*Harry*
Alles ging perfect..het was weer zoals vroeger...Danny en ik tegen de rest van de wereld! de tour ging ook super goed..het was gezellig en we hadden een hoop lol met zijn alle. 2 Magical was geweldig...ze waren super goed en ons voorprogramma...alle fans waren we van hun!
D: het is een geweldig publiek! veel succes Jongens!!N: Thanks Danny! jullie waren super!
H: je was geweldig schat!
Ik wikkelde mijn armen om haar heen en ze glimlachte naar me..
D: succes mop! je kan het!H: Dankje schatje!
Ze ging op der tenen staan en gaf me een kus...ik tilde der op zodat ze der beter bij kon. Danny wikkelde haar benen om me heen en maakte de kus dieper...
Lo: Hallooo we hebben hem nog nodig! eet hem niet op!Ik liep Danny los en ze stak der tong uit naar Louis! Ze gaf me een kus op me wang en liep weg..
D: zie je straks mop!Ik liep naar de jongens en we rende het podium op..
H: Hallooo Zweden!!-
Lo: jullie waren een geweldig publiek!!
N: tot snel!
We liepen het podium af en daar stond Simon.
Si: heeyy jongens jullie waren geweldig!Li: haha Dankje Si!
Si: ik zat te denken misschien moeten jullie je eigen tour hebben..
H: wat?
Lo: dat is super tof!
Si: ja de meiden krijgen ook hun eigen tour..ze zijn te groot om als voorprogramma te staan..
H: maar...
Si: het spijt me..
Simon liep weg en de jongens keken me aan..
Z: Harry we wisten dat die dag zou komen..
H: maar zo snel..
N: het is voor ons allemaal moeilijk..we laten allemaal onze meisjes achter...
Lo: denk je dat ik het leuk vind om me meisje achter te laten..alleen te laten Touren..ik vind het dood eng...
Li: we moeten op hun vertrouwen...we weten dat ze het kunnen!
H: dat is het ook niet maar...ik heb der eindelijk terug..
Z: ik weet het, maar je raakt haar noet meer kwijt Hazz..echt niet!
Ik knikte en liep met de jongens mee naar de kleedkamer...we stapte naar binnen en zagen Simon staan..waarschijnlijk had ie het nieuws net verteld want ze keken niet vrolijk en vooral Danny niet..ze zag me staan en kwam meteen naar me toe lopen...ik trok der in een knuffel en ze hield me stevig vast..
D: ik wil niet...H: je moet wel...het is een grote kans..die kan je niet voorbij laten gaan..
D: maar wij dan?
H: wij zijn verloofd en wij blijven bij elkaar, hoe dan ook!
D: beloofd?
H: beloofd!
Ik gaf der een kus en ze verborg der gezicht in mijn borst..
Ik kon haar niet nog een keer kwijt raken..dat zou haar..maar ook mij kapot maken..
We gingen met zijn alle terug naar de bus en iedereen ging zitten...Danny wou ook zitten maar ik trok haar mee naar onze kamer...ik ging op het bed liggen en trok haar bij me. ik wikkelde mijn armen om haar heen en bleef zo liggen..D: kunnen we voor altijd zo blijven liggen?
H: graag!D: als dat toch is kon...
H: wat is er mop?
D: je hebt het altijd door als er wat is he?
H: haha ja ik ken je langer dan vandaag...dus vertel..D: ik vind het moeilijk om bij je weg te gaan...om alleen op tour te gaan...
H: ik vind het ook niet fijn om je achter te laten...of om zonder jou te zijn...
D: wanneer gaan we..zeg maar...alleen Touren?H: over 2 dagen..
D: 2 Dagen?
H: het spijt me..D: je kan er niks aan doen mop..
H: nee weet ik maar ik wou dat ik je kon geruststellen..
Ze draaide zich om en legde der handen op mijn borst en keek me aan..D: dat kan jij ook...alleen jij..
Ze begon de knoopjes van mijn bloes los te maken en ging met haar handen om mijn tattoo's..H: wat ben je van plan?
D: jij zou mij geruststellen!
H: haha oww op die manier...
Ik draaide der om en begon haar te zoenen...ze wikkelde haar handen in mijn haar en haar benen om mijn middel...het voelde geweldig!
En het was een geweldige avond...
Net als vroeger!-
*Danny*
Ik keek naast me en zag Harry niet meer liggen..
Ik liep naar de keuken en had alleen Harry zijn Ramones shirt aan..H: Goeiemorgen mop!
D: heyy!
Ik liep naar hem toe en zoende hem...ik hoorde Louis, Liam, Niall en Zayn achter me...ik keek om en ze keken me boos aan..D: is er iets?
Lo: volgende keer wat zachter alsjeblieft!
H: wat?
Z: ja jullie twee...heb de halve nacht wakker gelegen...
Ik keek Harry aan met grote ogen en voelde mezelf rood worden...ik verborg me gezicht in Harrys borst en voelde hem lachen...D: wat is er zo leuk?
H: dat wordt geen Sex meer in de bus...jammer genoeg...Li: inderdaad!
D: Liam!
Li: haha
Harry trok me dicht tegen zich aan en gaf me een kus op me hoofd.H: haha ik vond het fijn vannacht..daar gaat het om..
D: ik ook!
H: vanavond weer?
N: NEE!! IK WIL SLAPEN!
H: haha het was een grapje..of niet!
Harry trok me tegen zich aan en zoende me..
Ik kon hier geen genoeg van krijgen!----------------------------------------------
Nou mijn operatie is goed gegaan!
Mag morge als het goed is naar huis!
Ben wel nog steeds super moe en heb weinig energie...slaap hier niet veel..ik hoop dat jullie het hoofdstuk goed vonden..het is misschien iets minder dan normaal maar...dat maak ik wel weer goed!COMMENT😁
VOTE👍
FOLLOW❤️LY💋
JE LEEST
Best Friends right?
FanficDanny en Harry zijn al jaren lang bevriend en doen alles samen. Wanneer Danny een vriendje krijgt begint Harry door te krijgen hoeveel hij eigelijk om haar geeft en ziet eindelijk in dat ie verliefd op haar is. maar hoe gaat hij haar dat vertellen...