❇2❇

79 17 3
                                    

Bölüm şarkısı= Justen Bieber& Major Lazer- Cold Water
∞∞∞

"Salı!"

"Uyuyorum."

"Şakacı kız seni!"

Oflayarak yatakta doğruldum. " 'Babam gençken topmuş' deyince inanıyorsun da neden 'Uyuyorum' dediğimde inanmıyorsun?" diye sordum Sevgi'ye mallığını yüzüne vurarak.

"Çünkü canımcım biz normal insanlar uyurken konuşamayız." dediğinde gözlerimi devirdim. "Yüzyılın tespitini yaptın, harbi söylüyorum."

"Çok konuşma da kay kenara," derken aynı zamanda beni ittiriyordu. Kaymayacağım, anlamak bu kadar zor mu?

"Sana anlatacaklarım var." dediğinde ilk önce suratına bön bön baktım. Sonra istemeden de olsa kenara kayınca hemen yanıma oturdu.

"Annem kanser mi?"

"Hayır."

"Babam felç mi geçiriyor?"

"Ne alakası var be?"

"O zaman sen benimle ne konuşabilirsin Sevgi?" diye sordum dehşetle. Bu kız zorunlu haller ve ayrıca kavga ettiğimiz zamanlar dışında asla sohbet etmek istemezdi.

"Ben birini seviyorum."

Atın beni denizlere ..

"Bana ne bundan? Boynuna sarılıp 'Ay kız sen aşık mı oldun?' dememi mi bekliyorsun?" diye sorarak baktım gözlerinin içine. Tuhaf geliyordu, Sevgi ile böyle bir konuşma içine girmek. Sanki gerçekten aramızda öyle bir abla kardeş bağı varmış gibi.

Tamam birbirimizi çok severdik, gereğinden fazla korurduk ama böyle konuları asla oturup konuşmazdık. Genelde oturup kavga ederdik.

Yavaş denilmeyecek şekilde kafama vurduğunda kaşlarımı çattım. "Ben aşık oldum demedim, birini seviyorum dedim." dediğinde artık baygın bakışların modasının geçtiğini fark edip yeni bakışlar keşfetmeye karar verdim. "Ha aşık oldun, ha birini seviyorsun çok mu fark ediyor?"

Yeniden kafama vurunca onu omuzlarından hafifçe ittirdim. "Salak mısın Salı? Hayır ciddi ciddi soruyorum! Kızım beni iyi dinle! Aşk aslında yüce bir histir. Ama bir çok insan bu kutsal hissi basitleştirdiği için aşk da basit bir kelime olarak geliyor insanlara. Asıl marifet aşık olmakta değil, asıl marifet aşkı meydana getiren sevgide." dediğinde ağzım iki karış açık Sevgi'ye baktım.

Sonra verdiğim tepki ise "N'apak ölek mi?" olmuştu. Gözlerini devirdi. "Zaten seninle insan gibi konuşulmuyor." dedikten sonra ayağa kalkıp kapıya yönelmeden önce bileğini tuttum. "Kim olduğunu, kişiliğini ya da fiziksel özelliklerini sormuyorum. Çünkü biliyorum sen özel bir insansın, bu yüzden sevdiğin kişi de özeldir. Bu konuda sana güveniyorum." dediğimde gülümsedi.

Eğilip yanağıma sulu bir öpücük kondurup "Eyvallah ablacım." dedi. Yanağımdaki iğrenç ıslaklığı silerken "Nereden bu mallık?" diye sorduğumda odamdan çıkmadan bir iki adım kala "Akraba evliliği!" diye söylenince güldüm.

Gerçekten özel birisiydi.

"Kardeşi uyurken Nutella'yı bitiren abla, kardeşi tarafından dövülerek tövbe Bismillah bir şeye dönüştü diye haberlere çıkacaksın." diye inledim sinirle. Dün gece Sevgi'ye özel insan diyordum değil mi? Unutun onu.

"Sende erken kalksaydın ne yapabilirim?" dediğinde ağzını kürekle dağıtasım gelmişti. "Ulan zaten daha havada ay varken kalkıyorum, nasıl daha erken kalkabilirim anlatsana biraz?" dediğimde gözlerini devirerek kahvaltı masasından kalktı.

S'onsuz Umutlar  ❇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin