21-р хэсэг ( Дэгү )

3.9K 295 33
                                    

Сэхүний талаас

Суратай уулзсан газраас гаран байрныхаа зүг Анна руу яаран машинтайгаа хурдлана. Ямар их санасан гээч Жон Анна ... Чамгүй өнгөрөөх өдрүүд ямар урт бас утгагүй юм бэ? Машинаа зам дээр үлдээн байр луу орход цахилгаан шат 16 давхарт байхыг хараад хүлээж тэссэнгүй шууд л шатаар 7-р давхар луу гархаар шийдлээ. 7 давхарт Аннагийн гэрийн гадна зогсонгоо амьсгаагаа даран хэсэг зогсон хонхыг нь дархад хэн нэгэн нааш алхах сонсогдоно. Зүрх минь урьд урьдыхаасаа илүү хүчтэй цохилож , сандарч байх аж.

Хаалга нээгдэх тэр агшинд нүүрэн дэх инээмсэглэл , зүрхэн дэх догдлол минь үгүй болход Аннагын ах

: ямар хэргээр яваан , Анна явчихсан шдээ

Сэхүн: хаашаа ?

: Дэгү рүү өвөө эмээ дээрээ очих гээд ... чамд хэлээгүй юм уу?

Сэхүн: хэзээ ирэх бол ?

: хичээлээ орох дөххөөр ирэх байх

Хичээл орох дөххөөр гэхээр бүхэл бүтэн 14 хоног гэсэн үг үү? Бурхан минь 3 хоног арай хийж тэвчиж байхад 14 хоног дэндүү удаан юм. Аннагын ах хаалгаа хаасан ч би гэрийх нь гадна зогссоор байлаа.

Магадгүй би 14 хоног тэнд зогсож болох байх , Аннаг иртэл ...

Гэнэт надад Дэгү рүү түүний араас явж болох бодол төрсөн юм. Би дахин хонх дархад Аннагийн ах залхсан янзтай над руу харан

: бас юу вэ? Би амарч байна харж байна уу?

Сэхүн: надад Аннагийн байгаа хаягыг өгч болох уу? гэхэд тэр нүдээ эргэлдүүлэн гар утсаа гаргаж ирэн хэн нэгэн лүү залгаж байлаа.

Аннагын ах ээжтэйгээ ярин , ээжээсээ хаягыг нь тодруулан асууж надад бичиж өгхөд нь би түүнд бөхийн

Сэхүн: баярлалаа ...

: ингэхэд Анна чамд явсанаа яагаад хэлээгүй юм. гэхэд нь би сандран

Сэхүн: Сөүлээс өөр газар луу яваад утсаа эвдчихсэн юм гэж худлаа хэлчихлээ.

Машиндаа суун Анна руу задгахад тэр утсаа авсангүй!

Би эргэлзэдгүйгээр дэгү рүү Аннагийн араас хөдлөв.

♦ Our times ♦ [Complete]Место, где живут истории. Откройте их для себя