Danny's POV
Ik rende naar buiten en zat buiten op de stoep met mijn hoofd in mijn handen verborgen.
"Danny...waarom ben je zo overstuur?"
"Harry verteld me net dat ie verliefd op me is...."
"ach het is toch maar een loser!" Ik keek om en zag Jimmy lachen.
"dat is hij niet! Harry is geweldig!"
"Dan neem je toch met hem....is toch niet dat ik je echt leuk vond ofzo..." Ik stond op en keek hem geschokt aan.
"Pardon?"
"je hoorde me wel...Harry had gelijk, ik ben nooit verliefd op je geweest. het enige wat ik wou was sex! maar zelfs dat heb ik nog niet gehad van je! weetje zoek het uit lelijk mokkel..." Ik stond voor hem en sloeg hem zo hard als ik kon in zijn gezicht....het kwam niet zo hard aan als dat ik had gehoopt.
"BITCH!" Hij sloeg me en ik viel op de grond.
"wat denk je wel niet? denk je dat je daar zomaar mee weg komt....je kan me niet zomaar slaan..." Hij sloeg me nog een keer en ik gaf een gil. ik greep naar mijn gezicht en zag dat mijn hand onder het bloed zat.
ik was bang, niemand die kwam helpen...ik was Harry kwijt! en nu slaat de jongen waar hij me voor beschermde me in elkaar...
hij hield zijn hand weer omhoog om me nog een keer te slaan maar voor die dat kon doen hoorde ik voetstappen en werd Jimmy geslagen door Danielle, Steffie rende naar me toe en keek me geschokt aan.
"wat ben jij een zielig figuur zeg!" Michelle stond tegen Jimmy te schreeuwen en hij vreef over zijn wang.
"kut wijf, wil jij ook klappen ofzo?" Liam sprong voor Danielle en Jimmy schrok.
"waag het één keer,, en ik trek je hoofd eraf!" Ik keek om en zag Perrie, Eleanor, Louis, Niall en Zayn staan.
waar is Harry?
De meiden kwamen naar me toe en hielpen me omhoog. Ik zag Perrie naar me toe komen en ze hield me vast.
"wow schat je gezicht...kom snel mee naar binnen!" Ze trokken me mee naar binnen en zetten me in de keuken neer.
"wil je wat drinken?" Ik keek steffie aan en knikte.
"ja doe maar thee.."
"kom mop we gaan je schoonmaken..." Eleanor zetten me op de stoel en Danielle en Perrie hadden een EHBO kist gepakt. Steffie maakte mijn gezicht schoon met een natte doek.
"Auww!"
"sorry gaat het?" Ik knikte en Steffie ging verder.
"ja sorry...auww, het doet pijn.."
"sshtt..het komt goed.." Ik voelde tranen over mijn wangen rollen en voelde me zo vreselijk..
Nadat ze mijn gezicht hadden schoongemaakt en me open wonden hadden bedekt met pleisters. zaten we in de woonkamer op de bank met zijn alle.
"waarom sloeg hij je?" Ik keek naar Eleanor die mij vragend aan keek.
"ik sloeg hem eerst..."
"wat is er gebeurt mop?" Perrie keek me aan en ging met der hand over me rug.
"hij vroeg waarom ik zo overdreven deed en ik werd boos, want het deed me heel veel wat Harry zei. hij schold Harry uit en ik nam het voor hem op...toen werd hij boos en zei hij dus dat wat Harry vertelde waar was...en toen schold ie mij uit...zei die dat...dat het hem alleen om de sex ging, die..die niet heeft gekregen..en toen sloeg ik hem..en toen bleef hij mij slaan..."
JE LEEST
Best Friends right?
FanfictionDanny en Harry zijn al jaren lang bevriend en doen alles samen. Wanneer Danny een vriendje krijgt begint Harry door te krijgen hoeveel hij eigelijk om haar geeft en ziet eindelijk in dat ie verliefd op haar is. maar hoe gaat hij haar dat vertellen...