1.Reunion

2.9K 116 13
                                    

*Alison's POV*

Cine sunt?

Numele meu e Alison. Sunt o fata de 18 ani care locuieste impreuna cu parintii ei in Holmes Chapel. Ador arta si stiinta, doua domenii care deseori nu prea au nimic in comun. Dar eu nu vad asa lucrurile. Cititul e activitatea mea preferata. Citesc orice; de la autobiografii la articole la fictiune. Obisnuiesc sa compun sau sa ascult muzica, dar asta e o activitate pe care o pastrez pentru atunci cand sunt singura. Nu pot spune ca usurinta de a face conexiuni cu ceilalti sau sociabilitatea sunt niste trasaturi care ma caracterizeaza. Recunosc ca imi prefer propria companie de cele mai multe ori, dar asta nu ma impiedica din a avea cateva persoane apropiate care ma cunosc cu adevarat si cu care imi impartasesc sentimentele.

Cum ma cunoaste lumea? 

Vecina lui Harry Styles. 

Din pacate.

Urasc asta. Urasc ca nu sunt mai mult in ochii lor decat fata care locuieste vis-a-vis de pop star-ul international. Urasc ca atunci cand cineva ma vede pe strada sau vorbeste despre mine ma asociaza cu el, ca si cum nu as avea personalitate sau individualitate.

Si il urasc pe el. 

Dintotdeauna el a fost copilul perfect

"Oh, uitece poate sa faca Harry"

"Harry e asa talentat"

"De ce nu poti sa fi si tu ca Harry?"

Dar ca sa privim partea plina a paharului, de cand a plecat la X Factor viata mea s-a imbunatatit. Vine doar de doua-trei ori pe an acasa, si in rest sunt doar eu. 

Ei bine, eu si sora lui, Gemma, cea mai buna prietena a mea. Mereu am avut sentimentul ca ei nu sunt de fapt rude, si ca Harry a fost schimbat la maternitate. Daca nu ar fi semanat asa de mult ca si aspect, as fi fost sigura ca nu sunt frati de sange. 

Spre deosebire de fratele ei, Gemma e amuzanta, plina de viata, are un suflet bun si e mereu acolo pentru mine. 

Pana si restul baietilor din trupa sunt niste prieteni minunati. 

El, dupa parerea mea, e doar in plus

Si ce zi frumoasa este astazi pentru mine. A inceput vacanta de vara, si Harry-Cel-Perfect o sa si-o inceapa aici, impreuna cu toata trupa. Yay mie.

"Te rog mama. De ce nu pot sa raman pur si simplu acasa?" m-am plans pentru a mia oara in ultimele trei zile de cand stiu despre venirea lui.

"Scumpo, noi si familia Styles suntem buni prieteni. Nu poti sa lipsesti de la petrecerea de bun venit a fiului lor. Deci fara comentarii, pentru ultima oara." Raspunsul raspicat mi-a sugerat ca nu are rost sa o mai bat la cap. N-o sa accepte ca eu sa raman acasa.

"Dar il urasc" am murmurat mai mult pentru mine.

"Draga mea, stii bine ca nu o faci. Lasand la o parte toate certurile voastre fara sens, stiu ca tii la Harry. Si sunt convinsa ca si el tine la tine la fel de mult." mi-a raspuns mama in timp ce se straduia sa isi puna cerceii.

"Vezi sa nu."

Mi-am dat ochii peste cap si m-am apropiat ca sa-i dau o mana de ajutor.

"Haide, e deja tarziu. Mai bine am merge."

Mi-a plasat un sarut pe frunte in semn de multumesc si m-a impins de la spate.

"Sa te comporti frumos." a adaugat cu o privire severa.

Asta o sa fie o vara lunga.

....................................................

Ajunsa in fata casei Styles, m-am intins si am sunat la usa. Am fost instant intampinate de Anne, mama lui cap sec.

Is it possible?(H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum