"Nerdeyse 10 yıldır uyuyorsun ve seni uyuduğun gecenin sabahı uyandırıyorum diye suçluyum öyle mi Ege?"Adam uyumaya doyamamıştı ya bende böyle bi lavuk için kendimi yiyip bitiriyorum acaba rüya mıydı diye şaka gibi.
"Başımda zırlamaman için ne yapmalıyım peki Arya?"
"Sürekli bir zırıltı,bitirmiştik hani öyle anlaşmıştık?"
"Seni düşünmek de suç oldu şimdi öyle mi? Umrumda olmazsın bundan sonra." Öyle bi olur ki.
"Olmaz mıyım?" dedi imayla gülerek.O da bal gibi biliyordu ki olurdu.
"Olursun tabi." Dedim. Tükürdüğümü yalayarak. Zaten hep bunu yapmıyor muydum?
"Sınavın ne oldu?" Dedi konuyu değiştirmek için ya da gerçekten merak ediyordu.
"Girmedim." Dedim iç çekerek. Başımda o kadar dert varken sınavı düşünmemiştim. Benim için dünyanın sonu da değildi zaten.İllaki bir çözüm bulunurdu.
"Neden?" Diye öfkeyle parladı birden. Bu çıkışı beklemiyordum.
"Seneye gireceğim,hastanedeydim Ege,seni bir dakika bile yalnız bırakmak istemedim. Hem zaten bu yıl üniversite okumam zor olurdu."
"Sacmalama Arya, hayatın ben değilim bebeğin de değil." Derken gerçekten düşünceli biri gibiydi olduğundan fazlaca uzak.
"Bunu yıllardır kavrayamıyorsun,merkezinde değilim ama bak ne zaman ne olacağı belli değil, görüyorsun değil mi?"
"Biliyorum." Dedim umursamazca.Bu konudan ve olmadığı biri gibi davranmasından sıkılmıştım.
"Bilseydin ona göre davranırdın."Gerçekten kızgın görünüyordu.Sesler yükselmiş eski modumuza dönmüştük.
Biz böyle tartışırken Ege'nin doktoru içeri girdi. Yataktan kalkıp direk ayağa dikildim. Soru yağmuruna tutmuştum adamı yine.
Peş peşe sorduğum her soru aynı şeye çıkıyordu, 'Ege iyi mi'"Arya bi sakinleş." dedi Ege oturur pozisyona gelirken.Ses tonu 'bak artık burdayım,güvendeyim bunun bilincinde ol' mesajını vermek istercesine sakindi.
Elimde değildi ama. Her an tetikte kalmam gerekiyordu. Her an her şey olabilirdi. Tecrübesiz değildim.Onun yanında olacaktım.EGE
"Zor bir süreç atlattık Ege bey." bunu söylerken bile bu bir mucize demeye çalışıyordu doktor.
"Ben Arya'nın bu hallerine alışığım." Ya da burnuma bir tane vurur musun dedi tam anlayamadım orayı.
Şimdi bu herifi öldürsem kaç yıl yerdim acaba? Arya kim onu merak ettim.
Boğazımı temizleyip "Arya?" diye sordum. Üstüne bastıra bastıra.Burda şunu demeye çalışıyordum aslında 'Sen kimsin lavuk? Ona Arya diyecek kadar samimiyetiniz ne? Ben ölümle debelenirken sen karımı mı götürmeye çalışıyordun?'
"Şey bir ay boyunca burda olunca." Diye atıldı benimki telaşlı telaşlı. Elleri açıklama yapma konumuna geçtiğine göre ortada kızacağım şeyler var demek oluyordu bu.
"Evet seni dinliyorum doktor." Dedim,bey dememi hak etmiyordu. Karımla gereksiz samimiyete girmiş bir de pişkin pişkin bana bakıyor,bir şey yapacak gücüm yok ya o da ayrı koyuyor zaten.
"Ne zaman çıkıyorum?" Meraklı değil,sabırsızdım. Dışarı da beni bekleyen bir sürü iş,her şeyden önce bir ailem,alınması gereken bir intikam daha sayamayacağım pek çok şey beni bekliyordu. Daha fazla burda durmak istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ BEBEK
ChickLit"Kararımı verdim anne,ona yardım etmek zorundayım." "Değilsin" dedi,gözündeki yaş süzülürken. "Kendini ortaya atmayacaksın.Okul ne olacak kızım? Bir bebeği dünyaya getirecek yaşta mısın Arya Allah aşkına zamanı mı?" "Anne bebeğimi doğurduktan sonra...