Amira
jup zo heet ik. Amira. Mijn naam betekend letterlijk prinses en zo voel ik me ook vaak. Was dat maar waar. Een prinses heeft tenminste de mogelijkheid haar zelf te zijn, of toch niet?
In ieder geval ik heb niet veel keuzes te maken, mijn ouders zijn degene die de meeste van mijn keuzes hebben gemaakt. Wel eigenlijk bijna alles. Het is niet dat ik geen keus heb maar alles wat ze me vragen doe ik gewoon. Zolang ze maar gelukkig en trots zijn heb ik geen bezwaar.Zoals ik al zei maken mijn ouders bijna al mijn keuzes, op één keuze na. Mounir. My fiance.
Oei, ik moet mezelf nog eerst beschrijven. Het zijn de vlinders die controle over me nemen. Goed even een korte beschrijving van mijn wanted poster.Ik ben eigelijk al zeg ik het zelf en geduldig persoon, ik kan heel veel op mijn bord verdragen maar natuurlijk wanneer mijn geduld op is dan is het op. Ik ben ongeveer 1 meter 67 en heb lang goud bruin haar. Mijn haarkleur maakt me uniek van de andere, ik heb het nooit geverfd maar wel geërfd.
Mijn oog kleur is licht bruin en mijn wimpers zijn echt lang dat heb ik van mijn moeder! Mijn wenkbrauwen zijn onfleek.Ik ben 19jaar en ben verloofd hamdoulillah met de liefde van mijn leven Mounir. De vlinders nemen weer over. Ik ben echt stapel maar stapel gek op hem maar dat hadden jullie zeker al door. Ik zal nu even mijn man voorstellen dus ladies probeer niet verliefd worden, hij is al bezet.
Mounir is 21 jaar, lang en zeer sterk gebouwd. Hij heeft licht bruine hazel ogen en een getrimde volle baard ( een baard! Zo belangrijk). Hij is een van de grappigste personen die ik ken en wanneer hij lacht kan je zijn kuiltjes zien. Hij is zorgzaam, lief, betrokken en zit vol met verassingen! En Ik kan zo eeuwig door gaan met hem te beschrijven maar het belangrijkste is dat hij mijn leven is en ik mij geen toekomst zonder hem kan inbeelden.Nu zal ik jullie even voorstellen aan mijn zus. We zijn de enige twee kinderen en hebben alleen elkaar.
Soumia is mijn beste vriendin en mijn wederhelft. Ze is mijn dagboek en tegenlijk mijn rechterhand. Ze is mijn alles voor haar ga ik door het vuur. We hebben eigelijk nog nooit ruzie gehad. Ze is ouder dan mij ze is 21. Ik en Soumia hebben en heel sterke band, ook omdat we elkaar alleen maar hadden. We hadden onze ouders ook natuurlijk, maar ze waren niet altijd vrij. Ze moesten ook gewoon heel vaak werken.
Soumia woont sinds kort niet meer thuis met ons omdat ze alleen wilde wonen, het duurde wel een jaar voor ze onze ouders heeft kunnen overhalen. But she did it. Ze vroeg mij eigenlijk mee, en eerst leek het me echt een goed idee. Maar dan dacht ik aan mijn ouders die dan helemaal alleen zouden zijn, en besloot ik het toch maar te houden op mijn tweede huis waar ik kan blijven slapen. Bovendien duurt het niet lang meer voor ik en Mounir trouwen.
Anyways Soumia en ik zijn als 2 handen op 1 buik. Onafscheidelijk.Nu we toch bezig zijn over onafscheidelijkheid wil ik jullie ook voorstellen aan mijn twee beste vriendinnen. Mijn ride or dies, mijn sisters van een andere mister.
Mariam & Sarah mijn twee enige beste vriendinnen die ik heb kunnen overhouden. Ik begon met een vriendengroep en eindigde met de twee real ones. Ze waren er in mijn donkerste tijden maar ook in mijn gelukkigste dagen. We gaan door het leven zonder geheimen voor elkaar, Sarah is net 20 geworden. Ze is een beeldschone dame waar denk ik elke jongen wel iets mee wilt, gelukkig heeft ze niet alleen the beauty maar ook the brains.
Ze heeft lang golvend zwart haar tot net boven haar kont. Haar ogen zijn licht bruin, groot en ze heeft heel lange wimpers. En laten we maar zwijgen over haar dikke lippen en schattige sproetjes op haar neus.Mariam mijn andere wederhelft is 19 jaar. Ook zij is een pracht van een dame dat iedereen ook opmerkt. Ze heeft bruin stijl haar tot haar schouders en heeft groene ogen! Ja jullie lezen het goed, groene ogen. Die combinatie alleen al. Wat ik persoonlijk het mooiste aan haar vind buiten haar ogen is haar kleine moedervlek net boven haar lip, adembenemend. God nam zijn tijd toen hij haar creëerde.
We zijn eigenlijk alle drie erg verschillend van elkaar, maar dat bracht ons juist bij elkaar en hield ons ook samen.Dit zijn de belangrijkste mensen in mijn leven tot nu toe, natuurlijk komen jullie nog andere mensen tegen die ik niet heb voorgesteld maar dat doe ik dan wel. No worries Amira het prinsesje zal alles aan jullie vertellen. Ik denk dat ik al genoeg tijd van jullie heb genomen, laten we maar aan het eerste hoofdstuk uit mijn leven beginnen. Neem er gerust wat snacks bij, eten erbij kan nooit kwaad.
(Herschreven)
JE LEEST
Run away
RomanceAmira zo heet ik. Alles veranderde. Ik veranderde. Mijn leven werd een grote puinzooi door bedrog dat mijn ondergang vormde in de toekomst. Het was de liefde dat controle over me wilde nemen.