoon opgepakt worden en hoorde haar stem weer..gelukkig!
D: sorry de telefoon viel...ik...dat is geweldig!
H: weetje zeker dat alles goed gaat?
D: ja...waneer kom je terug?
H: morge!
D: wauw..dat is snel..dan zie ik je morge..
H: oke..kom je me halen van het vliegveld?
D: ja tuurlijk...ik moet gaan...doei..
Voor ik nog iets kon zeggen hing ze al op...wat is er toch met haar? Ze houd iets voor me achter..het kan niet anders..
N: wat was er Hazz?
H: Danny...ze deed raar.
Lo: der is vast niks aan de hand...maak je geen zorgen..misschien is ze gewoon ongesteld!
H: dan doet ze nooit zo..het leek alsof ze niet wou dat ik terug kwam...alsof ze schrok..
Z: ach het is vast niks maak je niet druk!
H: nee inderdaad...
Ondanks dat de jongens zeiden dat het niks van kon ik me hoofd er niet van af krijgen...ik ken Danny...er is iets aan de hand en ze wil het me niet vertellen..
Lo: Harry wordt wakker we zijn er..
H: waar?
Lo: op het vliegveld idioot...we zijn thuis!
H: oww..
Ik sprong op en liep met de jongens mee het vliegtuig uit..eindelijk zijn we thuis...eindelijk zag ik Danny weer...ondanks ik nog steeds wil weten wat er aan de hand is...
Li: ben je er nou nog steeds mee bezig?
H: ja het klopt gewoon niet...
N: hahha misschien is zr wel zwanger..zijn het hormonen!
H: NEE! doe normaal Niall!
N: het kan....
H: nee dat kan niet...klaar!
Lo: wat is het anders Hazz?
H: geen idee maar alles behalve dat..
Z: ja maar wat als ze det wel is...dan ga je zo reageren? die meid kan daar niks aan doen!
H: weet ik maar het is niet zo...het kan niet...punt uit!
We liepen de hal in en zagen de meiden druk in gesprek...we besloten zachtjes te doen en hun te verassen...we kwamen dichterbij en ik hoorde hun gesprek..dit meen je niet!
P: wat je gaat zeggen zodra die aan komt lopen...
D: wat dacht je van...Hey Harry ik ben zwanger..hoe was de tour?
Ik schrok en Eleanor zag me staan..ik liet me tas uit me handen vallen en keek haar met groten ogen aan..
E: Danny!
H: dat is een grapje toch?
Danny draaide zich om en keek me geschokt aan...dit kan niet...Ze kreeg tranen in haar ogen en ik zag dat ze niet wist wat ze moest doen..
D: Harry...ik...het spijt me...ik wou het je vertellen...ik wist niet dat je..
H: je maakt een grapje toch? zeg alsjeblieft dat het een grapje is..
D: nee...dat is het niet...waarom denk je dat ik..
H: SERIEUS!
D: Harry..het spijt me ik kan er niks aan doen...
H: Hoe...waarom vertel je me niks..ik moet het zo horen? ik wil dit niet...
D: laat maar Hazz...
Ze rende huilend weg en Louis en Steffie gingen er achter aan...dit wou ik niet...ik wou dit van haar horen op een goed moment...ik wou der niet aan het huilen maken, maar alles hier dit moment het maakte me boos..ik was zo bang om dat te horen en dan precies dat is er aan de hand..hoe kan ik dit nog oplossen?
N: EIKEL!
H: het spijt me ik wou der niet aan het huilen maken..
Michelle keek me boos aan en gaf me een klap tegen me hoofd..
Mi: hoe kan je zo zijn! alsof Danny niet doodsbang is..
H: het spijt me echt...ik schrok...ik moet met haar praten..
E: niet nu..je hebt het nu verpest!
H: maar...
P: NEE HARRY! het gaat nu om Danny niet om jou!
*Danny*
Lo: Danny wacht! Danny alsjeblieft wacht!
Ik kon niet stoppen met rennen en voelde iemand mijn arm pakken..ik werd terug getrokken tegen Louis aan...ik begon nog harder te huilen en Louis begon me te troosten...
Lo: sshhtt..het komt goed moppie..
D: ik w..wist het..hij..hij wil het niet...
S: hij schrok...dat betekend nog niks mop...
D: hij zei het toch! moet je kijken hoe boos hij werd..
Lo: dat komt door ons..we waren hem aan het pesten met dat je misschien zwanger was...en toen was ie al helemaal opgefokt en was ie bang dat het waar was..het spijt me..
D: ik kan niet terug...hij haat me vast...
S: hij haat je niet gek! hij houd van je..laat hem even nadenken over alles en dan komt het vast goed...
D: ik moet het weg halen...dat lost het op..
Lo: NEE! je gaat niks weg halen! ben je gek! jullie gaan dit uit praten!
S: kom..
Louis had me tegen zich aan gedrukt en we liepen terug..ik zag de jongens zitten en Harry keek me met spijt in zijn ogen aan..ik verbergde mijn gezicht in Louis borst en Hij liep meteen door naar buiten naar de auto...ik hoorde Harry wat zeggen maar Louis reageerde niet..hij zetten me in de auto en kwam bij me zitten..
Lo: Harry jij rijd..
H: maar ik..
Lo: Verdomme doe het gewoon!
H: oké..
Harry kroop achter het stuur en de rest stapte in...hij keek via zijn spiegel naar mij en probeerde oog contact te zoeken maar ik liet het niet toe..ik voelde me vreselijk...en had buikpijn echt niet normaal...toen we thuis aan komen rende ik naar binnen naar de wc...ik moest weer overgeven...maar dit was anders..ik had buikpijn..steken echt heel raar...ik voelde iemand bij me komen zitten en haalde me haar aan de kant...hij gaf me een doekje en ik veegde mijn mond af...ik voelde een kus op me hoofd..Harry? ik keek op en zag Harry zitten...wat doet ie hier?
D: wat doe je hier?
H: Danny alsjeblieft het spijt me...
D: Ga toch weg...je wil het niet eens, verzorg me dan niet!
H: ik wil het wel!
D: je wil het wel?
H: ja! ik schrok..ik was bang..maar ik heb nagedacht...
D: kunnen we dit gesprek ergens anders voeren en niet in de wc...
Harry pakte me hand en nam me mee naar onze slaapkamer..
D: vertel..
H: ik..het spijt me..dat ik het hoorde ik schrok me dood...ik had dat niet verwacht en al helemaal niet daar!
Maar je moet niet denken dat ik het niet wil Danny...
D: kijk hoe boos je werd...je schreeuwt tegen me dat je het niet wil...wat denk je dat ik dan denk..
H: het spijt me echt...ik wil niks liever dan een gezin met jou!
D: echt waar..want ik kan het ook weg halen..
H: wat? ben je gek...nee ik wil het houden! jij niet dan?
D: ik ben pas 19 jij wordt bijna 21...we hebben onze carrière en dan wil je toch geen kind...
H: jawel! het is ons nu gegeven Danny...we houden het...ik wil niks liever!
D: oww Harry weetje hoe gelukkig dat me maakt...
H: jij maakt mij gelukkig! ik wordt Papa!
Hij wikkelde zijn armen om me heen en trok me dicht tegen zich aan..
D: dit had ik nodig!
H: ik ook!
Hij gaf kusjes in me nek en we bleven zo zitten..het voelde fijn..ondanks dat ik me vreselijk voelde. Ik was super misselijk en had nog steeds hele erge buikpijn..maar het boeide me nu niet...ik had Harry terug.
H: hou je nog wel van me...
D: wat is dat voor een vraag?
H: na alles...hoe ik net reageerde...
D: tuurlijk hou ik van je!
H: gelukkig!
Hij trok me dichter bij en drukten zijn lippen op die van mij..ik had me vingers in zijn haar en hij had zijn handen op mijn gezicht...ik was zo blij hem terug te hebben...
Ik trok terug en rende naar de wc...Waarom nou weer? ik moest overgeven en Harry kwam meteen naar me toe...
H: rustig maar schat, ik ben er voor je..
D: ik voel me zo kut...voel me echt niet goed..
H: ben je al bij de dokter geweest?
D: nee...
H: dan gaan we dat doen!
D: Harry ik..
H: nee nu!
Hij hielp me omhoog en nam me mee naar de huiskamer..
Hij trok me naar zich toe en keek me aan..
H: ik wil zeker weten dat alles goed is met mijn prinses en mijn mini me! dus gaan we er heen!
Lo: alles is goed zie ik?
D: ja..
H: jongens ik wordt vader!
N: haha geweldig...gefeliciteerd!
D: maar nu wil die naar de dokter...
E: laten we dat maar doen ja...is wel belangrijk!
H: we zien jullie straks oké!
Harry trok me mee naar de auto en we stapte in...het was niet lang rijden we waren er met 10 minuten..
H: hallo mevrouw, ik wou mijn vriendin laten nakijken...ze is zwanger maar is nog niet langs geweest en ze heeft last van hele erge buikpijn..
"Oww ja tuurlijk meneer Styles, als u even plaats neemt is er zo plek voor u"
H: heel erg bedankt!
Hij trok me mee en ging zitten..hij bleef me aan kijken en trok me tegen zich aan..
D: Harry doe is rustig...alles is vast goed!
H: ja maar wat als er iets is..ik ben zo blij dat ik vader wordt...
D: er is vast niks schat...maak je niet druk!
Ik gaf hem een kus en hij glimlachte naar me..
"Meneer en mevrouw Styles?"
H: ja!
"Komt u maar mee"
We liepen mee naar de kamer en de vrouw deed de deur dicht..
D: mevrouw Styles?
Harry knipoogde naar me en kwam naast me staan.
"Waar kan ik u mee helpen?"
D: ik ben zwanger maar ben nog niet langs geweest...en heb een idee hoelang ik al zwanger ben...maar ik heb hele erge buikpijn de heletijd en ben heel erg misselijk en heb steken in me buik..
"Kom maar liggen dan gaan we even kijken.."
Ik ging liggen en ze spuiten wat blauwe gel op me buik..het was super koud en ik voelde rillingen over mijn lichaam gaan..Harry stond naast me en pakte me hand..
"Nou laten we even kijken...het kindje ziet er gezond uit...voor zo ver ik nu kan zien...wauw je bent al bijna 3 maanden zwanger Damen..."
H: 3 maanden? Jezus zo lang!
"Ja, maar ik geef je medicijnen mee voor de misselijkheid en de buikpijn...en dan wil ik je over 2 weken terug zien!"
D: oké dankje!
H: maar alles is goed met me baby?
"Haha ja alles is zoals ik nu kan zien goed!"
We zeiden de vrouw gedag en ik kreeg mijn medicijnen..we liepen terug naar de auto en reden naar huis..
D: ik zei toch dat alles goed was..
H: je moet medicijnen slikken...dat zegt niet dat alles goed is...je gaat rust nemen..
D: we zouden op vakantie gaan Hazz...alsjeblieft ik ben niet ziek..
H: maar...
D: alsjeblieft! ik heb vakantie nodig..ik heb ons nodig...voor zolang het nog kan..
H: oké..maar als je je niet goed voelt gaan we terug naar huis!
D: oké..Dankje Harry..ik hou van je!
H: ik hou ook van jou schat!
----------------------------------------------
COMMENT😁
VOTE🙏
FOLLOW👍
LY❤️
JE LEEST
Best Friends right?
FanfictionDanny en Harry zijn al jaren lang bevriend en doen alles samen. Wanneer Danny een vriendje krijgt begint Harry door te krijgen hoeveel hij eigelijk om haar geeft en ziet eindelijk in dat ie verliefd op haar is. maar hoe gaat hij haar dat vertellen...