Bölüm 14

41.9K 1.2K 380
                                    



"Burası çok soğuk oldu." diyerek beni üzerinden attı Ege.

"Ah,aptal!" diye bağırdım karnımı tutarken.

"Ne oldu? Bebeğe mi bir şey oldu?" diyerek etrafımda telaşla dolaşmaya başladı.Resmen pervaneye dönmüştü bizimki.Haa belki aşkımdan olmadı ama etrafımda fır dönüyor mu? Dönüyor.O zaman iş bitti arkadaş.

Bana hamileliğin en güzel yanının ne olduğunu sorsalar kesinlikle tek bir inlememle kocamın bana kul köle olması derim.Tamam orayı biraz abarttım ama Ege böyleydi işte.Bebekle ilgili bir şey olduğunda evhamlanıyordu.Anında evrenin en ilgili babasına dönüşüveriyordu.

"Ege beni kaldır." dedim elimi uzatırken,sanki çok zorlanıyormuş gibi de biraz off puf ettim.

"Arya ben bu kadar canının yanacağını bilseydim seni diğer tarafa fırlatır mıydım? Hemen hastaneye gideriz şimdi biraz dayan." diyerek beni kaldırmaya çalışıyordu.

"Ege tüm gücünle çek iki canlıyız şurda." dedim.Aslında Ege beni tek eliyle bile kaldırabilirdi.Sadece az önce canımı yaktığı için hafifçe çekiyordu,hafifçe çekiyorken kalkamaz mıydım? Tabiki kalkardım.Ama amacım çok daha başkaydı.

O beni hızlıca çekerken ben birden Ege'nin elini bırakıp onun yere düşmesini bekledim.Ama sadece beklediğimle kaldım.Çünkü benim adam o kadar güçlüydü ki yerinden kıpırdamadı bile.Hesaplarımda az önce beni üzerinden attığı için intikam almak vardı ancak şimdi götümü kurtarmak için sahil boyunca koşuyordum.

"Sadece kandırdım Ege Günen bu kadar sinirlenmene gerek yok." dedim arkaya dönüp yaklaştığını görünce daha çok hızlanarak.

"Seni öldüreceğim Arya,elime bir geçireyim geberteceğim!" diye bağırıyordu.

"Oyy çok mu korktun sen? Merak etme babacık bebek gayet iyi." derken göbeğimi okşuyordum dil çıkartarak.

"Bak hala abuk subuk konuşuyor sıçtım ağzına"

O kadar çok hızlanmıştı ki artık sadece arkama bakarak koşuyordum.Bu da yerdeki büyük taşı görmemi engellemişti.Düşeceğim diye midem ağzıma geldi.Korkarken hesaba katmadığım kişi Ege'ydi.Sendeleyen beni sıkıca tuttu.

İkimiz de nefes nefeseydik.Ellerim onun göğüs kafesinin üzerindeydi.Hızlı hızlı kalkıp iniyordu.Yutkundum.Şu an belki de dünyanın en yakışıklı insanına bakmıyordum ancak sanırım o kişiye baksam bu kadar derin şeyler hissetmezdim.

"İkimizde ısındığımıza göre,bana aşık olacak mısın?" dedim tamamen çocukça bir umutla sormuştum bunu.

Kendini geriye çekip tam ağzını açacaktı ki vazgeçti.Beni kaldırarak sırtına aldı.

"Egee beynim akacak lütfen kaldır beni." diye yalandan ağlamaya başladım.Daha arabaya çok vardı.Mübarek Elvan gibi koşmuştum Ege'den kaçmak için.Bir insan kocasından bu kadar korkar mı lan?

Popoma bir tane güzelce vurarak

"Bu ağlama numaran için dedi."

Elim anında popoma gitti. Acıtmıştı hayvan,elimle ovuşturmaya başladım.

"Ha numara demişken bu da az önce ödümü patlattığın için."

diyerek bir tane daha indirdi.

"Soon bir daha yapmayacağım lütfen bırak beni." diyerek yalvarıyordum.

Peki hödüklerin efendisi beni dinliyor muydu? Tabiki hayır.Acımadan bir tane daha geçirdi.

"Bu da yarış için."

ZORAKİ BEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin