Part 40

1.8K 71 13
                                    

*Harry*

"Hey schatje kom je mee naar me huis?"

H: wat? Geen idee wie je bent..maar...waarom niet...

Alles was wazig en ik zag iedereen dubbel..het was behoorlijk grappig als je het mij vraagt...

N: HARRY!

Ik keek om en zag Niall aan komen lopen..wat doet hij nou weer hier?

N: GODVERDOMME HARRY!! KOM MEE, JE MAAKT JE RELATIE KAPOT OP DEZE MANIER!

H: relatie? welke relatie...

*2 dagen eerder*

D: Harry waar ga je heen?

H: uhmm...even een blokje om..ik ben zo terug..

D: dat zei je gister ook..

H: wat wil je daar mee zeggen?

D: dat je gister ook midden in de nacht thuis kwam..

H: dat is toch mijn keus..of niet?

Hij keek me boos aan en sloeg de deur achter zich dicht..
Zoveelste avond dat het zo ging...
Sinds we de baby kwijt zijn is Harry de weg kwijt..hij os niet meer zich zelf...ik voel me vreselijk en zit de heletijd thuis..ik heb hem nodig en juist op dit moment rent hij weg...

D: Steffie..kan je langskomen?

S: tuurlijk mop, is Harry..

D: die is weer weg ja...alsjeblieft kom!

S: ben onderweg mop!

Ik hing op en plofte op de bank..
Waarom loopt hij weg? wat is het probleem? waarom praat hij niet met me?
Er werd op de deur geklopt en ik deed open.

P: Danny!

D: heyy, Steffie ik wordt gek!

P: vertel!

We liepen naar de huiskamer en plofte op de bank...

D: hij is weer weg...gister kwam die midden in de nacht thuis en hij stonk naar drank..

S: drank?

D: ja..en zo gaat het elke avond...hij praat niet meer met me niks..het voelt alsof we geen stel meer zijn Stef! Ik....ik ben hem kwijt he?

S: ik herken Harry niet zo...ik snap er niks van...tuurlijk ben je hem niet kwijt..

D: hij schreeuwt tegen me...hij wordt om alles boos...hij drinkt..dat heeft ie al zo lang niet meer gedaan...

S: ik weet het...misschien is het nu na alles wat er is gebeurt..dat ie er heel erg mee zit..

D: hoebedoel je?

E: nou hij werd verliefd op jou, je kreeg den hersenschudding en herkende hem niet meer...je werd lastig gevallen door James, je moeder die je mee nam, hij had je net optijd terug...weer James die je lastig viel..Jullie waren verloofd..jullie gingen uit elkaar door Amy die jullie uit elkaar haalde..taylor die in de picture kwam...jullie waren weer verloofd, nu was je zwanger hij was dol gelukkig! En nu zijn jullie de baby kwijt en hij was jou ook bijna kwijt...dat is niet niks mop! denk dat die jongen gewoon bang is...hij heeft niet kunnen huilen...hij heeft zijn problemen of gevoelens nooit op tafel gegooid...

D: je hebt gelijk...maar op deze manier raak ik hem ook kwijt...hij moet met me praten...hij kan niet tegen drank...ik heb hem nodig Stef..juist na alles..ik heb mijn beste vriend nodig..mijn steun en toeverlaat...mijn vriendje...mijn man..mijn alles...ik kan dit niet alleen..

Ik had het niet door maar was aan het huilen en Steffie trok me tegen zich aan en begon me te troosten..

S: sshhtt..het komt goed mop..we krijgen hem terug!

Ik wou dat ik Steffie geloofde en dat het me gerust stelde maar dat deed het niet..ik was bang...

*Harry*

Vraag me niet waarom maar ik zat elke dag in de kroeg..en dronk me verdriet weg..ik kon het niet op Danny gooien...dat kon ik haar niet aandoen...

H: 2 vodka graag..

"Zou je dat wel doen?"

H: geef het me gewoon!

De man gaf me mijn drinken en ik goot het achterover...hoeveelste was dit? 12e? alles draaide al en ik had behoorlijke koppijn...maar me gedachtes waren ergens anders..

"Hey lekkerding!"

Ik keek naast me en zag een blond meisje staan..

"Ga je met me mee?"

H: waar heen?

"Naar me huis.."

H: ik..ik heb een v..vriendin..

"Ik zie haar nergens...jij wel?"

H: nee...ik kan dat niet doen..

"Oww kom op schatje..1 kusje dan?"

Ze leunde naar me toe en op dat moment werd ik van me kruk af getrokken en zag ik Louis en Zayn..

Z: VERDOMME WAT DOE JE?

H: wat bedoel je?

Lo: DANNY ZIT THUIS!!! EN JIJ ZOENT HIER MET EEN ANDERE CHICK?

H: alsjeblieft schreeuw niet zo..me hoofd...ik heb haar niet gezoend..

Z: NEE NET NIET NEE! JE WOU HET WEL! IDIOOT WAT IS ER MIS MET JOU?

LO: EN JOU HOOFD BOEID ME NU NIET! HET GAAT ME OM DANNY! DIE HUILEN THUIS ZIT BIJ TE KOMEN EN JIJ ZIT HIER JE VERDRIET WEG TE DRINKEN!

H: shhtt..ik hoor je heus wel..Danny vind het vast niet erg hoor..

Z: JE GAAT MEE NAAR HUIS NU!!!

Ze trokken me mee naar de auto en pleurde me achter in..letterlijk pleurde want het ging niet zachtjes...

H: Auw! dat deed pijn..

Lo: BOEIEND! HOU JE KOP STYLES!

H: hahaha awhh...is Boobear een beetje boos?

Z: Harry hou je kop! het is nu klaar!

Ik zat stil achter in en ze reden naar Louis huis..ik hoorde hem aan de telefoon een gesprek voeren..

Lo: hij is bij ons..

Lo: ja hij heeft gedronken ja..het spijt me zo..

Lo: nee ik neem hem mee naar mijn huis...maak je maar geen zorgen..ik ga hem even aan spreken.

Lo: het komt goed mop dat beloof ik...

Lo: is goed, Spreek je morge Danny!


Danny? Omg hij had Danny aan de telefoon..wat heb ik gedaan...
Louis stopte zijn telefoon weg en keek voor zich uit..

H: was..was dat Danny?

Lo: ja! boeit jou dat wat?

H: ja! het is me vriendin hoor..

Lo: daar dacht je een paar minuten geleden anders over!

H: helemaal niet!

Lo: daarom wou je een ander meisje zoenen..

H: dat zou ik nooit doen!!

Z: jongens Kappen nu! dit heeft geen zin...we zijn er..Harry serieus als ik je nog een keer zo vind sla ik je verrot begrepen?

Ik knikte en liep met Louis mee naar binnen..Eleanor kwam meteen aan rennen en sprong om Louis nek..ik mia Danny..

E: je hebt hem gevonden! Omg Danny was zo bang...

H: bang?

E: ja idioot dat er wat met jou was!

H: er is niks met me..

E: nee gelukkig niet..die meid was dood gegaan als er wat met jou was...dat had ze er niet ook nog bij kunnen hebben..

Ik liep naar de woonkamer en ging op de bank zitten..

H: auw me hoofd..

Lo: maar goed ook! waar ben je mee bezig?

H: schreeuw niet zo..dat doet pijn..

Lo: BOEIT ME NIET! ZOLANG JIJ JE NIET NORMAAL KAN GEDRAGEN, PRAAT IK NIET NORMAAL MET JOU!

E: Louis stop! dit heeft geen zin..laten we gaan slapen dan praten we morgen..oké?

Louis stemde in en liep boos de trap op..

H: waar slaap ik?

Lo: OP DE BANK!

Eleanor gaf me een kussen en een deken en keek me meelevend aan..

E: het spijt me maar het kan nu niet anders..

