Part 16

2.3K 54 3
                                    

*Danny*

Het was het weekend dat ik naar mijn moeder zou gaan. ze had me gevraagd of ik Harry mee nam maar ik had het hem nog niet gevraagd....hij was eindelijk weer veel met zijn vrienden..dat wil ik hem niet afnemen..we zaten met Liam,Michelle,Niall en Steph bij Liam thuis...

Li: Danny...alles oke?

D: uhmm..

Li: kom!

Hij pakte me hand en trok me mee..

H: Danny wat ga je doen?

We keken om en zagen Harry raar kijken..

Li: ik moet even met haar praten, je mag der zo weer terug!

Harry knikte en draaide zich weer naar Louis en Niall..
We liepen naar de keuken en Liam ging tegen over me zitten..

Li: wat is er?

D: ik ga vanavond naar Dublin..moet naar me moeder, maar ze had gevraagd of ik Harry mee wou nemen maar ik wil hem niet bij jullie vandaan trekken....hij is eindelijk weer vaker buiten..

Li: ik snap het..maar hij vind het vast geweldig als je hem mee vraagt!

D: zeker? wil die niet liever met jullie zijn?

Li: nee! hahah hij is liever met jou!

D: Dankje Liam!

Li: alsje...ow trouwens..Michelle is volgende week jarig...wil je me helpen met haar verjaardag voorbereiden...ik heb veel dingen in gedachten.

D: Tuurlijk! dat komt goed!

Hij liep naar me toe en trok me in een dikke knuffel.

H: je hoort mij te knuffelen!

Ik keek om en zag Harry met een pruil lipje tegen de deur aan leunen. ik liet Liam los en liep naar Harry. hij trok me dicht tegen zich aan en ik wikkelde mijn armen om hem heen.

D: nu blij?

H: haha zeker!

Hij tilde me op en gaf me een kus.

D: Harry...mag ik je iets vragen?

H: tuurlijk mop!

D: zou je het leuk vinden om dit weekend mee te gaan naar mijn moeder?

Hij zetten me neer en keek me aan..waarom doet ie zo lang over een antwoord?

H: ik dacht dat je het nooit ging vragen!
Ik was al bang dat ik je vanavond moest uitzwaaien..

D: nee ik wil dat je mee gaat!

H: ik ga graag mee!

Ik gaf me een kus en trok me mee de woonkamer in.

H: wij gaan!

N: waarom?

H: We moeten vliegtuig naar Dublin halen om 8 uur!

M: oww jullie gaan samen?

D: ja Harry gaat met me mee!

Liam kwam aan lopen en ging bij Michelle zitten. Niall en Steph lagen op het kleed voor de tv.

S: super leuk! hele veel plezier, en doe je ma de groetjes!

D: doe ik!

We liepen naar buiten en Harry trok me dicht tegen zich aan en we liepen hand in hand richting huis. Eindelijk thuis pakte we snel onze spullen in en reden richting het vliegveld.

H: weer zin om je ma te zien?

D: jawel..

H: wat is er mop?

D: het is gewoon apart...ik woon alleen..me moeder zit in Dublin met der nieuwe vriend...

H: ik snap je...

D: ze zei dat ze trouwens een verassing had...

H: oww ben benieuwd!

D: ja ik ook...hopelijk is het niet zo iets als trouwen want dan wordt ik echt gek...ze kent die man amper...

H: ik snap het mop maar, je moeder is verliefd...ik wist ook al na niet lang jou kennen dat je voor mijn de enige was...ondanks dat ik het daarna had afgesloten...

D: dat had ik ook met jou...maar ik ben toen toch ook niet gaan samen wonen in Timboektoe!

H: haha toen was je nog jong, en je moeder is volwassen...ze weet vast wel wat ze doet mop! en je woont nu samen met je droomprins!

D: ja vast wel....haha nou droomprins...

Hij keek me beledigend aan..

D: het was een grapje mop, maar je bent geen droomprins...

Hij keek me verbaast aan...

D: ik wil geen droomprins....ik wil jou! jij bent veel beter dan een droomprins!

Hij glimlachte naar me en gaf me een kus op me hand..

H: gelukkig maar!

We kwamen aan bij het vliegveld en pakte onze spullen...we liepen naar binnen en richting het vliegtuig..

