Part 14

2.3K 52 3
                                    

*Danny*

Nadat we hadden gegeten en ons hadden omgekleed stapte we in de auto en reden richting het politie bureau..

H: gaat het mop?

D: jawel..

H: zie je er tegen op om hem weer te zien?

D: moet....moet ik hem zien?

Ik keek hem geschokt aan en voelde mezelf duizelig worden...ik wil hem niet zien? ik kan hem niet zien? wat als hij me wat doet? wat als ie..

H: mop doe rustig, het spijt me...ik weet helemaal niet of je hem moet zien...sorry.

D: het maakt niet uit..

H: jawel...moet je zien hoe je reageert, je kan hem niet onder ogen komen...dan ga je kapot..

D: ik zie wel wat er straks van me wordt gevraagd..

H: je weet dat ik er voor je ben..en ik laat je niet alleen met hun!

D: dankje..

Ik kon niet veel zeggen...er ging zo veel door mijn hoofd...zo veel vragen waarvan ik wist dat ze niet beantwoord zouden worden...ik voelde de auto stoppen en keek voor me...we waren er..we stapte uit en liepen naar binnen.

H: we komen voor agent Wailon..

"Ow ja ik laat weten dat jullie er zijn, neem maar even plaats.."

We gingen zitten en Harry pakte mijn hand vast.

Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en hij hield me dicht tegen zich aan..

H: het komt goed mop..

D: ik wil het niet vertellen...dan komen alle herinneringen terug..dat wil ik niet Harry...ik slaap eindelijk weer, wat als ik hierna weer nachtmerries krijg?

H: ik weet het niet mop...ik weet het echt niet. ik kan je alleen beloven dat ik er altijd ben als het weer gebeurt..en dat jou niks meer overkomt. ik ben er bij elke nachtmerrie die je krijgen en ik ga je er ook weer vanaf helpen..

Hij gaf me een kus en een dikke knuffel.

"Mevrouw Buijsman...u mag mee lopen, meneer Wailon verwacht u..."

Harry en ik stonden op maar de mevrouw hield Harry tegen...

"Uhmm sorry u moet alleen naar binnen.."

D: maar...nee echt niet..Harry je had me beloofd dat ik niet alleen hoefde! ik kan dat niet..

H: het spijt me mop...ik kan niks doen..ik ben hier buiten oké...ik wacht op je!

D: Harry...

H: het spijt me...

Ik liep met de vrouw mee en voelde tranen branden in mijn ogen...hoe kan ik dit alleen doen...ik ben bang...

Ik liep de kamer in en zag een man zitten..

A: hallo ik ben agent Wailon...jij bent Danny?

D: ja, leuk u te ontmoeten..of naja leuk...

A: ga maar zitten..ik wou vragen of je me alles zou vertellen over james..

D: alles?

A: ja het liefst wel..

D: ik..ik weet niet veel meer omdat ik mijn geheugen was verloren...ik weet dat ik tegen hem op liep in de supermarkt en dat we aan het praten waren en dat ie me nummer vroeg...later gingen we daten en dat was zo'n 2 maanden...maar hij sloeg me elke keer als ik iets fout deed..

A: u bent 2 maanden met hem geweest?

D: ja daarna kreeg ik mijn geheugen terug en ging ik terug naar Harry..

A: en toen?

D: toen draaide hij door...

hij wou me....verkrachten...

ik heb hem toen gelslagen met een vaas en rende weg.....

h..hij kwam achter me aan en ik rende het bos in..

ik belde op dat moment Harry op en wachten...

ik hoorde James roepen en hoorde hem steeds dichterbij komen.....

Harry had me daar weg gehaald en toen we terug liepen kwam hij er aan en sprak Harry aan..

ik zat in de auto en hij sloeg Harry neer...

daarna heb ik hem een tijd niet gezien tot hij als leraar op mijn school begon..

A: leraar?

D: ja hij was mijn mentor...

A: deed hij daar nog wat?

D: hij heeft me bedreigd en mijn vriendinnen ook...

maar ik wil er niet over praten..

het doet me pijn en ik heb maanden nog nachtmerries gehad over hem dat hij achter me aanzat...

ik ben der eindelijk vanaf en nu...

A: het spijt me...

Ik voelde tranen over mijn wangen rollen en veegde ze weg...

D: mag ik alsjeblieft gaan...ik zit hier alleen..moet alles verplicht weer herinneren en mijn enige steun en de enige die ik vertrouw zit buiten op de gang...

A: ja ik heb voor nu genoeg..u mag gaan..

Ik stond op en liep de deur uit...ik liep de gang op en botste tegen een paar agenten aan die iemand mee namen..toen ik opkeek schrok ik me dood..

D: j..j..James..

J: oww daar hebben we mijn kleine prinsesje!

D: nee dat kan niet...

Harry zag me en kwam naar me toe gerend...

H: mop wat is er? gaat he..James! wtff doet hij hier? laten jullie hem vrij?

D: dat kan niet...alsjeblieft zeg dat dit niet waar is...

H: nou?

De agenten keken ons verbaast aan en agent Wailon kwam aan lopen..

H: wat is dit?

A: hij word waarschijnlijk vrijgelaten met een straatverbod...

H: alsof dat helpt? wat is dit voor kutzooi moet ze weer elke dag bang binnen zitten?

A: Harry ik snap je maar we kunnen niks op dit moment...het spijt me

Ik voelde me duizelig en zakte door me benen...Harry ving me op en hield me dicht tegen zich aan...is dit echt? hoe kunnen ze dit doen? ik ben niet langer veilig...hij kan me weer pijn doen..

A: Danny? gaat het?

H: nee het gaat niet mer haar eikels..dit is wat er nu gebeurt door hem...dit kan niet! jullie kunnen hem niet vrijlaten!

A: we kunnen hem nog iets langer vast houden maar we hebben meer getuigen nodig...

H: die regel ik wel! als jullie hem maar vast houden..

A: afgesproken!

Harry tilde me op en bracht me naar de auto. hij zetten me op me stoel en ik deed me riem vast..ik zei niks..ik zat voor me uit te staren en voelde tranen over mijn wangen glijden....

H: alles komt goed mop! echt waar

Harry keek me bezorgd aan..ik kon niks meer zeggen, het enige wat ik kon was huilen...

Best Friends right?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu