Part 8

2.6K 60 3
                                    

Harry's POV

Het was fijn om mijn meisje weer terug te hebben...ik had haar zo gemist. 2 maanden zonder haar...haar zien met een andere gozer die haar gebruikte. ik ben blij dat ze haar geheugen terug heeft en me weer kent als der vriendje. Danny is elke dag nog bang voor James, ze ziet hem overal en in iedereen. soms smst hij der nog met bedreigingen. Danny slaapt slecht en ik zie dat ze er aan onder door gaat ondanks dat ze zich groot houd. Maar waarom ze dat doet....?

"nee...nee..alsjeblieft...niet doen.." ze had weer een nachtmerrie. ik

"Danny wordt wakker!

"ik...nee...het spijt me...alsjeblieft...doe me geen pijn." Dit was de zoveelste nachtmerrie al en ik trok het niet meer dit ging al een week zo..

"Danny!" ik schudden haar wakker. ze deed eindelijk haar ogen open.

"he wat?"

"had je weer een nachtmerrie?"

"ja..ik.."

"kom." Ik trok haar naar me toe en wikkelde mijn armen om haar heen...ik gaf haar een kusje op haar hoofd en tekende cirkels op haar rug.

"vertel.."

"James zat achter me aan...en ik rende...en rende en hij haalde me in. toen die me had sloeg die me...en wou die me verkrachten...en." Ze begon te huilen en verbergde der gezicht in mijn borst.

"heyy...niet huilen mop, het is goed...het was maar een nachtmerrie."

"ik wil dit niet meer Harry..."

"het komt echt wel goed.."

"nee het moet stoppen, hij moet stoppen. ik kan niet zo elke nacht wakker worden...het is niet eerlijk tegen over jou..."

"mop het gaat niet om mij! ik wil dat jij je veilig voelt en normaal over straat durft en naar school durft zonder mij...ik wil dat je gewoon weer dingen kan doen zonder bang te zijn voor James."

"daarom moet het nu stoppen! we moeten iets doen Hazz.."

"ga nu maar weer slapen mop, ik bedenk morge wel wat."

"slapen...ik wil niet weer..."

"ik ben bij je....je blijft in mijn armen liggen..ik bescherm je! we hebben morge school...je moet slapen.."

"ik weet het...maar laat me niet los." Ze wikkelde haar lichaam om me heen en ik deed het zelfde bij haar..

"nooit!" Ik gaf der een kus op der hoofd en we vielen langzaam in slaap.

*Dani*

"wordt je wakker?" Harry zijn warme stem klonk door de kamer.

"ik wil niet."

"weet ik mop."

"mag ik thuis blijven?"

"nee schat je moet echt naar school.."

"oké dan..." Ik stapte uit bed en liep naar de badkamer. Ik keek om en zag Harry nog in bed liggen..

"Harry?"

"ja mop?"

"ga je mee douchen?" Ik stond tegen de deurpost aan en Harry keek me met een glimlach aan.. Hij sprong uit bed en trok me mee de douche in.

Toen we klaar waren kleden we ons snel aan en liepen naar beneden...

"Zin in ei met bacon?" Ik knikte.

"Dat ia altijd goed!"

"dan gaan we dat maken!" Hij begon aan het eten en op dat moment ging mijn telefoon. Het was Danielle.

*

Ik hing op en zag dat Harry het eten al klaar had gezet.

"Eetsmakelijk mop! Wie was dat net?"

"Danielle, ze vroeg hoe eht ging.." hij knikte en gaf me een kus op me hoofd. We aten snel het eten op en stapte in de auto richting school.

"ik zie je straks oké?"

"ja..is goed." Ik keek naar de grond en Harry tilde me kin op.

"je heb de meiden om je heen, het komt wel goed mop!"

"i know..zie je straks!" Ik gaf hem een kus en liep snel naar mijn kluisje. Ik legde al mijn spullen in me kluisje en liep naar de les. Toen ik de klas in kwam zag ik de meiden al zitten.

"hey meid!" Riep Steph.

"Danny!!" Perry sprong op en gaf me een knuffel.

"alles goed?"

"Jaa gaat wel, ben moe..waar is de leraar?" Danielle gaf me een blaadje.

"we hebben een invaller ofzo...leraar is ziek." Ik knikte en keek perrie aan.

"oww lekker wie is de invaller?"

"geen idee het was een jonge jongen." Steph begon te lachen.

"ben benieuwd.." We zaten wat te kletsen toen opeens de deur openvloog...de enige persoon doe ik nooit meer wou zien kwam door de deur lopen...ik kreeg hartkloppingen en me handen begonnen te zweten..de meiden keken me geschokt aan en ik had aan brok in me keel...

"wat doet hij hier!" Fluisterde Perrie.

"omg dit kan niet.." ik keek hem met grote ogen aan.

"Danny.." steph keek me bezorgd aan.

"hoe kan hij hier staan..." ik snap het niet. "James?" Hij kwam met een grote glimlach binnen lopen en ging voor de klas staan.

"hallo, ik ben jullie invaller..James..ik val in voor een tijdje omdat meneer kooiman persoonlijke problemen heeft." Hij keek door de klas en vond mijn ogen..hij keek me aan en ik zag een valse lach op zijn gezicht verschijnen..

"ik moet even naar de wc.." Ik rende de les uit richting de wc. Ik hoorde iemand achter me aangaan maar ik stopte niet. Ik rende door de deur en keek mezelf aan in de spiegel. Ik was lijk bleek en had rode ogen van de tranen die ik probeerde binnen te houden. Hoe kan ik nog naar school op deze manier?

"Danny?" Ik keek achter me en zag steph binnenkomen.

"hey.."

"gaat het?"

"ik kan dit niet..hij kan niet mijn leraar zijn...hij is onze verdomde mentor stef!" Ze ging met haar hand over me rug en probeerde me te kalmeren.

"ik weet het..ik weet niet hoe we dit moeten doen, maar Harry..." bij het horen van zijn naam werden me ogen groot.

"omg als Harry dit hoort maakt ie hem af!"

"Je moet het vertellen."

"ik weet het. Ik ben benieuwd hoe hij het opvat.." Ik was zo bang om het aan hem te vertellen. Ik weet dat als hij James onder ogen komt, James niet meer leeft. ik hoop dat Harry hem met rust laat ik wil hem niet nog een keer kwijt.


Best Friends right?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu