Ons kleine prinsesje Aly! ik was zo blij met mijn kleine meisje en ze groeide zo snel! Aly was geweldig...als ik op tour ging was ze super lief voor der mama en andersom...je kan zeggen dat ze echt een papa's kindje is.
Aly was nu 3 jaar oud en kon al lopen en praten...als ik naar haar kijk zie ik het nog als de dag van gister dat ze geboren werd..'3 jaar terug'
"Harry..ik..ik denk dat mijn vliezen zijn gebroken.." ik keek haar aan met grote ogen en raakte in paniek.
"Omg wat moeten we doen!"
"Harry doe rustig! we moeten naar het ziekenhuis.."
"Owja!" ik pakte de tas en hielp Danny de auto in..
"Gaat het?"
"Het gaat prima..let jij nou maar op de weg kip!" ik snap niet dat ze op zulke momenten nog steeds kan lachen...volgens mij was ik nog zenuwachtiger dan dat zij was...toen we aan kwamen bij het ziekenhuis hielp ik haar uit de auto en al gauw kwamen er zusters met een rolstoel en hielpen haar naar haar kamer..
"Ben je er klaar voor?" Ik keek Danny vragend aan en ze begon te lachen.
"Je wordt zo vader..."
"Owjaa...hahah...ja ik ben er klaar voor...wel bang.."
"Waarom?"
"Wat als ze me niet lief vind? wat als ik een slechte vader ben?" ze pakte me handen en keek me aan.
"Ben je gek? ze gaat super veel van je houden, en je wordt de beste vader die ze zich maar kan wensen...Harry ze is vast super trots dat jij haar vader bent!" ik gaf haar een kus en legde mijn hoofd op haar bed zodat ze met mijn haar kon spelen.
"Denk je dat echt?"
"Dat weet ik, maak je maar geen zorgen!" de dokter kwam binnen lopen en keek ons aan.
"Het is zo ver.." Danny glimlachte naar me en ik voelde spanning door mijn lichaam gaan.
"Je kan het mop, ik geloof in je!" ze namen Danny mee en ik kreeg een blauw pak aan met een blauw mutsje...ik liep achter de dokters een andere kamer binnen en ging naast Danny staan. ze pakte mijn hand en ik gaf haar een laatste kusje.
Na 27 minuten was daar ons kleine Prinsesje! Alyson giovanna Styles. ik was zo trots op Danny...ze was zo sterk en ze had het geweldig gedaan.
"Harry wil je je dochtertje vast houden?" ik keek naar de zuster en naar Danny. Danny knikte en ik knikte langzaam naar de zuster. ze stak der armen uit en gaf me Ally wat was ze mooi...ons kleine wondertje. ik legde haar in haar bedje en ging er naast zitten. Danny was zich aan het aankleden, het ging zo goed met haar dat ze naar huis mocht.
"Hoi Ally..ik ben het papa. wat hebben we lang op jou moeten wachten zeg...maar het was het wachten waard. ik beloof je dat ik voor je zou zorgen, van je ga houden...dat ik alles voor je doe om je gelukkig te maken.." ik voelde 2 armen om mijn nek en zag Danny achter me staan. ze glimlachte naar me en gaf me een kus.
"Je hebt de beste papa van de wereld kleine meid...wees daar maar trots op!" Het voelde zo goed die worden uit haar mond te horen..ik keek terug naar Ally en zag dat ze naar ons keek.
"Papa en mama houden heel veel van jou...en je kan altijd op ons rekenen..we laten jou niks gebeuren...we beschermen je met ons leven!"
'Nu'
"Papa! papa slaap je?" Ik schrok wakker uit mijn gedachte en zag Ally voor me staan.
"Nee hoor mop..papa was aan het denken.." ze glimlachte naar me en sprong op mijn schoot. ze had grote groenen ogen en lange bruine krullen die nu in een hoge staart zaten. ze had een tuinpakje aan met daar onder haar lievelings shirt van One Direction en haar Roze Toms.
"Papa gaan we naar jou werk?" ik knikte en er verscheen een grote glimlach op haar gezicht.
"Jippie!!" Ze sprong van me schoot en renden door het huis.
"Mama! mama! we gaan naar papa werk!" Danny kwam naar beneden lopen en zag er zoals altijd prachtig uit. ze had een kort hoog broekje aan en daarop een croptop van Ramones met lage witte all stars.
"Is dat zo? wil jij dat dan wel Ally?" ze tilde Ally op en Ally schudden vol overtuiging haar hoofd.
"Jaa!!" Danny begon haar te kietelen en de gang werd gevuld met Ally haar kleine lachje.
"Papa red me! papa!" ik pakte snel Ally uit Danny der handen en rende weg.
"Owneee mama gaat mij pakken! papa sneller je lijkt net een slak!" ik moest lachen waardoor ik bijna struikelde en we vielen op de bank. Danny sprong boven op mij en begon mij kusjes te geven.
"Oh mama, alleen ik mag papa kusjes geven!" ze duwde Danny weg en gaf me kleine kusjes. ik tilde haar op en nam haar mee naar de auto. Toen we aan kwamen bij de studio rende Ally voor ons uit.. de deur vloog open en daar kwam Niall aan rennen. Ally sprong in zijn armen en gaf hem kusjes. Ally is dol op Niall!
"Niall!!"
"Prinsesje!" ze gaf hem een dikke knuffel en hij nam der mee naar binnen. Louis, Liam en Zayn stonden al in de Studio. Perrie, Eleanor, Steffie en Michelle zaten in de lounge ruimte en Danny liep daar heen.
"Ally kom je?" Niall zetten Ally neer en ze rende naar de meiden toe. Niall en ik liepen de studio in en begonnen met opnemen.
-
"Mama mag ik was drinken?" ik knikte en Ally liep naar de koelkast.
"Wat is ze al groot zeg!" ik keek naar Michelle en knikte.
"Jaa het gaat veel te snel!" ze kwam terug rennen met een pakje appelsap.
"Mama mag ik deze aan papa geven?"
"Tuurlijk! misschien willen je oompjes ook wel wat drinken!" ze kreeg een glimlach op der gezicht en pakte allemaal pakjes drinken en liep naar de studio.
"Drink pauze!" Ally liep naar binnen en stond daar met de pakjes drinken.
"Ik heb sap voor oompie Niall, oompie Louis, oompie Liam, oompie Zayn en voor papa appelsap!" ze pakte allemaal het drinken aan en gaven haar kusjes.
"Dankje schatje!" ze gaf Harry een kusje en liep weer vrolijk naar buiten.
"Dat wordt wat als ze ouder is!" Ik keek Steffie aan en begon te lachen.
"Hoezo?"
"Nou het is een prachtige meid! die krijgt al die jongens achter zich aan" iedereen begon te lachen en ze keken naar Ally.
"Wat is er mama?"
"Tante Steffie zegt dat als jij ouder bent alle jongens verliefd op jou worden!"
"Ieuwll jongens!" iedereen begon te lachen en ik gaf haar een kusje op der wang.
"Maar je bent een prinsesje dan moet je toch ook een prins hebben?" ze keek naar Perrie en dacht even na.
"Is papa niet jou prins Ally?" ze keek me aan en schudden haar hoofd.
"Nee papa is jou prins..maar Niall is mijn prins!" Steffie keek Ally aan en begon te lachen.
"Niall is toch mijn Prins?" Ally keek haar aan en schudden der hoofd.
"Ik dacht het niet.." Ally liep naar de studio en sprong in Niall zijn armen. De jongens kwamen naar buiten lopen en Ally zat op Niall zijn rug.
"Wat hoor ik ga je vreemd?" Niall keek Steffie geschokt aan en schudden zijn hoofd.
"Nee..nee hoe kom je daar bij?" Ally begon te lachen en Niall keek iedereen aan.
"Ik hoor dat je Ally haar prins bent!" Niall keek opgelucht en begon te lachen.
"Oww is dat zo?" hij keek naar Ally die helemaal rood werd.
"Dat heb ik niet gezegd hoor.." Niall gaf haar een kus en zetten haar neer.
"Is niet erg mop, ik ben jou prins en jij mijn prinsesje!"
----------------------------------------------
COMMENT😁
VOTE🙏
FOLLOW👍LY❤️
JE LEEST
Best Friends right?
FanfictionDanny en Harry zijn al jaren lang bevriend en doen alles samen. Wanneer Danny een vriendje krijgt begint Harry door te krijgen hoeveel hij eigelijk om haar geeft en ziet eindelijk in dat ie verliefd op haar is. maar hoe gaat hij haar dat vertellen...