Part 2

3K 76 6
                                    

Harry's POV

Ik werd wakker door een raar geluid, ik keek naast me en zag dat het Danny der telefoon was. ik draaide om en zag een sms. JIMMY!? Ik pakte haar telefoon en las het smsje...

Van: Jimmy

Hey, ik kijk uit naar onze date! ik kom je vanavond om 7 uur ophalen. x Jimmy

Ik werd woest!

waarom liegt ze tegen me? waarom zegt ze dat ze nee heeft gezegd als ze vanavond met hem weg gaat. waarom is ze niet gewoon eerlijk?

Ik stond op en liep de kamer uit. Ik liep naar de keuken en pakte wat eten.

Ik snap nog steeds niet hoe ze kan liegen.. Ik hoorde haar op de trap en deed alsof ik druk bezig was.

"goeiemorgen hazz."

"hoi.." Ze liep langs me en gaf me een knuffel. ik knuffelde niet terug.

"is er iets?"

"nee hoor, slecht geslapen..."

"oww wat dan mop?"

"nee niks. trouwens vandaag ga ik weg met vrienden...je kent ze wel Liam, Louis, Niall en Zayn..."

"owwjaa, leuk! wat gaan jullie doen?"

"naar de golfbaan, niks bijzonders..'

"oww leuk, gezellig een jongens dag!" Op dat moment ging haar telefoon en ze nam op.

Danny's POV

"met Danny."

"met Danielle."

"heyy hoe is het?"

"goed, ik vroeg me af of je zin had om met mij, steffie, Eleanor en Perrie wat te doen vandaag?"

"ja dat lijkt me super gezellig! ik moet alleen wel 6 uur terug zijn heb wat te doen om 7 namelijk."

"dat is helemaal top! we komen je over een half uurtje ophalen!"

"is goedd tot straks!" Ik keek Harry aan die mij verbaast aan keek.

"wie was dat?"

"Danielle, ze vroeg of ik vandaag mee ging wat doen met Steffie, Perrie en Eleanor."

"oww leuk! zeker doen.." Het leek erop alsof hij weer helemaal vrolijk was. hij liep naar me toe en gaf me een kus op me wang.

"ik ga me omkleden schat, dat moet jij ook maar is doen!" We liepen naar boven en gingen ons snel omkleden. toen we beneden kwamen kwam mijn moeder net binnen lopen.

"hey schatjes alles goed?"

"mam? waar kom jij zo laat vandaan?"

"eigelijk zo vroeg?" Ik keek Harry aan die haar glimlachend aankeek

"het was gezellig en we bleven overnachten in het hotel waar de vergadering was."

"leuk om te horen dat u het gezellig had." Ze keek Harry aan en gaf hem een knuffel.

"dankje mop...hoe gaat het met je?"

"ja goedd!"

"mooizo..waar gaan jullie 2 eigelijk heen?"

"ik heb met de meiden afgesproken en Harry met de jongens.."

"oww gezellig ga maar snel dan!"

"doei Monique!"

Best Friends right?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu