„Kto prišiel?" Jacob nazrel z kúpeľne do chodby ešte s kefkou v ruke.
„Prečo vždy, keď ti urobíme nečakanú návštevu, si iba umývaš zuby? Je obed, preboha. Čau, btw."
„Čauko," zasmial sa Jacob a zmizol v kúpeľni.
Ustúpila som o krok dozadu a vpustila Ryana dovnútra. Stavím sa, že netušil, kto som. Jacob predsa pred každým tajil, že spolu chodíme. Nepovedal to dokonca ani svojej dobrej kamarátke Avery, ani ďalším jeho kolegom zo šou. A to majú medzi sebou dosť dobrý vzťah. No zdá sa, že som jediná zaskočená z tohto náhleho odhalenia.
Kým Ryan zatváral vchodové dvere a vyzúval si tenisky v predsieni, premýšľala som, ako sa mu prihovorím.
Našťastie, Jacob vyštartoval z kúpeľne a zastal pri ňom.
„Tu máš obed," Ryan schmatol čierne igelitové vrecko, v ktorom mal napchaté polystyrénové obedáre a podal mu ich. „Doniesol som nám niečo pod zub. Ale asi budeme potrebovať ešte jednu porciu," dodal a pozrel sa na mňa.
Pomrvila som sa na mieste. Ako bude jeho kamoš reagovať nato, že Jacob niekoho má? A navyše, bola som úplne iná, než za aké ženy si ho doberali v šou. Jacob hral persónu blázna, ktorý sa ľahko zamiluje a oni si ho naoko doberali zakaždým, keď sa ako hosť objavila niektorá z mladých pekných herečiek.
On sa schválne tváril zahanbene, uškŕňal sa od ucha k uchu a oni mu počítačom do videa vždy dokreslili ružové líčka.
A teraz som v jeho byte bola ja. Obyčajné priemerné dievča, ktoré nie je ani herečkou, či speváčkou. Je len obyčajnou dizajnérkou nábytku.
„Ryan, toto je Lavender, moja priateľka. Lav, toto je Ryan," predstavil nás okamžite Jacob.
Natiahla som k nemu ruku a nesmelo sa na neho pozrela.
„Teší ma," povedal.
„Aj mňa," potriasla som mu rukou.
Len čo sme sa pustili, obrátil sa k nemu. „Nevedel som, že s niekým chodíš. A to si počas minulého natáčania balil mladé herečky."
„Eeej!" zatiahol na neho. „Je to súčasť mojej persóny."
„Tak ako mojou súčasťou je neustále poučovanie a komentovanie."
„Ale ty si taký aj mimo natáčania."
Prešli spoločne do obývačky a ja som stála ako taký idiot v chodbe. Čakala som väčší šok, možno zalapanie po dychu. Jacob má priateľku, ktorú tajil a on sa to práve dozvedel. A... nič. To bolo všetko?
Zvrtla som sa a vošla za nimi do obývačky.
Ryan práve prešiel do kuchyne a otvoril jeho chladničku. Netuším, čo v nej hľadal, ale ja som zatiaľ s Jacobom rozložila konferenčný stolík v obývačke. Bol to jeden z mojich obľúbených druhov nábytku. Bol to nízky stolík z tmavého dreva, ale mohli ste ho rozložiť a vydvihnúť tak, že sa dalo na ňom najesť.
Niekedy, keď som mala chuť preleňošiť celý deň, som si tam doniesla jedlo a strávila celé poobedie pri telke. Keby to videl Ryan, asi by sa nepotešil.
Ryan bol totiž známy ako športový maniak, ktorý neustále posilňoval svoje svaly. Aj práve preto boli jeho vypracované ramená hrubšie, než moje stehná. Aj napriek tomu, že mal už štyridsať rokov, vôbec nato nevyzeral. A nebyť neustáleho doberania od kolegov, že je už načase, aby sa oženil, by mi ani nikdy netrklo, že je naozaj taký starý.
YOU ARE READING
Osamelé noci
ChickLitLavender chodí s mužom, ktorého by jej závidela nejedna žena. Možno práve preto drží svoj vzťah aj naďalej v tajnosti. A možno preto, že by jej to aj tak nikto neuveril. Veď ani len ona sama nemá pocit, že sa to dá nazvať vzťahom. Obzvlášť po tom, č...