H: kom!

Harry trok me mee naar de stoelen en ging met zijn rug tegen het raam aanzitten...hij plaatste mij tussen zijn benen en wikkelde zijn armen om me heen...ik lag tegen zijn borst aan en viel langzaam inslaap..

H: moppie? moppie wordt je wakker?

Ik deed mijn ogen open en voelde kusjes op mijn wang.

H: we zijn in Dublin...en gaan zo landen..

D: echt? heb ik de heletijd geslapen?

H: jaa.. je was super schattig! je praat in je slaap haha.

D: owjaa wat zei ik?

Hij wikkelde zijn armen strak om me heen en gaf een kusje op me wang..

H: ze zei hoeveel je van me hield en dat je me nooit meer kwijt wil...en dat je me super sexy vind..en niet kan wachten om met mij te trouwen...

D: hahah grapjas!

Hij draaide me om en gaf me een kus...ik wikkelde mijn armen om zijn nek..

"Dames en heren wij zijn geland in Dublin..we verzoeken u uit te stappen. vergeet u spullen niet. alvast een fijne dag verder.."

D: lijkt erop dat we mogen uitstappen...

H: ja precies nu het leuk wordt!

D: haha kom!

Ik trok hem mee en we liepen het vliegtuig uit richting de hal.

H: is je moeder er al?

D: geen idee ze zou ons wel komen halen..

H: maak je geen zorgen het wordt wel leuk!

D: hoop het!

Hij trok me naar zich toe en wikkelde zijn armen om mijn middel...
Ik trok hem dichterbij en zoende hem..

M: hallo tortelduifjes!

We trokken terug en zagen mijn moeder en mark staan..

D: hey mam..

M: hey mop, wat leuk jullie weer te zien!

D: jaa..

Ze trok me in een dikke knuffel en zei Harry gedag.

Ma: hey Danny, alles goed?

Ik keek mark aan en Harry kneep in mijn hand..

D: hoi, ja gaat goed...en met
Jou?

Hij kreeg een glimlach op zijn gezicht.

Ma: dat is fijn, jaa goed! is het leuk samen wonen met Harry?

D: ja heel erg! nog bedankt.

Ik gaf hem een knuffel en Harry knipoogde naar me. we liepen naar de auto en Harry trok me naar zich toe en verluisterde in me oor.

H: ben trots op je!

Ik glimlachte naar hem en we stapte in de auto.

D: wat was die verassing nou?

M: dat vertel ik je vanavond...we gaan gezellig uiteten trouwens!

H: oww leuk, das lang geleden dat we dat hebben gedaan mo!

M: haha inderdaad.

Ma: gingen jullie vaak weg met zijn alle?

M: ja Harry ging altijd overal mee naar toe.

H: was altijd super gezellig!

D: haha ja inderdaad..dat mis ik wel..

M: we gaan het inhalen!

H: komt vast wel goed!

We kwamen aan bij het huis...wat facking groot was btw! Haha wat een kast...we liepen naar binnen en ik keek me ogen uit! Het was prachtig...nu snap ik waarom mijn moeder hier heen wou!

Ma: hoe vind je het?

D: het is prachtig! wauww wat doe jij voor werk?

Ma: haha ik werk bij een platenlabel...

Harry keek me aan met grote ogen, en ik wist waar hij aandacht...de jongens willen al een tijd mee doen aan x-factor maar durfde het nooit...misschien is dit hun kans!

D: oww echt dat is super cool! vind je niet Harry?

H: jaa dat is echt Super tof!

Ma: hoezo zing jij ook?

H: nou uhmm..

D: ja! Harry zingt samen met 4 vrienden...ze willen al een heletijd mee doen aan X-Factor maar durfde niet! maar ze zijn echt heel goed!

H: nou dat valt wel mee..

Ma: ik zou jullie graag een keer willen horen...misschien wordt het nog wat!

Harry kreeg een grote glimlach op zijn gezicht en kwam naar me toe lopen..hij wikkelde zijn armen vanaf achter om me heen en gaf me een kus op me wang.

H: Dankje!

D: waarvoor?

H: dat je dat tegen Mark zei...ik durfde niks te zeggen namelijk...

D: is goed schat..daar heb je mij voor!

H: inderdaad!

Ik draaide me om en lachte naar hem, hij zoende me en ik wikkelde mijn armen om hem heen..

M: waarom vinden we jullie altijd zoenend?

We trokken terug en zagen mijn moeder en Mark staan.

H: hahaha sorry..

M: geen sorry zeggen...dit laat zien hoeveel jullie van elkaar houden!

Ma: klaar om uiteten te gaan?

D: zeker!

We liepen naar de auto en stapte in...eenmaal aangekomen liepen we naar binnen en Mark vroeg voor een tafel voor 4 en de ober bracht ons naar de tafel. de ober was nog erg jong misschien iets ouder dan Harry...en hij zag er niet verkeerd uit...hij had blond haar en mooie bruinen ogen...Harry had mooiere ogen...daar verdwaalde ik altijd in als ie me aankeek...Harry was ook veel knapper en gespierder..maar toch was de ober niet lelijk...

"Kan ik alvast u bestelling opnemen? Het voorgerecht is soep"

Ma: ja ik zou graag kippensoep willen..

"Oke...en mevrouw?"

M: doe mij maar tomatensoep!

"Oke...uhmm...u meneer?

H: doe mij maar groentensoep?

"En wat mag ik voor deze prachtige jongedame opschrijven?"

Ik voelde me super ongemakkelijk omdat ik in me ooghoeken zag dat Harry boos werd..ik keek daarom ook niet naar de ober en bleef naar het menu staren..

D: doe maar groentesoep..

"U bestelling komt er zo aan"

De ober knipoogde naar me en liep weg...ik keek naast me en zag Harry boos kijken...

H: wat denk ie wel niet!

D: Harry rustig...

H: hij flirt met je en je zegt niks!

D: ik gaf er geen aandacht aan...waarom ben je nou boos?

H: je bent me vriendin! hij mag niet zomaar met je gaan flirten...

M: awhh Harry wat ben je schattig als je jaloers bent!

H: ik ben niet Jaloers!

Hij naar zijn handen en ik zag dat ie begon te blozen..Ik moest best lachen om zijn reactie en pakte zijn hand..

D: je bent wel jaloers...maar dat maakt niet uit, dat laat toch zien dat je om me geeft..

H: jawel...het is stom..sorry..

M: nee het is goed dat je jaloers bent! het zou raar zijn als het je niks doet!

Hij moest lachen en keek me aan.

H: sorry zal het niet meer doen...

Op dat moment kwam de ober aan lopen met onze soep..

" Een kippensoep voor meneer...een tomatensoep voor mevrouw...een groentesoep voor meneer en een groentesoep voor deze mooie damen"

De ober stond naast me en was op het punt me wat te vragen toen Harry me opeens in een diepen zoen trok. Niet dat ik het erg vond ofzo maar ik schrok best wel...ik ging er natuurlijk in mee en had mijn handen in zijn nek...hij trok terug en glimlachte naar de ober...de ober keek hem boos aan en liep door zonder iets te zeggen..

D: Harry!

H: hij wou je waarschijnlijk mee uitvragen ofzo..ik kon niet anders...

Ma: hahah ik had hetzelfde gedaan maat!

Ze keken elkaar lachend aan en gaven elkaar een high five.

H: sorry mop...hou er niet van als iemand met mijn meisje flirt! alleen ik mag dat..

D: haha idioot!

Ik gaf hem een kus en we begonnen aan onze soep. Het was een gezellige avond en we kletsten over van alles toen ik me iets herinnerde...

D: mam wat wou je ons nou vertellen?

M: owjaa...nou...vertel jij het?

Ze keek mark aan die nee schudden.

Ma: dat is jou taak schat!

M: nou uhmm..mark en ik...we gaan trouwen...

Harry keek me met een geschokt hoofd aan en ik zag dat hij precies wist wat ik dacht! TROUWEN? IS ZE SERIEUS?

----------------------------------------------

Ow god! mama gaat trouwen!
wat nu?
Hoe zou ze reageren?
is ze blij dat haar moeder gaat trouwen?
zou ze als bruidsmeisje gaan, of komt ze helemaal niet?
hoe loopt het af met de jongens en Mark zijn aanbod?
zouden het misschien beroemde zangers kunnen worden?

Comment & Vote!

❤️

Best Friends right?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu