Tři hodiny jsme běhali po lese jako šílení, ale po Scottovi s Boydem ani stopy. Jackson se snažil zachytit jejich pach, ale marně. Jako kdyby se vypařili.
„Určitě v tom mají prst ty mrchy čarodějnice!" zaklel Jack.
„Jacku tohle nemá smysl. Běháme tu po lese jako pomatení. Prostě tu nikde nejsou. Měl bys zavolat tátovi!" snažil jsem se pohledem nakopnout Eriku a Thea, aby taky něco řekly.
„Nerad to říkám, ale tadyhle milovník upírů má pravdu," řekl Theo a Erika se uchechtla.
„Tak fajn, zavolám mu," odpověděl Jack a začal vytáčet číslo na telefonu.
„Sakra, kvůli jedné párty, která byla mimochodem skvělá, dokud se neobjevila ta skupinka těch páchnoucích pijavic,"ozval se Theo.
„Jo, kvůli těm pijavicím jsme skončili v tomhle zapadákově!" dodala Erika.
New Orleans, před 9 měsíci...
„Věr mi Jacku, bude to párty století."
„Já ti nevím Theo. Měli jsme párty před třemi dny."
„Ale no tak. Odkdy ty odmítáš pártyovat?" zasmál se Theo.
„A navíc už jsem zamluvil Hell's Angels."
„No tak dobře," svolil Jackson.
„A kolik lidí jsi pozval?" zeptal se Thea, který už byl pomalu na odchodu. Zastavil se mezi dveřmi Jacksonova pokoje, otočil se na něj a s ironickým úšklebkem odpověděl.
„Všechny a nikoho, ostatně jako vždycky," otočil se na patě a odešel. Jackson jen zakroutil hlavou a s úsměvem Thea následoval.
O několik hodin později už oba stáli v baru Hell's Angels přímo na Bourbon Street. Přesně jak řekl Theo, byly tam všichni.
„Když jsi říkal párty, tak ses zapomněl zmínit, že jde o Halloweenskou párty,"řekl Jack směrem k Theovi.
„No, vlastně to ani nebyl můj nápad. Víš, jak se tu posledně stavily Lyla, Elise a Ree?" Jackson přikývl.
„Tak to všechno vysvětluje," zasmál se.
„Co máš přesně na mysli?" zeptal se Theo.„No, Záhada Blair Witch, například," oba dva vyprskli smíchy.„Ahoj krasavci," ozval se ženský hlas.
„Elise, tak co na to říkáš?" zeptal se Theo.„No musím říct, že to vypadá mnohem líp, než jsem si představovala," odpověděla.
„To víš Eli, můj bráška se vždycky snaží, když jde o příležitost zkonzumovat spoustu alkoholu. A kde jsi vlastně nechala ty druhé dvě potížistky?" zeptala se Thalia.
„Lyla objednává pití a Ree se nechává obletovat vašimi vlkodlačími kamarády."
Zdálo se, že se velkolepá halloweenská párty vydařila, dokud se neobjevily problémy. A né zrovna malé.
„Podívej se na to Raphaeli, vlkodlaci pořádají halloweenskou párty a nepozvali nás," ozvalo se ode dveří. Šlo o skupinku mladých upírů, což nevěstilo nic dobrého.
„Ale ne, co ti tady chtějí.?" Zeptala se Thalia.
„Damiane, nechceme žádný problémy, takže bude nejlepší, když ty i tvoji kumpáni odsud odejdete," řekl Jackson s klidem směrem k upíří skupince.
ČTEŠ
Secrets of Lonely Wolf
FanfictionPár: Isaac/Davina, Damon/Elena Hlavní postavy: Isaac, Davina, Jackson Vedlejší postavy: Damon, Elena Doba: 2016 Stav: Rozepsaná Poznámka: Druhý díl povídky Secrets of Bloodline Anotace: Isaac je zoufalý. Přišel o dívku, kterou miloval i o dítě. Už n...