!PROLOG!

150 17 5
                                    


 Ona- średniego wzrostu 19-letnia blondynka o niebieskich oczach. Jest maszyną do zabijania i z tego też słynie. Dodając pierwsze miejsca w nielegalnych wyścigach za równo motorowych jak i samochodowych oraz kierowanie najgroźniejszym gangiem w Londynie (Gang Cieni), otrzymamy zimną suke bez uczuć. Czy aby na pewno? Tylko ludzie z gangu Vanessy wiedzą o Rose. Ta mała czterolatka jest całym światem Van. Ich przeszłość nie jest kolorowa, z resztą nigdy nie była. Oczywistym jest to, że Vanessa jako starsza siostra pilnowała tego, aby nic strasznego jej się nie przydarzyło. Od tamtej pory nie ufa ludziom. Uciekły z domu przy pierwszej okazji, jednak blizny pozostały. Czy będzie w stanie znowu zaufać? Może przerośnie ją to wszystko?

On- wysoki 19-letni szatyn o jasnych, głęboko zielonych oczach i słodkimi dołeczkami ukazującymi się pod czas uśmiechu. Wrażliwy, czuły i romantyczny chłopak, jednak prawiczek... Nigdy nie wyróżnia się z tłumu, nie lubi być w centrum uwagi. Dla każdego jest miły i otwarty, ale nikt nie wie o jego trudnej sytuacji w domu. Matki nawet nie pamięta, a ojciec jest alkoholikiem. Lubi wyładowywać się na Harrym przez co chłopak często musi wymyślać co raz to nowsze wyjaśnienia dlaczego nie uczestniczy w treningach. Co się stanie, gdy będzie świadkiem czegoś czego nie powinien zobaczyć? Czy uratują go jego zdolności przydatne w Gangu Cieni?

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Hejka! Oto i prolog mojej książki. Z góry ogłaszam,że nie wiem co ile będą się pojawiać kolejne części! Mam nadzieję, że wam się spodoba! :D XOXO

GREENQUEEN94

Monster Can't Love.//H.S.Where stories live. Discover now