Ik kan jullie niet genoeg bedanken voor het lezen van mijn boeken..ik heb al 16k lezers en het worden er elke dag meer..ik ben super blij met jullie!
Voor de mensen die mij vroegen of ik Instagram of Twitter had...
Instagram: DanicelineTwitter: DanishaCeline
Ik ben super blij met jullie...en vind het nog steeds super leuk om te schrijven dus dat blijf ik voorlopig nog wel doen..
----------------------------------------------
*Danny*Harry en ik waren gelukkig weer samen en alles ging goed...kerst en oud en nieuw kwam er aan...alles ging perfect...het enige wat Harry wou was een kindje..Ik werd wakker en was misselijk...ik zag Harry naast me liggen. onze armen en benen waren in elkaar gewikkeld en ik kon dus ook niet weg..
Ik haalde Harry zijn armen van mijn lichaam en probeerde op te staan...maar hij trok me meteen terug..H: waar ga je heen?
D: uit bed...
H: nee! Blijf hier!!
D: oké..
Hij trok me naar zich toe en wikkelde zijn benen weer om me heen..
D: je haar is zo schattig als je net wakker bent..Ik speelde met zijn haar en zag een glimlach op zijn gezicht verschijnen..
H: dat voelt zo goed als je met me haar speeld..Ik gaf hem een kus en liep naar de badkamer..
H: nouww..nu is het koud...D: haha ik ben zo terug mop!
Ik liep naar de badkamer en keek in de spiegel..waarom ben ik nou weer misselijk...ik voelde het omhoog komen en ik liep snel naar de wc..
H: Danny?
Ik hoorde Harry naar de badkamer lopen en hij haalde mijn haar uit me gezicht..
H: gaat het mop?
D: ik weet het niet...waarom ben ik zo misselijk..
H: verkeerd gegeten?
D: nee ik heb niks gegeten..
Harry keek me aan met grote ogen en kreeg een grijns op zijn gezicht..
H: ben je zwanger?
D: wat? nee...
H: het kan!!
D: Harry...
H: je kan altijd testen...anders weten we niks..
D: wordt nu niet te vrolijk..straks is het niet zo en dan ben je zwaar teleurgesteld..
H: ik red me wel...
D: ik heb nog liggen..Steffie en Perrie hadden er toen zo veel gehaald!
H: echt!!
D: ja wacht..
Ik liep naar het kastje en pakte een zwangerschapstest..
H: ik wacht wel buiten..Hij gaf me een kus en liep de badkamer uit..wat als ik zwanger ben? zou dat alles veranderen?
H: en?Ik liep de badkamer uit met het stikje en keek Harry aan..
D: ik durf niet te kijken Hazz..Harry pakte het stikje en kreeg tranen in zijn ogen..
D: het spijt me zo...we blijven proberen ik beloof het..H: JE BENT ZWANGER!
D: wat?
Hij vloog om me nek en begon me kusjes te geven...hij was zo gelukkig...en ik ook..maar eerlijk was ik ook bang...wat als het weer fout zou gaan..Harry zag me gezicht weg trekken..
H: wat is er mop?
JE LEEST
Best Friends right?
FanfictionDanny en Harry zijn al jaren lang bevriend en doen alles samen. Wanneer Danny een vriendje krijgt begint Harry door te krijgen hoeveel hij eigelijk om haar geeft en ziet eindelijk in dat ie verliefd op haar is. maar hoe gaat hij haar dat vertellen...