Part 27

2K 62 18
                                    

*Danny*

Het was de dag van de bruiloft...ik strekte me uit en opende mij ogen...ik zag niemand naast me liggen...Harry was weg...ik voelde me zo kut. wat heb ik gedaan...ik was hem bijna kwijt...ik heb tegen hem geschreeuwd en dingen gezegd die ik niet had moeten zeggen. Ik wil hem niet kwijt..ik stapte uit bed en liep naar beneden...ik had alleen Harry zijn shirt aan die net over mijn bil heen kwam. Ik kwam beneden en hoorde iets in de keuken. ik liep daar heen en ging op het aanrecht zitten. Ik zag Harry staan, hij was bezig met ontbijt..

D: Harry..

H: hey mop, Goeiemorgen! Lekker geslapen?

D: niet doen..

H: wat niet?

D: je doet alsof er niks is gebeurt...ben je niet boos op me?

H: nee mop ik ben niet boos..

D: waarom niet?

H: ik snap het niet...waarom wil je dat ik boos ben..

D: dat wil ik niet maar..

H: nee luister..

Hij kwam naar me toe lopen en kwam tussen mijn benen instaan..

H: luister ik ben niet boos omdat ik je reactie snap...ik ben alleen teleurgesteld in het feit dat je me niet vertrouwd...ik had dat niet verwacht..en ik kan niet boos blijven op jou!

D: het spijt me zo...het spijt me voor alles wat ik heb gezegd...ik meende er niks van...ik was gewoon boos en bang...ik wil je niet kwijt Harry!

H: je raakt me niet kwijt moppie! het is goed..echt waar! maak je niet druk oke! we moeten ons klaar maken voor je moeders bruiloft.

Ik trok hem tegen me aan en wikkelde mijn armen om hem heen en rusten me hooft tegen zijn borst.


D: Dankje Harry, owja..heb je zin in vandaag?

H: zeker! vandaag wordt geweldig!

D: hihi ik hoop het zo...en over wat ik gister zei...ik zou niks liever willen dan een gezinnetje met jou Hazz..

H: gelukkig maar!

Hij keek me aan en zoende me..het voelde geweldig....ik miste zijn armen om me heen...okal was het zo'n korte tijd...ik kan er niet tegen als Harry en ik afstand van elkaar nemen..

H: kom mop!

Hij tilde me van het aanrecht en pakte mijn hand. hij trok me mee naar boven en gaf me een kus op me hoofd..

H: gaan we ons omkleden, we moeten een beetje opschieten...zo goed als iedereen is al onderweg naar het strand...

D: oww serieus!

Ik pakte mijn spullen bij elkaar en stopte alles in me tas..ik pakte schoon ondergoed en een trainingspak en liep de badkamer in..ik begon me uit te kleden toen ik de deur hoorde open gaan..

D: Harry!

H: haha ik moet ook douchen..

D: je kan toch straks douchen?

H: of nu samen met jou..

Hij kwam naar me toe en wikkelde zijn armen om mijn middel...

D: owja? wil ik dat dan?

H: ja, je wil niks liever...

Hij knipoogde en gaf me een kus...hij kleden zich uit en trok me mee de douche in.

-

D: we zijn laat he?

H: ja niet mijn schuld haha

Best Friends right?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu