20.

1.6K 101 3
                                    

Bałam się otworzyć wiadomość. Nie chciałam tego robić. Ale ciocia... Nie April ogarnij się, musisz to zrobić. Ok 1,2,3. Nie, nie mogę dam Alexowi, żeby otworzył. Myślałam jeszcze z 10 minut zanim dałam Alexowi telefon.
- Proszę przeczytaj tą wiadomość.
- Dobrze.
Chwilę jeszce dumał, ale skończył i zaczął czytać. W wiadomości było napisane :
„ Widzę, że udało Ci się skąpletować torebki, teraz czeka cię coś cięższego. Musisz podciąć sobie żyły i spuścić z siebie 2,45 litra krwi do wiadra. Masz na to 30 minut. Zacznij, gdy włączy się nagrywanie. Czyli za jakieś 15 sekund. W następnej wiadomości dostaniesz dalsze instrukcje."
- Alex daj telefon i się schowaj.
- Nie dam Ci tego zrobić.
- Daj telefon i się chowaj!!!
Alex rzucił telefon i schował się w kuchni. Nagle usłyszałam dźwięk nagrywania. Rozbiłam lusto wiszące na ścianie w salonie i wzięłam wiaderko z łazienki. Przecielam żyły i nagle poczułam jak po mojej ręce zaczęła spływać ciepła, gęsta, klejąca krew. Wytrzymałam może z 5 min potem odleciałam. Byłam przytomna ale nie kojarzyłam nic. Nie wiem, kiedy to wszystko się skończyło, ale obudziłam się 20 min później, z głową na kolanach bruneta. Widziałam, że mu także ciekła krew i miał dwie dziury w nadgarstku. Nie wiem co to znaczy. Nagle usłyszałam dźwięk wiadomości na telefon. Przyszła kolejna wiadomość od CB. Brzmiała ona tak: ,, A teraz tą krew wypij"

Mój Przyjaciel VampirOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz