Part 19

2.2K 50 3
                                    

*Harry*

De dierentuin was super gezellig...Danny had de tijd van der leven! We waren weer terug in London en ik moest de jongens gaan vetellen dat mark ons wou hebben in de studio...

Li: Danny zei dat je ons nog zou bellen met nieuws!

H: owja?

Z: ja maar ze zei niet waarover..dus vertel!

H: Mark...Danny der stiefvader werkt bij een platen label...en Danny had ons opgenomen toen we torn zongen en dat had ze aan hem laten horen...hij vond het goed en wil deze week met ons de studio in...kijken of het wat kan worden..

Lo: Serieus!

H: ja en toen die You & I hoorde was ie helemaal blij!

N: Danny is geweldig!!!

H: ja dat is ze zeker!

Li: maar jongens we gaan You & I doen op Michelle der verjaardag morge!

H: oke is goed...ik heb het refrein af...

Z: dat is mooi dan is het nummer af! zullen we dan even gaan oefenen?

H: ja laten we dat doen!

*Danny*

Nadat Harry en ik terug waren gekomen was Harry naar de jongens gegaan en ik naar de meiden..om hun alles te vertellen...

We gingen met zijn alle naar Starbucks om Michelle haar verjaardag door te spreken....

E: hoe gaat het eigelijk met je?

D: hoebedoel je?

E: nou met alles..James...je moeder...Mark..

D: het gaat...James zit vast...me moeder is gelukkig en Mark is eigelijk best aardig..

S: ow echt?

D: hij werkt bij een Platenlabel...hij wil de jongens deze week in de studio hebben..

P: SERIEUS!!

D: ja!

E: dat is geweldig!!

D: ja en nu me moeder met hem gaat trouwen...

E: WAT!

S: GAAN ZE TROUWEN?

D: jaa!

E: geweldig!

D: ja heel leuk..ik ben haar getuigen en Harry die van Mark..

P: oww wat leuk!

D: ik hoop dat jullie ook komen!

E: tuurlijk komen wij ook..

D: Mooizo! nu over michelle haar verjaardag...wat gaan we doen?

P: jaa morge...de jongens hadden een verassing...

E: en wat gaan wij doen?

S: hhmm...laten we Danny en Perrie zingen...doen wij de gitaar en keyboard..

D: uhmm..

E: Geweldig idee!! Danny alsjeblieft dat zou een top cadeau zijn voor Michel!

D: haha oké...oké!

De meiden waren super blij...Perrie en ik gingen nummers uitzoeken voor morge. De rest van de meiden plande Michelle haar verjaardag...

De jongens gingen zingen...Perrie en ik gingen zingen..mijn moeder kwam met mark...Liam die Michelle iets wil vragen....volgens mij wordt het echt een top verjaardag!

----------------------------------------------

Sorry als het een stom stuk is 😔

Vote & comment plz

Ly❤️

Best Friends right?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu