Kapıyı açar açmaz ilk gördüğüm kişi Selen'di ama Ege'yi de görmemle gülüşüm yüzümde solmuştu.Benim evimde gece yarısı ne işi vardı? Hem de yanında Ege'yle?
Ben daha neler oluyor demeye kalmadan "Sen." diye üzerime bir adım geldi Selen.
"Tüm bunların nedeni sensin." diyerek üzerime yığıldı.Yere düşmesini engellemek için onu sıkıca tuttum.Leş gibi alkol kokuyordu.Beraber mi içmişlerdi? Ben burda Ege'yi meraktan ölerek beklerken o, Selenle miydi yani?
Ege yetişip Selen'i üzerimden kucaklayarak aldı.
Ona dokunan her bir hücreni yakarım çocuk.
Şimdi de kızı bizim salonumuza mı götürüyor?
"Ege" dedim boğazımı temizleyerek.Kucağında hala Selen vardı,Allah'ım ben neden kaçıp gitmiyorum ki bu evden?
"Ne var?" dedi sanki şu an salonda beraber bir şeyler izliyormuşuz da ben Ege'yi ona seslenerek rahatsız etmişim,sanki durum bu kadar normalmiş gibi.
"Neden burdasınız?" bu sefer ağlamayacaktım.Bu kadar yeterdi.Daima yanında olmaya hazırdım,beni sevmeyeceğini biliyordum.Ama buna katlanamazdım.Bizim evimizdi burası,nasıl olurda Selenle gelirdi? Onu unutamayabilirdi,bunu anlayışla karşılardım ancak onunla görüşmemeliydi.
"Sana söylüyorum Ege neden sessizsin başka bir yerde halledemediniz mi işinizi?" derken kafayı yiyecek kadar sinirliydim.
Ege Selen'i gürültülü bir şekilde tam anlamıyla koltuğa fırlatarak bana döndü.
"Bütün gece Selenleydim Arya.Sonra baktım otel odasında bu işler yürümüyor biraz da Arya'nın önünde düzüşeyim dedim.Kaptım getirdim oldu mu? Bu mu duymak istediğin?"
"Oldu." dedim öfkeyle.
Odaya geçip hemen kendime bir bavul hazırlamaya başladım.Evleneli nerdeyse bir ay oluyor ve ben kocamı terk etmek için bavul hazırlıyorum,ne kadar örnek bir çiftiz değil mi?
Kıyafetlerimi katlarken ani bir krizle elimdekileri yatağın üzerine attım.
Bu gün olmaz,bu gün ağlamayacaksın Arya.
Ya da ağla,hala bu adama aşık olduğun için ağla,hala onu deli gibi sevdiğin için ağla.
"Bu gün olmayacak" dedim kendi kendime."Bu gün ağlama kızım." diyerek kendi kendimi toparladım.Aklıma ilk gelen bebeğim oldu bu sırada.Elim hemen karnıma gitti.
"Şşş sakiniz annecim." dedim yumuşak hareketlerle karnımı okşarken.
"Bir süre gidip kafa dinleyeceğiz." Taksiyi arayıp gecenin bu köründe beni almasını istemiştim.Başıma bir şey gelmemesi için bir yandan da dua ediyordum.
Bavulu sürükleye sürükleye kapının önüne getirdim.Ege'ye ben gidiyorum deme ihtiyacı duymuyordum ama bir dürtüyle salona gidip "Ben gidiyorum." diyebilmek istedim.Sanırım biraz da içerde neler dönüyor merak ettim.
Kapıdan girerken ya asla kaldıramayacağım bir şey görürsem diye düşünmeden edemedim açıkçası.Ama son bir kez Ege'yi görmek istiyordum.Belki de yanlış anlamıştım, off ne belki de ya? Adam eski sevgilisini evime getirmişti utanmasa benim yatağıma atacaktı ben de hala içten içe Ege'yi savunmaya çalışıyorum.
Kapının eşiğinden girmeden önce duraksadım.Tamam belki de bir nebze Selen'i getirmesini anlayabilirdim ama...
Ama onlar şu anda benim salonumda benim karşımda öpüşüyorlardı? Ben az önce kendime bu adamı savunuyordum.Yere düşen bir damla yaşım bu adamın beni her gün ağlatacağını adeta kanıtlıyordu.Kaçış yoktu,Ege beni her gün ağlatacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ BEBEK
ChickLit"Kararımı verdim anne,ona yardım etmek zorundayım." "Değilsin" dedi,gözündeki yaş süzülürken. "Kendini ortaya atmayacaksın.Okul ne olacak kızım? Bir bebeği dünyaya getirecek yaşta mısın Arya Allah aşkına zamanı mı?" "Anne bebeğimi doğurduktan sonra...