Hej wiem że pewnie myśleliście że to rozdział ale uwierzcie rozdział prawie mam gotowy spodziewajcie się go na dniach.
Tutaj piszcie pytania do bohaterów:
~Oliver
~Hannah
~Jordan
~Emma
~Bunia (babcia Oliver)
~Ashton
~Paul
~JaOdpowiedzi na pierwsze pytania.
Oliver
Julie-ie:Co najbardziej lubisz w Hannah?
Oli:Hymmm...chyba jej miłość do wszystkieg i wszystkich. I oczy. Ma piękne oczy.Hannah
Julie-ie:Co sądzisz o tej całej sytuacji, w której się znalazłaś, Twoje życie całkiem się zmieniło, uważasz, że na dobre?
Hannah:Myślę że moje życie nie zmieniło się jakoś bardzo. Jeszcze. Jednak bycie w związku ze sławnym piosenkarzem i swoim idolem to coś wielkie ale myślę że postaram się nie zmieniać tylko pomogę Oliverowi zmienić się na lepsze.
Jordan
Julie-ie:Jesteś teraz szczęśliwy?
Jordan:Jak nigdy. Wiesz zamierzam się oświadczyć najcudowniejszej dziewczynie na świcie więc jestem w chuj szczęśliwy.
Emma
oopsmyjula : Czy zdziwiło cię to, że Jordan uderzył tamtego chu*a?
Emma: Tak. Nigdy bym się nie spodziewała że coś takiego zrobi. Nie chce mi powiedzieć dlaczego to zrobił i to strasznie irytuje.
Bunia
Julie-ie:Jakim człowiekiem jest Oliver? Czy zawiodła się na nim z powodu narkotyków?
Bunia:Oh moja droga Oliver jest wspaniałym dorosłym mężczyzną który radzi sobie świetnie w życiu. Jestem z niego w 100% dumna.
Czy zawiodłam się co do sytuacji z narkotykami? Cóż to był jego wybór i myślę że postąpił źle ale może ten czas który przesiedział w zakładzie da mu do myślenia.oopsmyjul :Ma pani jeszcze jakieś "ciekawostki" z dzieciństwa Olivera?
Bunia:Ano mam. Zapraszam na herbatkę moja droga.
Ashtonoopsmyjula :1)Na prywatne sesje gdzie się można umówić?
2)Jak Ci się mieszka z Hannah?Ashton:1)Sheffield zapraszam gdzieś mnie znajdziesz. Polecam się na przyszłość.
2) Bardzo dobrze jest mega kochaną i dobroduszną przyjaciółką. Czasami w sobotę robi mi śniadania i wieczorami siedzimy razem oglądając filmy. Mam nadzieję że coś wyniknie z Oliverem bo go polubiłem.Paul
oopsmyjula :To nie pytanie, ale szkoda, że Rybka Ci bardziej nie przywalił za obrażanie Hann i Em.
Paul:On też dostanie zobaczycie.
Ja (nothazza02)
Julie-ie:co sprawiło, że zaczęłaś pisać to FF? Co Cię zainspirowało?
Ja:Napewno moją inspiracją byli Hannah i Oliver i ich dobro. Nie znalazłam za dużo ff o nich wiec postanowiła napisać własne takie które sama bym czytała i długi czas zajęło mi planowanie jakby ono miało wyglądać. Kiedy mniej więcej zaplanowałam jak ono ma wyglądać po prostu je zaczęłam pisać. W trakcie pisania przychodzią mi coraz to nowsze pomysły w ich historię.
oopsmyjula : Czemu mi się to podoba? Nienawidzę Cię i kocham.
Ja:Nie wiem moja droga ale dzięki. Pozdrawiam czy coś.
Mam nadzieję że jakieś jeszcze pytania się pojawią.
Z każdym nowym pytaniem będę aktualizowała ten "rozdział" więc od czasu do czasu będziecie musieli tu wrócić.
Kocham was.
CZYTASZ
Hospital For Souls
FanfictionSławny piosenkarz Oliver Sykes trafia na odwyk od narkotyków. Kiedy wreszcie udaje mu się go opuścić spotyka on dziewczynę dla której chce wrócić do normalności. Czy mu się to uda?