1-р хэсэг ( Түүнийг У Сэхүн гэдэг )

15.6K 480 44
                                    

Их сургуулийн 1-р курс 2-р улирал эхлээд сар гараны хугацаа өнгөрч байлаа. Өвлийн амралтын дараа сургуулийн янз бүрийн арга хэмжээ болж , сургуулиар нэг зарлалын хуудас наалттай харагдана.
Намайг Жон Анна гэдэг. Их сургуулийн амьдралд дасах гэж ядаж байгаа шинэхэн оюутан.
Цайны газраас талх аваад 3 давхарт ирхэд найз нар минь намайг харсан даруйдаа орилолдож гарлаа. Би тэднийг чимээгүй болгох гэж бүгдэнгийх нь ам руу талх хийгээд
Би: яахлээрээ ийм чимээтэй байдаг байнаа *Нүдээ эргэлдүүлэх*
: Нээрэн Анна энэ хагассайнд болох сургуулийн сагсны шигшээ сонгох тэмцээнийг үзнэ шүү!!!
Тэр бол миний ахлах сургуульд хамт сурч байсан найз Ина. Галзуу бас спортын хорхойтон.
Би: би спорт сонирхдоггүй шдээ.  Та нар мэднэ биздээ!!!
Ина: мэднэ л дээ. Гэхдээ тэнд бөөнөөрөө очвол зүгээр шдээ!!! *Хошуугаа унжуулах*
Би: бурхан минь , би түүний энэ эрх нялх занг үзэн ядаж байна. Үнэг шиг зальтай эмэгтэй гэж хэлээд түүн рүү муухай хараад
Би: за яахав! Би хамт явна тийм болхоор эрх нялх зан гаргах хэрэггүй!!! Гэхэд тэр баярласандаа бараг нисэх нь холгүй байлаа.
Уйтгартай хичээлүүд ар араасаа цуварч , багш нар бие даалтаа өгч эхлэх нь тэр.
Өө нээрэн найз нарыгаа танилцуулбал
Ина бол миний найз. Гэхдээ бид ахлах сургуульд харьцдаггүй байсан юм. Бүр нэг анги байж шүү дээ!
Ари бол улаан алтернатив нэгэн. Бас зураг зурах дуртай нэгэн. Сонин содон зүйлд дуртай , сэтгэл хөдлөл багатай нэгэн. Гэсэн ч тэрний толгой яг л тооны машин шиг ажилдаг.
Эми бол од. Фэйсбүүк инстаграммийн од нэгэн. Хэдэн мянган дагагч , 100 100 лайк цуглуулдаг. Од нэгэн болхоор хаа таарсан газраа сэлфи хийж , идэх гэж байгаа хоолныхоо зургыг хүртэл авдаг.
Дараагийх нь би. Хэн нэгний анхаарлыг татхыг оролддоггүй! Шөнөжин драма үзэж уйлж , өгүүллэг уншиж уурлаж , галзуу адармаатай хайрыг хүсдэг нэгэн. Яг л уншдаг өгүүллэг дээрхи шиг хайртай учирч , драма шиг адармаатай учирхыг хүсдэг.
3-р сар ч гэсэн 7-р цаг дээр хангалттай харанхуй болчихсон байдаг байлаа. Сургуулиас гарч ирэн автобусны буудал руу алхахдаа гарт утсаа гаргаж ирэн 3G асаахад хүлээж байсан 2 ч өгүүллэгний дараагийн хэсэг орсонг хараад баярлан 3G.гээ унтраан гэрийн зүг яарна.

~~~~~

Гэртээ орж ирэн гар нүүрээ угаачихаад , оройн хоолоо идчихээд өгүүллэгнийхээ дараагийн хэсгийг уншхад бэлдэнэ.
Би: тиймээ энэ чинь л байхгүй юу? Энэ 2н үнсэлтийг бүхэл бүтэн 30 хэсэг хүлээсэн гэж бодхоор л ...
Бурхан минь

♦ Our times ♦ [Complete]Место, где живут истории. Откройте их для себя