*Danny*
Het was een top avond. Michelle had het reuzen naar der zin en iedereen had het gezellig...ondanks dat Harry en ik weer praten...heb ik niet het gevoel dat het goed is tussen ons...
P: lieve mensen we hebben nog een verassing voor jullie...wij hebben 5 geweldige jongens hier die voor ons gaan zingen...Liam, Louis, Zayn, Niall en Harry!
De jongens liepen het podium op en gingen zitten..
H: vanavond zingen wij een nummer die we zelf hebben geschreven en het heet 'You & I'
Niall:
I figured it out
I figured it out from black and white
Seconds and hours
Maybe they had to take some time
Liam:
I know how it goes
I know how it goes from wrong and right
Silence and sound
Did they ever hold each other tight like us?
Did they ever fight like us?
Harry:
You and I
We don't wanna be like them
We can make it 'till the end
Nothing can come between you and I
Not even the Gods above can separate the two of us
No nothing can come between you and I
Oh, you and I
Zayn and Liam:
I figured it out
Saw the mistakes of up and down
Meet in the middle
There's always room for common ground
Louis and Liam:
I see what it's like
I see what it's like for day and night
Never together
Cause they see your things in a different light like us
Did they ever try like us?
Harry:
You and I
We don't wanna be like them
We can make it 'till the end
Nothing can come between you and I
Not even the Gods above can separate the two of us
Zayn:
'Cause You and I
All:
We don't wanna be like them
We can make it 'till the end
Nothing can come between you and I
Not even the Gods above can separate the two of us
No nothing can come between you and I
Oh, you and I
You and I
We could make it as we try
You and I, You and I
De jongens waren klaar met zingen en iedereen klapte en juichte..ze waren geweldig! ze liepen het podium af en de meiden omhelsde hun vriendjes...Harry kwam onzeker naar me toe en kwam voor me staan..
H: wat vond je er van?
Voor ik iets kon zeggen werd ik aan de kant gegooid door een groep meisjes...ik zag hoe Harry al die aandacht kreeg en het maakte me best jaloers..
Ma: dat wordt alleen maar erger..
Ik keek om en zag mark staan..
D: hoebedoel je?
Ma: ze hebben talent...ik ga ze een platencontract aan bieden...en wanneer dat rond is gaan ze Touren en hebben ze miljoenen meisjes achter zich aan..
D: wat!
Ma: het is een geweldige kans voor hun..
D: ja en ik zie Harry nooit meer!
Ma: tuurlijk wel...
D: hij is de enige die ik heb mark!
Ma: maar ik was nog nie klaar...Danny..
D: nee laat maar..
Ik stormde weg van iedereen en liep naar de wc...ik kan niet zonder hem...ik wil niet zonder hem...hij is de enige die ik heb...
P: Danny wat is er?
Ik keek naast me en zag Perrie staan..
D: de...de jongens krijgen een...een platencontract...
P: SERIEUS! DAT IS GEWELDIG!
D: Perrie we gaan ze dan nooit meer zien...miljoenen meisjes achter hun aan...
P: mop maak je geen zorgen Harry houd van je.....hij laat je nooit zomaar gaan..
D: ik kan niet zonder hem Perrie...ik heb geen andere familie..
P: je hebt ons mop!
Ze trok me in een dikke knuffel. ik wist dat ze gelijk had maar ik wil hem niet kwijt..we liepen samen terug naar binnen en ik zag michelle op het
Podium staan..
M: ik wil iedereen bedanken voor deze geweldige avond! en Dankje Danny...je bent mijn grote zus...mijn steun en toeverlaat en zonder jou was ik hier niet! Dankje wel!
Ik knikte naar der en ze glimlachte...ze gaf de microfoon over aan Mark die het podium opstapte..
Ma: hallo ik ben mark..jullie kennen mij waarschijnlijk niet maar ik ben de nieuwe man van Monique...ik heb een belangrijke mededeling voor de 5 heren...
Iedereen stond gespannen te wachten en ik voelde 2 armen om me heen..het was Harry..hij stond achter me en gaf me een kus op me hoofd..
Ma: ik werk bij een platenlabel genaamd SYCO Music Entertainment. en ik wil deze 5 jongens alvast feliciteren met een platencontract!
Iedereen begon te juichen en klappen en Harry draaide me om en trok me dicht tegen zich aan..
H: Omg hoorde je dat!
D: ja..
H: Dit hadden we niet kunnen bereiken zonder jou, Je bent geweldig!
D: ja...
H: is er iets?
D: nee...ik ben blij voor je mop...
H: zeker? want je lijkt niet blij...
Voor ik kon antwoorden werd Harry bij me weg getrokken en namen de jongens hem mee het podium op..
Ze werden gefeliciteerd en bespraken een hoop met Mark...nadat iedereen naar huis was en iedereen had opgeruimd zat ik met de meiden op een bank in de club terwijl de jongens met Mark zaten te praten..
P: Danny?
D: ja?
P: gaat het wel?
D: ik weet het niet...ik gun het Harry echt waar! begrijp me niet verkeerd...maar ik wil hem niet kwijt..
E: waarom zou je hem kwijt raken mop?
Mi: jij en Harry zijn het perfecte stel! jullie hebben zo veel meegemaakt!
S: dat is echt zo!
D: we zijn niet meer zo close..Harry heeft toen we in Dublin waren bijna den ober in elkaar geslagen omdat ie met mij flirte...
E: echt?
Me: dat is niks voor Harry!
D: nee daarom...het is door mij...hij was nooit zo..
P: nee mop, dat is Harry zelf...hij heeft die kant alleen nog nooit gezien van zichzelf...waarschijnlijk houd ie zo veel van jou en is ie bang je kwijt te raken...en daardoor komen nu al deze gevoelens en jaloezieën naar boven..
D: denk je?
P: ja echt!
D: ben ik zo dom dan...
E: hoezo dom mop?
D: dat ik zo tegen hem heb gedaan...
S: nee het is logies..maar praat gewoon met hem...
Mi: shhtt ze komen..
We keken om en zagen de jongens aan komen lopen..
Lo: hallo dames!
E: hey moppie!
Z: alles oke hier?
P: top! ik ben zo trots op jullie!
Li: we mogen morge naar de studio dan ontmoeten we onze band...gaan jullie mee?
Mi: tuurlijk! toch?
S: jaaa..
Me: jaa graag!
E: tuurlijk ga ik met me moppie mee!
P: ik laat me mannetje niet alleen gaan!
Mi: Danny?
D: huh wat?
Mi: heb je wel iets mee gekregen van het gesprek?
D: nee sorry...ik...
Ik stond op en liep naar buiten...ik ben zo dom geweest..ik dacht aan mezelf en was hem bijna kwijt! hoe kon ik zo dom zijn...ik liep naar buiten en werd meteen omarmd met de kou van buiten...ik liep recht voor me uit mopperend over alles toen ik opeens me naam in de verte hoorde...
H: Danny...Danny wacht!
Ik keek om en zag Harry aan komen rennen..
H: waar ga je heen? Wat is er met je?
D: niks...
H: Lieg niet! ik zie dat er wat is...
D: weetje wat het is...Alles...alles gaat mis iedereen verlaat me...daarom ben ik zo egoïstisch en wil ik niet dat je weg gaat...ondanks dat ik je los wou laten omdat ik wou dat je jezelf was...ik voel me gewoon zo klote...ik ben bang om je kwijt te raken...ik kan niet leven zonder jou Harry..
Ik keek hem aan en voelde tranen over mijn wangen glijden...Harry zag het en kwam naar me toe lopen en veegde de tranen weg..
H: heyy..ik ga nergens heen mop! Hoe kom je daar bij?
D: je wordt beroemd...gaat op tour...gaat heel veel meisjes zien elke dag...wij gaan elkaar bijna niet zien....dat werkt niet!
H: ik laat niks tussen ons komen...dan doe ik het niet...
D: nee doe normaal je moet dit doen! Ik vergeef het mezelf niet als je dit niet doet!
