Chapter 49.

3.6K 501 23
                                    




ΤΗΝ ΚΟΙΤΑΩ,

αλήθεια εννοεί πραγματικά τα λόγια της; Ότι θέλει να με αγγίξει; «Βασικά άστο...» κουνάει το κεφάλι της και σταματάει το φιλί μας. Παραμένει από κάτω μου λαχανιασμένη. «Είναι κάτω η μαμά σου και δε θέλω να μας ακούσει. Πόσο μάλλον ξέρω πως θα τα κάνω θάλασσα.» μου λέει έντονα.

«Τι; Όχι; Δε θα μας ακούσει. Είναι στον κάτω όροφο που να πάρει... Αποκλείεται.» της λέω και γω λαχανιασμένος. «Και πάλι δε το θεωρώ σωστό.» αποκρίνεται. «Θέλω να με αγγίξεις όσο δεν πάει. Σε παρακαλώ.» γκρινιάζω σα μικρό παιδί. Ενώνω τα χείλη μου με τα δικά της και τη φιλάω αργά. «Σε παρακαλώ..» της ψιθυρίζω. Συνεχίζω να τη φιλάω αργά. «Σε παρακαλώ.» προσθέτω πάλι απεγνωσμένα.

Την κοιτάζω και αναστενάζει. Γυρίζω το σώμα μου και ξαπλώνω πίσω. Βγάζω τη μπλούζα μου και τη πετάω κάτω. «Να κλειδώσω;» με ρωτάει αργά. «Κλείδωσε.» της λέω και κατεβαίνει από το κρεβάτι. Κλειδώνει την πόρτα ήρεμα και έπειτα  επιστρέφει δίπλα μου ανεβαίνοντας αργά στο κρεβάτι.

Τα μάτια της λάμπουν. Είναι εκθαμβωτικά όμορφη. Ενώνει τα χείλη της με τα δικά μου και με φιλάει αργά. Την ίδια στιγμή ξεκουμπώνει το στενό τζιν μου και περνάει το χέρι της πάνω από το εσώρουχο μου. Βογκάω. Είναι ήδη σκληρό εξαιτίας της. Το χέρι της μπαίνει μέσα από το εσώρουχο μου και τυλίγεται προσεκτικά γύρω μου. Αναστενάζω. Δεν την περίμενα τόσο γρήγορη.

«Γαμώτο.» κλείνω τα μάτια μου και γέρνω το κεφάλι μου πίσω. Με φιλάει στο λαιμό. «Ανεβοκατέβασε το χέρι σου αργά.» της λέω. «Οκ..» μουρμουρίζει και κάνει αυτό που της λέω, ενώ τα χείλη της φιλάνε και ρουφάνε το λαιμό μου. Ξεκίνησε αργά μα τώρα συνεχίζει να ανεβοκατεβάζει το χέρι της πιο γρήγορα. Νιώθω υπέροχα. Γαμώτο, ποτέ δεν έχω νιώσει ξανά έτσι ενώ απλά με αγγίζει κάποια.

Κατεβάζει περισσότερο το τζιν και το εσώρουχο μου και με το άλλο χέρι της κάνει αργά μασάζ στις μπάλες μου. Γαμώτο. Βογκάω ακόμη πιο δυνατά. «Μωρό μου...μωρό μου...» προσπαθώ να μιλήσω, αλλά ακούγομαι εντελώς βαθιά και βραχνά με κομμένη την ανάσα. «Μπο-μπορείς να χρησιμοποιήσεις το στόμα σου;» τη ρωτάω τελικά μετά από πολύ προσπάθεια.

«Εάν δε θες δεν πειρά-..» πάω να συνεχίσω μα με διακόπτει με τις πράξεις της. Το στόμα της τυλίγεται γύρω από το όργανο μου και αμέσως γουρλώνω τα μάτια του. Τη κοιτάω και παγώνω. Τα μάτια της ενώνονται με τα δικά μου καθώς με παίρνει στο στόμα της και οι φλέβες στο πέος μου πετάγονται εξαιτίας της τόσης ευχάριστης που νιώθω.

Το χέρι της συνεχίζει να χαϊδεύει τις μπάλες μου. «Ήρεμα. Όχι δόντια.» της επισημάνω. Με παίρνει περισσότερο μες το στόμα της και με ρουφάει. Διάολε μεταμορφωμένε σε άγγελο. Νιώθω τα μάτια μου να γυρίζουν προς τα πάνω. Τα κλείνω και βουλιάζω με δύναμη το κεφάλι μου μες το μαξιλάρι.  Κουνάω το σώμα μου για να τη βοηθήσω.

Ανοίγω τα μάτια μου για να την κοιτάξω ξανά και τη βλέπω να πεταρίζει τα βλέφαρα της. «Έτσι..αργά.» της λέω. «Μπράβο μωρό μου.» ανασηκώνω τη μέση μου και χαϊδεύω τα μαλλιά της με το χέρι μου. «Είσαι πολύ όμορφη αυτή τη στιγμή. Δε μπορείς να φανταστείς.» της λέω. Κουνάω το όργανο μου μες το στόμα της και εκείνη συνεχίζει να με ρουφά αργά.

Το βγάζει από το στόμα της και με κοιτά. «Κάνε ότι θες. Κάνε ότι νομίζεις. Το κάνεις τέλεια.» της λέω. Φιλάει την κορυφή και δεν αντέχω, δείχνει τόσο αθώα μα τόσο υπέροχα γοητευτική και σέξι. «Το ξέρεις πως σε αγαπώ έτσι;» της λέω και γνέφει αργά. Νιώθω πως θα τελειώσω.

«Ει-είναι εντάξει μωρό μου.» Δε θέλω να τελειώσω στο στόμα της. Την τραβάω και τη φιλάω δυνατά. Ανεβάζω το εσώρουχο μου και τελειώνω εκεί. Συνεχίζω να τη φιλάω και εκείνη να με χαϊδεύει στο πρόσωπο και στο σώμα μου.

SpecialDove le storie prendono vita. Scoprilo ora