,,Очите на скалите"

96 7 0
                                    

*Кати*

Отворих лаптопа и започнах да търся филм.

- Какво искаш да гледаме? - разсеяно попитах.

- Не знам. Избери нещо - отвърна Алек, без особено да ми помогне.

Изпуфках и издухах един кичур коса, попаднал в очите ми. Често се случваше.

- Не ми помагаш - раздразнено казах.

Алек се засмя. После се наведе и подпря глава на рамото ми, за да вижда какво правя.

- Какви филми имаш тогава? - горещия дъх опари врата и голото ми рамо.

Облизах устни притеснено. Беше толкова близо, че усещах аромата на мента и мъжки парфюм, който се носеше от него. И топлината, която излъчваше. Толкова уютно.

- Ами ... - гласът ми леко потрепери, затова се прокашлях и продължих, - имам няколко комедии, два-три сериала, няколко екшъна и ... ъъъ - скролнах надолу, за да видя какво още бях теглила, - страшни филм ... какво, по дяволите?

Не помнех да съм теглила страшни филми. Аз не гледах страшни филми. Никога.

- Можеш да забравиш за хорърите, отказвам да гледам нещо такова - изсумтях, уплашена, че ще поиска да гледаме точно това.

И бях права. 

Алек отдръпна главата си от рамото ми и ме погледна шокирано. После умолително.

- Моля те - замоли ме той.

Ох ... Бях толкова мекушава. Не беше трудно човек да ме убеди да гледам нещо такова. Даже напротив. Беше супер лесно. Последствията идваха после. Дори да издържах целия филм без да се разплача или да се разкрещя, следваха безсънни нощи, преследвана от образите от филмите ... Категорично не!

- Не! - отцепих го. - Можем да гледаме ,,Батман срещу Супермен" или ... - започнах да предлагам.

- Моля те, Кати, моля те, умолявам те - започна да се жалва той.

- Или пък ,,Дедпул" ... Знаеш ли, филма е много як.

Изненадах се, когато Алек се смъкна от дивана, скръсти ръце като за молитва и ме погледна тъжно.

- Моля-я-я те, Кати, много те моля-я-я - започна отново той.

Разколебах се. Какво толкова ... Един филм ... Алек видя колебанието ми и се възползва подло от него.

- Хайде де, аз ще съм тук, няма да те е страх, моля те, няма да е много страшен, моля те, умолявам те.

Новото утреDonde viven las historias. Descúbrelo ahora