(Түүний хурим)

4.4K 418 136
                                    

Сэхүний талаас

Сөүлээс Токиогийн чиглэлийн онгоцонд суух зорчигчид суудлаа эзлэнэ үү?

Энэ үг яагаад ч юм түгшүүртэй санагдаж байлаа. Анна над руу харан зөөлөн инээмсэглэсэн болхоор би тайвширч орхив.

Найз нар , гэр бүлтэйгээ салах ес хийн хамгийн сүүлд Аннаг тэврэн түүний чихэнд

Сэхүн: би чамд хайртай гэдгийг битгий мартаарай бас энэ сэтгэл минь 200 жил өнгөрсөн ч өөрчлөгдөхгүй гэдэгт итгээрэй!
Анна: би хэзээ ч мартахгүй бас эргэлзэхгүйгээр хүлээх болно гээд хүзүүнд минь шигдэн шуналтай нь аргагүй үнэрлэх нь тэр.

Би үргэлж түүний халуун тэврэлтэнд дуртай байсан.
Санаснаасаа болж магадгүй галзуурч магадгүй ч түүнтэй хамт байхын тулд хийж байгаа бүхэн минь намайг илүү тэвчээр гаргахыг шаардана.
2 жил холдоод 20 жил хамт байна гэж өөртөө байн байн хэлнэ.

Анна надад жижигхэн хайрцагтай зүйл өгөөд

Анна: онгоцонд суугаад үзээрэй бас японд очоод холбоо бариарай!
Сэхүн: за гэж хэлээд өгсөн бэлгийг нь халаасандаа хийх нь тэр.

Шалган дээр ирж бичиг баримтаа өгөн дотогш орох үед цээжинд ямар нэгэн зүйл тулан , бодолд минь Аннаг дахиж харах болов уу? Гэсэн бодол төрхөд нь би эргэж хархад Анна над гунигтай гэгч нь харж байв. Би түүн рүүгээ инээмсэглэн даллахад тэр минь ч гэсэн даллах нь тэр.

2хон жил ... Өвлийн амралт хүртэл л тэсэх хэрэгтэй дараа нь зуны амралт гээд бидэнд уулзах боломж их байгаа шүү дээ.

Онгоц руугаа орж суудлаа эзлэн Аннагийн өгсөн бэлгийг гаргаж ирэн нээхдээ юу байгааг таамаглах аргагүй байсан нээснийхээ дараа өөрийн эрхгүй баярлаж , энэ хорвоо дээр надаас илүү аз жаргалтай нэгэн байхгүй юм шиг санагдана.

Бидний хайрын үргэжлэл болсон бидний хүүхэд ...

Хүүхдийг минь тээж байгаа гэж бодход л Аннад илүү ихээр дурлаж , яг одоо онгоцноосоо буугаад түүнийгээ чангаас чанга тэврэх юмсан.

3 цаг ниссээр токио газардсан даруйдаа Аннатай холбоо барьж бидний хүүхдийн тухай бас түүнийхээ биеийн байдлыг лавлахад тэр минь тайван гэгч нь инээмсэглээд
Анна: би идээд л сууж байна гэхэд өөрийн эрхгүй хайр хүрж орхилоо.
Аннатай ярьсаныхаа дараа Лухан ах болон Крис ахтай холбогдож Аннагийн тухай хэлээд , түүнд миний өмнөөс анхаарал тавихыг хүссэн юм.

♦ Our times ♦ [Complete]Место, где живут истории. Откройте их для себя