Harry's POV
Hoe kon ze liegen? Ik snap het niet, ik dacht dat wij altijd eerlijk waren tegen elkaar.. Ik reed richting Jimmy zijn huis en bokte op de deur.
"JIMMY DOE OPEN!" de deur ging langzaam open en daar stond ie met een stomme grijns op zijn gezicht die ik er graag af wou slaan.
"kan ik je helpen Harry?"
"wat moet je verdomme met Danny?"
"haha ben je daarvoor hier gekomen...zielig ventje."
"Danny is veel te goed voor jou, waarom opeens Danny?" Hij keek me aan en er verscheen een valse glimlach.
"omdat jij haar leuk vind...was een hele simpele keuzen..."
"WAT?" Ik voelde mezelf koken van binnen en mijn handen werden langzaam vuisten.
"je gebruikt haar om mij te pakken?"
"precies..en blijkbaar werkt het!"
"KLOOTZAK!" Voor ik het wist sloeg mijn vuist tegen zijn kaak en knalde hij met zijn hoofd tegen de deurpost. Hij keek me boos aan en voelde aan zijn lip..die duidelijk bloede.
"perfect, hoe gaan we dit uitleggen aan Danny.."
"als ze hoort dat je der niet echt leuk vind...is het al gauw over!"
"Alsof ze jou geloofd Harry! Jullie hebben al ruzie of niet...om mij.."
"het maakt niet uit ze zal me geloven!"
"we zien het wel, ben benieuwd!" Hij sloeg de deur dicht en ik liep boos weg.
Wat een eikel, hoe kan hij dit doen. Danny is geweldig hoe kan hij haar zo gebruiken, ik wist dat het niet klopte.
Ik reed naar Louis huis en belde aan.
"Harry?"
"hey kan ik binnen komen?"
"tuurlijk!" Ik liep naar binnen en zag de andere jongens op de bank zitten, ik plofte neer en had mijn gezicht in mijn handen verborgen...
"Harry? gaat alles goed?" Ik keek naar Niall en schudden me hoofd.
"wat is er gebeurt?" Zayn kwam naast me zitten en ik keek hem aan.
"Jimmy.."
"wat is er met die eikel?"
"hij heeft Danny.." Niall keek me geschokt aan.
"wat? maar jij.."
"ja i know, ik hou van haar...ik durfde het niet te zeggen.." Liam keek me aan en schudden zijn hoofd.
"Omg Harry je moet het zeggen, ze verdient beter dan die eikel!"
"ik weet het maar hij vind haar ook niet leuk! "
"pardon? Hoe kan hij dat doen?" Zayn gaf me een glas drinken en keek me aan.
"hij wil mij terug pakken denk ik. maar ik heb hem net op zijn bek geslagen."
"serieus!" Louis lag dubbel en stiekem vond ik het best grappig.
"ja maar, nu gaat ie naar Danny en het vertellen..."
"zorg ervoor dat je er eerder bent! Het is je beste vriendin ze moet je geloven!"
"ik heb al ruzie met der Niall omdat ik zei dat ze niks met hem moest beginnen, maar ze wou niet luisteren..."
"dit is echt een kut situatie Hazz.." Zayn ging met zijn hand door zijn haar en ik knikte.
"ik moet het oplossen straks breekt ie haar hart!"
JE LEEST
Best Friends right?
ФанфикDanny en Harry zijn al jaren lang bevriend en doen alles samen. Wanneer Danny een vriendje krijgt begint Harry door te krijgen hoeveel hij eigelijk om haar geeft en ziet eindelijk in dat ie verliefd op haar is. maar hoe gaat hij haar dat vertellen...