*Томас*
*Два месеца по-рано*
Издишах гъстия дим и той се заигра с останалия наслоен пушек.
Напоследък пушех толкова често, че ми беше омръзнало да отварям прозореца постоянно. Затова миризмата на скъпи цигари обвиваше абсолютно целия коридор.
Майка ми имаше късмет, че стаята й беше на долния етаж.
Завъртях се в леглото и погледнах Вайълет. Тя изглеждаше както винаги - невероятно красива. На устните й играеше усмивка, но очите й бяха толкова тъжни. Исках да я целувам, докато не изтрия тази тъга от там.
- Спомняш ли си как се запознахме? - с тънък глас попита тя.
Кимнах спокойно. Естествено, че си спомнях как се запознахме.
- Ти имаше проблеми с Франки Макмилър. И аз реших да се намеся. По-скоро да избавя Кати.
Вайълет ме слушаше внимателно.
- Той ти беше взел кутията с обадя и малката Кати беше решила, че трябва да го набие. А той беше поне три пъти колкото нея самата - леко се усмихнах.
- Да. Отърва се само с наказание за два месеца и счупен нос.
- Но бях горд от постигнатото. Франки го изключиха - припомних й.
Усмивката й се разшири.
- Помниш ли, когато Кати си направи пиърсинг на езика?
- Разбира се! Това беше най-забавното нещо на света. Уплаши се в последния момент и се разплака. После ни замоли да я махнем от това ,,ужасно, ужасно място, пълно с остри предмети".
Тя кимна.
- А когато реши, че иска татус?
Усмивката й отново се разшири.
- Това също беше забавно - съгласи се тя и задърпа шева на възглавницата ми. - Искаше да си татуира името на идола си на ...
- Задника си - засмях се аз.
- Но я изгониха. Плака по целия път до тях. Наложи се да й дадем успокоително.
Вдигнах рамене кофузно. Донякъде аз бях виновен, че я изгониха, но не аз бях този, който искаше да си татуира Фреди Меркюри на задника.
- Помниш ли, когато те целунах за пръв път? - попитах аз.
Тя вдигна рязко поглед към мен. Моя се спря на устните й. Бяхме толкова близо един до друг.
YOU ARE READING
Новото утре
RomanceКакво се случва с животът ти, когато най-добрата ти приятелка се самоубие? А когато гаджето ти реши да прокара нож по вените си, за да се овободи от демоните си и никой не успее да я спаси? Прочети и ще разбереш.