H: en wij dan....
D: denk dat we morgen maar moeten afwachten..
H: ik laat je nooit meer alleen...ik ben liever niet beroemd wetend dat ik jou naast me heb, dan beroemd ergens aan de andere kant van de wereld zonder jou!
Ik kon niks zeggen...ik was sprakeloos...ik wikkelde mijn armen om Harry zijn nek en trok hem naar me toe..hij glimlachte naar me en drukte zijn lippen op die van mij..het was een geweldige zoen..ik had zo'n zoen lang gemist...omdat we zo afstandelijk waren was het altijd gewoon een klein kusje...ik misde hem om me heen..zijn armen, zijn lippen, zijn geur...alles! hij trok terug en keek me aan..
H: ik hou van je!
D: ik hou ook van jou Harry!
H: beloof me dat als er iets is, je het verteld!
D: dat beloof ik!
H: mooizo!
Hij trok me dicht tegen zich aan en gaf me een kus op me hoofd..
H: kom we gaan naar binnen..het is koud!
Hij pakte me hand en trok me mee naar binnen.
P: alles oké mop?
D: ja..het gaat goed!
Harry gaf me een kus op me hoofd en hield me dicht tegen zich aan.
Lo: denk dat jullie lekker naar huis moeten gaan!
E: haha inderdaad lekker wat tijd voor elkaar!
N: we zien elkaar morge om 2 uur bij de studio?
Z: ja..2 uur bij Mark!
H: oké dan zien we jullie daar!
Li: De meiden moesten ook mee van Mark..
E: ow..dan zie we elkaar morge!
D: tot morge moppies!
We zeiden iedereen gedag en liepen naar de auto. We stapte in en reden naar huis. ik was zo blij dat we thuis waren..ik sprong uit de auto en stapte naar binnen..
D: eindelijk thuis!
H: eindelijk alleen..
Harry wikkelde zijn armen vanaf achter om me heen en draaide me rond...hij zetten me neer en ik draaide me en wikkelde mijn armen om zijn nek..
D: inderdaad!
Ik trok hem in een diepe zoen en wikkelde mijn vingers in zijn haar..hij tilde me op en ik wikkelde mijn benen om zijn middel..hij brak de zoen niet en liep naar boven...toen we boven waten botste we tegen iemand aan...OMGG MIJN MOEDER!
H: oww Monique...
D: OMGG ik was vergeten dat jullie hier waren..
M: dat zie ik...ik wou even wat eten maar laat maar...
Ze draaide zich om en liep terug haar kamer in...Harry en ik keken elkaar aan en schoten in de lach...hij trok me me naar binnen en duwde me tegen de muur..
H: Awkward!
D: haha nogal! daar gaat de stemming...
Ik liep langs hem, deed mijn pyjama aan en stapte in bed...een paar seconde later kwam Harry naast me liggen en trok me naar hem toe...
H: stemming weg?
D: haha jaa...hallo lopen net tegen me moeder aan terwijl we..
H: nu is je moeder er niet...
D: ze slaapt hier naast...
H: dat betekend dat je stil moet zijn...
D: HARRY!
Hij beet op zijn lip en drukten zijn lippen op die van mij....het werd een hete make-out sessie maar bleef daar bij...Harry kroop tegen me aan en legde zijn hoofd op mijn borst..
H: ooit gaan wij trouwen...en krijgen we kindjes...een meisje! en zijn we super gelukkig!
D: denk je?
H: dat weet ik!
Ik gaf hem een kus op zijn wang en speelde met zijn haar..
H: welterusten Prinses, ik hou van je!
D: welterusten mop, ik hou ook van jou!
Ik bleef met zijn haar spelen tot ik langzaam inslaap viel..
JE LEEST
Best Friends right?
FanfictionDanny en Harry zijn al jaren lang bevriend en doen alles samen. Wanneer Danny een vriendje krijgt begint Harry door te krijgen hoeveel hij eigelijk om haar geeft en ziet eindelijk in dat ie verliefd op haar is. maar hoe gaat hij haar dat vertellen...