Part 48

955 72 26
                                    

"Papa wat gaan we doen vandaag?" ik keek Aly aan en glimlachte.

"We gaan naar Oompie Niall!" Ze sprong vrolijk rond en ik liep naar de auto met haar tas.

"Papa waar is mama?" Ik keek naar Aly die in de deuropening stond..

"Is mama niet boven?" ze schudden nee en ik snapte er niks van. ik liep naar binnen met Aly achter me aan.

"Danny?" ik riep door het huis maar hoorde niks..waar is ze? ik stopte Aly in haar autozitje en reed naar Niall.

"Hey man, waar is mijn kleine prinsesje?" Aly rende naar Niall toe en hij tilde haar op.

"Aly!!"

"Oompie Niall!" Niall glimlachte naar Aly en keek daarna mij vragend aan.

"Waar is Danny?"

"Ik weet het niet Niall...ik vroeg me af of jij en Steffie even op Aly konden passen zodat ik kan kijken waar ze is.."

"Tuurlijk, geen probleem! hou me op de hoogte." ik knikte, gaf Aly een kusje en liep weg.

"Papa ga je mama halen?" ik draaide me om en keek haar aan.

"Ja mop, ik ga mama halen!" Ik stapte in de auto en reed weg. Waar kan ze zijn?

-

Ik werd wakker en alles om me heen was wit...waar ben ik?

"Mevrouw hoe voelt u zich?"

"Waar ben ik?"

"Het ziekenhuis...u bent flauwgevallen in de supermarkt..u reageerde niet meer dus hebben we u meegenomen voor de zekerheid...niks ernstigs gelukkig..heeft u hoofdpijn, misselijk?" ik keek de vrouw aan en schudden mijn hoofd.

"Nee...hebben jullie iemand gebeld?" De vrouw keek me aan en schudden haar hoofd.

"Niet? mijn man is waarschijnlijk super ongerust..laat staan mijn kleine meid! Ik wil nu dat hij wordt gebeld!!" De vrouw knikte en liep de deur uit om Harry te bellen...wat een idioten hier zeg! na een paar minuten kwam ze binnen lopen en zei dat ze had gebeld en hij onderweg was.

-

Het ziekenhuis? het verdomde ziekenhuis? wat is er gebeurt? Ik reed zo snel als ik kon naar het ziekenhuis en rende naar binnen.

"Danny..ik kom voor Danny..waar is mijn vrouw?" er kwam een meisje naar mij toe lopen en glimlacht lief.

"Harry? Harry Styles?" ik knikte en ze gaf me een hand.

"Kom maar mee.." ik liep achter haar aan en kwam bij een kamer..ik liep snel naar binnen en zag Danny zitten.

"Harry!" ik liep naar haar toe en ze dook in mijn armen.

"Wat doe je hier? wat is er gebeurt?" Ze keek me aan en ik gaf haar een kus op der hoofd.

"Ik was vroeg op dus wou boodschappen doen voor we naar Niall gingen en ben flauwgevallen in de winkel."

"Het is goed mop, je bent oke!" Ze knikte en kroop tegen me aan.

"Waar in Aly?"

"Die is bij Niall en Steffie mop." ze knikte en ik gaf haar een kus op der hoofd.

"Wil je me mee nemen..ik wil weg." ik knikte en riep de zuster..gelukkig mocht ze naar huis en we reden snel door naar Niall. Toen we aan kwamen kwam Aly al naar buiten rennen.

"Mama!! mama waar was je nou?" Danny tilde haar op en Aly gaf der kusjes op der wang.

"Mama was even boodschappen doen..maar ik ben er nu weer..maak je maar geen zorgen.." Ze gaf Aly een dikke kus en Aly rende weer naar binnen.

Best Friends right?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu