6. kapitola

1.6K 180 1
                                    

„Vitajte, diváci. Určite ste ako aj my zvedaví, kto bude našim dnešným hosťom."

„Nie je tu Reina."

„Aaaaaah."

„To znamená, že dnes prídu ženskí hostia?"

„Wooo," zo šestice sa ozval potlesk.

Zívla som a natiahla sa na čiernej koženej pohovke. Bola nedeľa, čo znamenalo, že Jacobova šou práve začínala. Vyložila som si nohy na konferenčný stolík a lepšie omotala prsty okolo teplej šálky čokolády. Dnes som nechcela kávu na prebratie, dnes som chcela iba leňošiť.

„Oh, vidím nejakú siluetu!" ozval sa niekto zo známych.

„Oh! Veď to je Avery! Avery, prišla!" Jay rýchlo tlieskal a ostatní ho napodobnili.

Jay bol hlavnou hviezdou ich programu. Moderátor a pravidelný hosť v jednom. Neustále sa doťahoval s Ryanom. Oni dvaja totižto často bývali lídri súperiacich tímov a mali medzi sebou na obrazovke vzťah zhruba rovnaký ako prskajúca mačka s vrčiacim psom.

Jacob podišiel dopredu, aby sa zvítal z Avery.

„Daj jej pokoj!" Jay skočil ihneď po ňom, spolu s Ryanom.

V tomto spolu súhlasili, aj ďalší pánski členovia ihneď vytvorili okolo Avery ochranný kruh a odmietli Jacoba pustiť k nej. Začali jej tieniť, aby na ňu nesvietilo slnko.

„Prepáčte, to bude nejaký omyl," ozvala sa Avery. „Pán Jacob Leah si ma asi s niekým pomýlil a tvári sa, akoby sme si boli blízky."

„Eeej, Avery!" zatiahol Jacob a ja som sa rozosmiala.

„Ako sa máš, Avery?" opýtal sa Jay a ihneď ju dotiahol do stredu.

„Dobre. Práve natáčame nový film. Dúfam, že mu dáte šancu," usmiala sa do kamery.

Všetci zatlieskali a kamera sa presunula znova k zakrytej kvetinovej klenbe, odkiaľ prichádzali hostia.

„Kto bude druhý hosť?"

„Druhý hosť, príď, prosím medzi nás!"

Záves sa odhrnul a k nim sa náhlila Reina.

„To nie je hosť!" chalani začali protestovať. Jacob sa ozýval najhlasnejšie. „Nemôžete nám privolať nejakú peknú ženu?"

„Hej!" osopila sa na neho. „Čo si tým myslel, že peknú ženu?" zvrtla sa k nemu a zahnala sa po ňom rukou.

Jacob sa nedal a naťahoval sa za jej vlasmi.

„No, no, Reina, Reina," Jay sa ich ihneď snažil oddeliť, ale oni sa tam ešte chvíľku klbčili.

„Som staršia, tak sa správaj slušne!" zavrčala na neho. „Pozri sa, čo si mi urobil s vlasmi!"

Prehrabla si rukou rozstrapatené vlasy a ustúpila na kraj.

„Počujete tú hudbu? Oh, to je nová pieseň od Ladies First!"

„Myslíte si, že to je Rebecca?"

Skandovanie sa zintenzívnelo. Záves z klenby sa odhrnul a k nim sa blížila ďalšia postava.

„Oh, Starry! To je Starry z Ladies First!"

Mladé dievča pomaly prichádzalo k nim. Pôsobila nervózne, hoci sa usmievala.

„Starry! Starry ešte neúčinkovala vo varietnej šou. Je to tvoj prvý raz, že?"

„Áno," odpovedala potichu a prikývla.

Osamelé nociWhere stories live. Discover now