Diana's story-- Pe bune?! Spun eu printre hohotele de râs.
-- Da pe rele?! Spune Andrei încercând să fie serios dar nu îi prea iese.
-- Deci mai explică- mi odată, cum ai putut să intri cu bicicleta în cocina de porci a vecinei bunicii tale de la țară? Îl întreb eu amuzată.
-- Păi ce să fac eu dacă rața aia s- a pus în fața bicicletei?! Spune el de această dată serios.
-- Păi puteai să nu intri in curtea vecinei bunicii tale, adică acum pe bune cum ai reușit? Îl întreb eu.
-- Prin gard. Spune el simplu.
-- Prin gard?! Exclam eu scuipând sucul. Ai întrat prin el sau te- ai teleportat.
-- Nici una nici alta, gardul era șubred și avea vr'o câteva scânduri rupte iar din cauza traectoriei am intrat prin acea poțiune de gard, o rață sau gâscă a apărut în fața mea, frâna am pus- o când roata mea era pe gâtul raței sau gâștii, iar bicicleta m- a propulsat direct în cocina porcilor. Iar eu eram ceva gen "Hello pigs". Spune el și râde.
-- Interesant, mi te imaginez în mâncarea porcilor. Spun eu.
-- Ar fii fost bine să pic în mâncare. Spune Andrei lăsând capul în jos. Dar tu, spune- mi ceva amuzar despre ce ai făcut tu.
-- Păi, eram pe stradă cu două prietene iar la poarta unei case erau niște mini- tufe de trandafiti albi. Eu am fost să iau un trandafir și am tras prea tare și am rupt toată mini- tufa. Iar câmd m- am dus la prietene una mă întreabă "Diana ai mai luat trandafirul?" iar eu îi răspund "Nope l- am pus la loc" cea laltă spune "Stai Diana, Irina te- a întrebat dacă ai luat trandafirul, tu ce ai pus la loc?" iar eu îi spun "A păi am tras umpim tare si am scos din rădăcină toată mini- tufa.". Povestesc eu *întâmplare adevărată*.
-- Ai tras "umpic" mai tare huh?! Spune Andrei printre hohotele de râs.
-- Da. Spun eu calmă în sorbind din sucul meu de mere verzi.
-- Aha, deci ai tras asa de"umpic" încât s- a rupt tufa. Spune el imitând ghilimelele în aer la cuvântul "umpic".
- Mini- tufă. Îl corectez eu. Și da umpic.
-- Ești nebună. Spune el trăgând suc Cola prin paiul său albastru.
-- Mersi. Spun eu. Dar să știu că nu sunt eu cea care întră cu bicicleta în lac crezând că o v- a spăla.
-- Aveam doisprezece ani, pentru numele lu', Dumnezeu. Spune el.
-- Într- un lac?! Pe bune într- un lac, să speli Bicicleta în lac?! Spun eu.
-- Okey gata cu asta, acum cred că ar trebui să plecăm se face târziu. Afirmă Andrei. Te pot conduce acasă?
-- Bine. Spun și mă ridic de pe banca pe care stăteam. Haide.
Andrei se ridică, și pornim spre casa mea. Ne- am oprit la un magazin din spte ieșirea parcului să ne luam o înghețată. Mi- am petrecut ziua cu Andrei, a fost chiar plăcut să îmi petrec timpl cu el.
Am râs, am glumit dar nu i- am putut să îi spun de ce plângeam prima oară când ne- am întâlnit, nu că nu aș avea încredere în el doar că nu i- am spus nici măcar Irinei care este cea mai bună prietenă a mea, apăi unui străin care l- am îtâlnit în parc. Dar Andrei m- a făcut să uit de Lucifer și de dorul pentru Ștefan.
-- Un dolar pentru gândurile tale? Mă întreabă el.
-- Nici pentru un milion. Spun eu chicotind.
CITEȘTI
Fiica Lui Lucifer
FantastikSe spune că, îngerul căzut Lucifer, acum demonul cu inima de gheață. Dar chiar să aibă inima de gheață? Chiar să nu iubească? Dar Lucifer a iubit o muritoare și ea l- a iubit în ciuda faptului că este însuși Lucifer. Și din această iubire a apărut...