Ze liep naar boven en deed het ligt uit..daar lag ik dan..

*Danny*

D: wat nu?

Lo: geen idee, hij is nu hier en Eleanor is met hem praten..ik ga er zo heen...kijken wat ik uit hem krijg
..

D: het spijt me zo..

Lo: hoebedoel je?

D: dit is mijn schuld..als ie niet met mij was..was ie nu niet zo..

Lo: hou op..dit is niet jou schuld...dit doet hij zelf..maar het komt goed..we krijgen hem terug..ik beloof het..maak je niet te veel druk, hij is een goeie handen..

D: weet ik..Dankje Louis..

Ik hing op en gooide me telefoon weg..Fuck! ik wordt gek ik wil
Harry terug.
.

*Harry*

E: waarom doe je dit Hazz?

H: ik...ik weet het niet..

E: je weet het wel..je hebt verdriet maar wil het niet uiten..

H: ik kan dat niet bij Danny kwijt..

E: dat kan je wel..maar je durft het niet!

H: ik voel me vreselijk..ik ben bang El..

E: waarvoor?

H: voor alles..ik ben elke dag bang dat ik Danny weer kwijt raak..moet je kijken wat we allemaal door hebben moeten maken...ze was bijna dood El!

E: en toch zijn jullie nog steeds samen...dat laat toch zien hoe sterk jullie zijn..

Ik keek naar me handen en hoorde Louis binnen komen lopen..

Lo: Danny weet dat je hier bent..

H: hoe is het met haar?

Lo: geweldig Hazz, waarschijnlijk zit ze weer huilend op de bank...

E: Louis!

Lo: nee hij mag het weten..moet je kijken wat je der aan doet!

H: het..het spijt me..

Lo: owja?

H: tuurlijk spijt het me!

Lo: jongen je zoende gister bijna een andere chick...zo veel spijt leek je niet te hebben..

H: Ik heb haar niet gezoend dus hou er over op!!

Lo: het gaat om het idee Harry! je maakt jezelf en je relatie kapot!

H: Dat snap ik zelf ook wel!

Lo: los het dat op idioot! je hebt een geweldige vrouw thuis zitten die alles van je pikt...die blijft niet eeuwig hangen..ik snap zowiezo niet waarom ze zo lang blijft bij jou!

H: hoebedoel je?

Lo: moet je kijken wat er allemaal is gebeurt..en ze vergeeft het je elke keer weer..

E: Louis klaar nu!

Lo: nee...het is zo...ze is te goed voor hem!

E: hou op je maakt het niet beter..

Ik kreeg tranen in me ogen en moest weg...ik rende de deur uit en pakte Louis auto..en reed weg..

*Danny*

D: hoebedoel je hij is weg..

E: Louis en Harry hadden ruzie en...toen is hij weg gegaan..

Lo: het spijt me..het is mijn schuld..

D: LOUIS! HIJ WAS VEILIG BIJ JOU! NU IS IE VAST WEER DRINKEN..

Lo: ik vind hem, ik beloof het je...ik breng hem terug!!

Louis liep met Niall de deur uit en ik
Bleef achter met Steffie en Eleanor.

E: het komt goed echt waar!

S: ze vinden hem wel!

D: ik hoop het zo..ik kan hem niet kwijt raken..niet hem ook..

Harry*

"Hey schatje kom je mee naar me huis?"

H: wat? Geen idee wie je bent..maar...waarom niet...

Alles was wazig en ik zag iedereen dubbel..het was behoorlijk grappig als je het mij vraagt...

N: HARRY!

Ik keek om en zag Niall aan komen lopen..wat doet hij nou weer hier?

N: GODVERDOMME HARRY!! KOM MEE, JE MAAKT JE RELATIE KAPOT OP DEZE MANIER!

H: relatie? welke relatie...

N: MET DANNY IDIOOT!!

H: Danny? owww Danny..

Hij trok me mee naar de auto en duwde me naar binnen..

Lo: IK BEN ZO KLAAR MET JOU HAZZ...ECHT ALS DANNY JOU NOG TERUG WIL IS HET EEN WONDER!

H: hoebedoel je?

N: ZE ZIT THUIS TE WACHTEN TOT JIJ TERUG KOMT DIE MEID SLAAPT AL DAGEN NIET..ZOU ME NIKS VERBAZEN ALS JE SINGLE BENT ALS JE TERUG KOMT..

H: wat?

Lo: wordt jij maar even nuchter voor we naar huis gaan..en voor je Danny onder ogen komt..

H: ik ben nuchter...breng me naar huis!

N: je bent niet..

H: BRENG ME NAAR HUIS!

Lo: Best!

Louis starte de auto en reed naar mijn huis..uwe stapte de auto uit en liepen naar binnen..ik zag Danny en ze stond op en keek me aan met afschuw...wat heb ik gedaan...ze kwam naar me toe gaf me een klap...ik zag verdriet in haar ogen en angst...ze was bang..en gekwetst..maar ze was vooral boos...

D: KLOOTZAK!

H: WTF! je hoeft me niet te slaan...

D: PARDON? JE BENT VERDOMME WEER DRONKEN HARRY! WAT IS ER MISS MET JOU?

de jongens keken Danny trots aan en zeiden haar gedag..

Lo: dit kan je alleen aan..bel als er wat is oke?

D: doe ik, dank jullie wel jongens!

N: is goed mop!

Niall, louis, Eleanor en Steffie verlieten het huis en daar was ik dan...alleen met Danny..

D: dit ben jij niet...zo ken ik je niet...

H: ik..ik moest gewoon even weg...

D: je bent al een week elke avond dronken Harry...je bent al een week elke avond met andere meisjes..terwijl ik hier zit bij te komen van een bijna dood ervaring...van het kwijtraken van ONS kindje...

H: ALSOF IK DAT NIET WEET!

D: JE LAAT ME DIT ALLEEN DOEN...EN JIJ..JIJ GAAT ZUIPEN EN GAAT NAAR ANDERE MEISJES...ALS JE ME NIET MEER WIL ZEG HET ME DAN!

H: IK HEB NIKS GEDAAN MET ANDERE MEISJES DANNY..

D: DAT WEET IK TOCH NIET...EN JIJ WAS TE DRONKEN OM HET TE ONTHOUDEN!

H: wat een onzin!

D: weet je wat onzin is...deze relatie...weetje wat onzin is...dat ik hier elke dag zit te wachten of naja wachten Hopen dat jij thuis komt..en me aankijkt...dat jij thuis komt en me knuffelt of zoent inplaats van tegen me schreeuwt...dat is onzin...dat ik al die tijd op jou wacht en alles pik..terwijl ik kapot ga...

H: ik...

D: Harry nee...je hebt je zin...je bent vrij..vrij van alles...vrij van al je problemen...van al het gedoe...vrij van mij.

H: hoebedoel je?

D: het is over...ik ben blijkbaar niet goed voor jou..

Ze liep weg en op dat moment knapte er iets in me...haar woorden kwamen binnen...dit is niet wat ik wou...ik wou haar niet kwijt! ik wil haar niet kwijt..Ze is me alles...ik kan niet zonder haar...

H: NEEE! NEE DANNY ALSJEBLIEFT NEE!!

Ik rende naar haar toe en viel op me knieën ze keek me aan maar zei niks..

H: Alsjeblieft..ga niet weg...nee ik kan niet zonder jou..

D: Harry je gaat kapot...

H: dat is niet door jou! alsjeblieft laat me niet alleen...het spijt me zo..ik had met je moeten praten...ik had je moeten helpen..ik had niet moeten weg lopen voor me gevoelens...alsjeblieft laat me praten...ik kan je niet kwijt raken...

D: Harry ik..

H: Alsjeblieft...denk er over dan praten we morge..maar ga niet weg...ik kan niet zonder jou..

D: oké..ik ga naar bed...we praten morge..maar het zegt niks...

H: zijn we uit elkaar?

D: ik weet het niet Harry...ik moet nadenken en jij moet nuchter worden..ga slapen...dan spreken we het morge uit...hoop ik..

H: Omg Danny Dankje!

Ik trok der tegen me aan maar ze duwde me weg..ik zag dat ze het moeilijk vond om me af te wijzen maar ik liet haar los..ik kan het nu niet erger maken..
We liepen naar boven en Danny stapte in bed...ik ging op de bank liggen tegen over het bed...ik dacht dat dat beter zou zijn voor haar..
Ik wou der naast me hebben...haar vertellen hoeveel spijt ik had...haar knuffelen, Zoenen...maar dat kon ik niet..ik had het verpest..

*
Danny*

Ik kon niet slapen...ik miste hem...ondanks dat ik zo boos was op hem...ik wou hem bij me hebben...ik sliep al dagen niet en had nachtmerries over dat hij dood was, en nooit meer terug kwam..ik werd gillend wakker en Harry kwam meteen naar me toe rennen..

H: Danny...Danny ik ben hier...ik ben niet weg, doe maar rustig..

Hij keek me aan en ik sloeg me armen om zijn nek..geen idee waarom maar ik kon niet anders...het voelde zo fout..maar ook zo goed..hij aarzelden maar trok me dicht tegen zich aan..

D: ik droomde dat je weg was..en je niet meer terug kwam..

H: het was een nachtmerrie...ik ben hier..ik ga nergens meer heen..

Ik trok terug en gaf hem een zwak glimlachje...hij stopte me in en gaf me een kus op me hoofd...hij wou weg lopen maar voor ik mezelf kon stoppen riep ik hem terug...

D: Harry..

H: ja?

D: kom bij me liggen...alsjeblieft..

H: weetje het zeker?

D: nee...maar ik heb je nu nodig...

Hij kwam bij me liggen en ik wikkelde mijn armen om hem heen...ik vergaf het hem niet...dat zeker niet maar het voelde fijn om hem bij me te hebben..ik voelde me weer veilig..en dat gevoel had ik al een tijd niet gehad...

-

Ik werd wakker en zag Harry niet meer naast me liggen...ik kreeg een brok in me keel..is hij weg?
Ik trok Harry zijn trui aan en liep naar beneden...vraag niet waarom ik Harry zijn trui pakte..het voelde fijn en het ruikte naar hem...wat ben ik toch ook zwak..
Ik kwam beneden en zag Harry ik de keuken staan...gelukkig hij was er nog!

D: Harry?

H: ja?

D: ik dacht dat je weg was..

H: ownee ik was eten maken...ik dacht dat je wel honger zou hebben na gister...

D: ow Dankje..

Ik ging ziteen en hij zetten pan tosti's voor me neus neer...dat is mijn lievelingseten! Het eten was heerlijk zoals altijd...Het was van Harry dus het kon niet anders...ik was klaar en zetten me boord in de gootsteen en ging op het keukeneiland zitten...

D: heb je hoofdpijn?

H: ja heel erg...maar dat heb ik verdiend..

D: ja misschien wel ja..

Ik sprong van het keukeneiland af en pakte een glas en een aspirientje..ik zetten het voor hem neer en nam weer plaats op het keukeneiland.

H: Dankje..dat had niet gehoeven..

D: jawel...

H: mag ik alsjeblieft beginnen...

D: ja hoor...

H: het spijt me...ik weet dat ik dat nog vaak kan zeggen en ik er niks mee bereik maar je moet weten dat ik echt heel veel spijt heb van alles...na alles wat er met jou is gebeurt ben ik bang...ik ben zo bang je kwijt te raken...omdat ik het gevoel heb dat ik altijd op de proef wordt gesteld om te kijken of ik wel goed genoeg ben voor jou...en dan wordt je telkens van me af genomen..ik ben gewoon heel bang..ik wil je niet kwijt...ik heb je nu 2 keer in het ziekenhuis zien liggen en dat heeft me zo veel pijn gedaan...de liefde van me leven lag daar te vechten voor haar leven...

D: Harry ik..

H: nee je hoeft niks te zeggen....je hebt zo veel meegemaakt...ik liet je telkens alleen en je vergeeft het me altijd...je bent te goed voor mij..ik kan je dat niet langer aandoen...ik weet dat je me haat en ik je hart heb gebroken en het spijt me...ik wou dat ik alles over kon doen...en je gelukkig kon maken..

D: maar Harry...

H: ik snap het als je me niet meer wilt zien..en als je wilt dat ik vertrek...maar ik hou heel veel van je en ik...

D: HARRY STOP!

Hij keek me aan met grote ogen en ik zag tranen over zijn wangen lopen..ik pakte zijn hand en trok hem naar me toe.

D: stop nou is met praten...

H: sorry..

D: alsjeblieft luister naar me...je hebt me veel pijn gedaan dat is waar...maar je bent er ook altijd geweest als ik het moeilijk had..jij was de enige die er altijd voor me was...jij trok me overal door heen..maar niemand heeft ooit gevraagd hoe jij je er bij voelde..en dat spijt me...

H: het is niet erg ik had met je moeten praten...

D: dat had je inderdaad moeten doen..ik dacht dat wij alles zouden bespreken...

H: het spijt me...

D: en wat je zei over dat je niet goed genoeg voor me bent...dat is onzin..

Hij keek me aan met grote ogen en ik veegde zijn tranen weg..

D: jij bent perfect voor mij! jij bent alles wat ik nodig heb...alles wat me gelukkig kan maken...jij bent de enige die me gelukkig kan maken..daarom vergeef ik het je ook altijd..ik kan niet zonder jou dus alsjeblieft laat me niet in de steek..

H: ik wil je ook niet kwijt..ik dacht dat het beter was voor jou...dat je dan gelukkiger was..

D: nee dat is niet zo! alsjeblieft blijf bij me..en als er problemen zijn vertel het me..maar ga niet meer drinken..ga niet weg...dat lost niks op..

H: het spijt me...

Hij sloeg zijn armen om mijn middel en drukte zich zelf tegen me aan...ik wikkelde mijn armen om hem heen en gaf hem een kus op zijn hoofd...ik voelde dat ie huilde en ik liet hem me aankijken..

H: sorry..ik ga er alles aan doen om het op te lossen...

D: sshhtt niet huilen Hazz..het is goed...echt waar!

H: nee je kan het me niet weer zomaar vergeven...ik moet het je bewijzen..

D: oké...doe dat dan...maar het is goed ik ben niet meer boos..

H: nee je moet boos zijn..waarom ben je niet boos?

D: omdat ik van je hou Harry...en ik denk aan alle goeie dingen die we hebben meegemaakt...we hadden bijna ons eigen gezin..ik ben gelukkig met jou!

H: ik hou ook van jou!

Hij trok me naar zich toe en drukte zijn lippen op die van mij...dit heb ik zo gemist! ik wikkelde mijn handen in zijn haar en mijn benen om zijn middel....hij hield me stevig vast en gaf me een kus op me neus..

H: ik..

D: ik hou van je...beloof me niet meer weg te gaan...

H: ik beloof het...en ik ga aan ons werken!

D: goedzo!

H: wil je wel nog steeds een gezin met mij?

D: ik wil niks liever Hazz..

Hij kreeg een grijns op zijn gezicht en hij tilde me op..

D: wat gaan we doen?

H: vroeg kerst cadeautje?

Hij droeg me naar boven en zetten me neer voor onze kamer...

H: als je het niet wil dan...

Ik pakte zijn shirt en trok hem mee de kamer in..

D: ik wil niks liever!

Hij zoende me en gooide de deur dicht..

----------------------------------------------

COMMENT
😁
VOTE
🙏
FOLLOW
👍

LY
❤️

Best Friends right?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu