Ľudia vždy hovorili, že lož ma krátke nohy. A za posledné týždne sa o našom vzťahu dozvedelo toľko ľudí, až nebolo možné udržať to všetko pod kontrolou. Možno to bolo tým, že sme obaja boli už unavený z dlhého tajenia vzťahu. A možno tým, že sme jednoducho už obaja chceli slobodne prejaviť našu vzájomnú lásku.
„Lav, dobré ráno," začula som Jacobov hlas a otvorila oči.
„Jacob. Ty si ešte tu?" posadila som sa na posteli. Do vnútra sa mi začínala zakrádať nádej. „Máš dnes voľno?"
„Nie, to nie," dodal. „Len musím dnes niečo vybaviť. Ale potom sa ihneď vrátim."
Jeho hlas znel zvláštne. Pretrela som si oči a pozrela sa na neho. No aj výraz jeho tváre napovedal, že čosi nie je v poriadku.
„Čo sa stalo?"
„Vedia o nás, Lav."
„Čo? To nie. Ale... Ako by mohli?"
Vzal do ruky svoj tablet, ktorý ležal neďaleko na nočnom stolíku a potom mi otočil obrazovku k tvári. Bola to internetová stránka bulvárneho plátku, ktorá mala mnoho čitateľov. A teraz, priamo na úvodnej stránke, sa skvela naša fotografia.
Presne som vedela, kedy tá fotka vznikla. Bolo predsa jasné, že bola z podzemnej garáže. Museli ju urobiť v ten deň, keď sme šli oslavovať Jacobove narodeniny k jeho rodičom. Išli sme tam vtedy len jedným autom, zabudli sme na zvyčajnú opatrnosť.
„Čo budeme teraz robiť?" spýtala som sa.
„Nič," povedal. „Netuším, ako sa sem mohol niekto dostať. Bez kódov alebo povoleného vstupu sa sem jednoducho nedostaneš. Vedia, že tu bývajú celebrity, ale objekt je dostatočne strážený.
Pokúsim sa zistiť, ako sa sem vôbec dostali, aby túto fotku urobili. A potom sa dohodnem so svojim manažérom v agentúre. Zrušil som dnes všetky svoje dohodnuté zákazky a len čo to vyriešim, vrátim sa domov. Bude lepšie prečkať túto búrku doma. Aj ty by si mala dnes radšej zostať doma."
S týmito slovami ma nechal ešte rozospatú na posteli a unáhlene odišiel. Prevrátila som sa a vzala zabudnutý tablet do svojich rúk.
Jacob Leah má priateľku!
Je to potvrdené. Jacob Leah (31) je zadaný! Naša redakcia získala fotografiu herca, nazývaného aj Princa krajiny, a pravidelného člena známej varietnej šou, ktorý nastupoval do jedného auta so svojou priateľkou. Bolo to presne v deň jeho narodenín. Mnohých fanúšikov bude zrejme šokovať, keď prezradíme, že jeho priateľkou nie je žiadna z jeho slávnych kolegýň, ale obyčajný smrteľník. Šťastnou vyvolenou, ktorú vidíme na fotografii, je nábytková dizajnérka, ktorá pracuje vo firme jeho otca.
Zatvorila som článok a vydýchla.
Musela som dnes ísť do práce. Nábytkársky veľtrh sa blížil a ja som zatiaľ nič neurobila. Ak mal Jacob pravdu, keď si tento článok o pár hodín všetci prečítajú, zrejme sa už na nič nedokážem sústrediť.
O polhodinu som preto zaparkovala pred našou prácou a vošla dnu. Bolo ešte ráno, väčšina zamestnancov chodievala na deviatu hodinu, aspoň tí, ktorí nepracovali vo výrobe. Aj napriek tomu som ale našla v kancelárii Jacobovho otca.
„Dobré ráno, Lav," pozdravil sa mi len čo ma zazrel.
„Dobré ráno," odvetila som a zastala nervózne postávať. Videl už ten článok? Alebo nie?
„Asi to bude pre teba teraz kúsok ťažké," prehovoril a zložil si okuliare, zaklapol notebook, aby sa na mňa mohol pozrieť. „Ale vedz, že vieme, že máš Jacoba naozaj rada. Ak budeš chcieť, budeš si môcť vziať voľno toľko dní, koľko budeš potrebovať."
KAMU SEDANG MEMBACA
Osamelé noci
ChickLitLavender chodí s mužom, ktorého by jej závidela nejedna žena. Možno práve preto drží svoj vzťah aj naďalej v tajnosti. A možno preto, že by jej to aj tak nikto neuveril. Veď ani len ona sama nemá pocit, že sa to dá nazvať vzťahom. Obzvlášť po tom, č...