*Harry's POV*
M-am trezit inaintea lui Ali, care dormea ca un bebelus.
Nu-mi vine sa cred ca am lasat asta sa se intample.
Nici nu vreau sa-mi imaginez ce i-ar fi facut Jake daca nu ajungeam aseara la timp. De ce am chemat oameni ca el? De ce am dat petrecerea aia idioata?
Cat eram prins in gandurile mele, Alison a inceput sa se foiasca in stransoarea mea si sa suspine.
Am mangaiat-o pe spate si s-a mai calmat, relaxandu-se in bratele mele. Am mers in camera mea si m-am schimbat, dupa care am mers in bucatarie.
Pe cand am ajuns jos Alison era deja acolo, cautand ceva in frigider.
*Ali's POV*
"Neata" se aude vocea ragusita a lui Harry, care tocmai intra in bucatarie.
Am inchis usa frigiderului punand laptele pe masa.
"Neata"
"Esti bine?" m-a intrebat cu o urma de ingrijorare in glas.
Harry Styles. Ingrijorat. Pentru mine. Ziua asta trebuie notata in calendar.
"Da, sunt bine" am raspuns amuzata."Multumesc inca odata ca m-ai salvat" am continuat turnand niste lapte peste cerealele mele.
"E in regula."
Mi-a zambit, aratandu-si gropitele adorabile.
Imi trece prin minte ca, daca e sa fiu sincera, el chiar arata bine. Si are o voce minunata. Nu-i de mirare ca toate fetele se tin dupa el. Parul cret, castaniu ce ii cade pe fruntea imaculata, zambetul stralucitor cu niste gropite jucause si ochii verzi fermecatori... toate astea il fac un baiat perfect. Ei bine, nu e chiar perfect. Adica tot e enervant, incapatanat si pervers dar-Ce tot spun aici? Pana aseara noi doi ne uram si acum eu il descriu ca "baiatul perfect"? Asta nu e in regula.
Vazand ca stau si ma holbez, imi intrerupe gandurile.
"Ali, esti bine?"
"Hm? Aa, da, da, sunt bine. Eu doar.. ma gandeam" am raspuns uitandu-ma in alta parte.
Am inceput sa ma joc cu cerealele, intimidata de privirea lui.
De cand sunt eu intimidata de privirea lui?
Intre timp au aparut si baietii in bucatarie, Louis saltand de bucurie precum un copil.
"Louis, ce-i cu tine?" l-a intrebat Harry chicotind.
Ce sunet minunat.
Nu-stai, ce?
"Mergem in excursie!" raspunde satenul printr-un tipat.
"Ce?" intreb confuza.
"Am zis ca mergem in excursie" silabiseste el de parca nu as fi auzit, provocandu-ma sa imi dau ochii peste cap.
"Louis vrea sa spuna ca ne-a sunat Simon si a amanat intalnirea pe care o aveam azi pe saptamana viitoare, asa ca am planuit o excursie cu cortul." imi raspunde Liam cu simpatie.
"Cu cortul? Noaptea? Afara?" intreb agitata.
Pe Harry il pufneste rasul, bineinteles.
"Doar nu ti-e frica, nu?" ma intreaba inca chicotind.
"Ce? Nu. Nu mi-e frica... eu doar-um-nu vreau sa racesc" raspund uitandu-ma la bolul cu cereale si dand din umeri nepasatoare.
"Da, sigur. Buna scuza, Ali." isi da el ochii peste cap.
"Daca nu vrei, poti ramane acasa." imi spune Zayn. Apreciez grija pe care mi-o ofera. "Dar va fi distractiv."
Harry incepe iar sa chicoteasca si face o fata de catelus la mine.
"Micutei Ali ii e flica! Ea vlea sa stea acasa sa se joace cu papusile."
"Inceteaza!" ma rastesc. "Fie, o sa vin" raspund dupa un timp enervata.
Niall ma ia in brate fericit si Louis incepe sa aplaude. Cand ma uit la Harry are un ranjet increzut pe fata, ceea ce ma face sa rosesc.
Ce e cu mine?
Oftez disperata si merg in camera mea sa-mi fac bagajul. De ce a trebuit sa accept asta?
Adevarul e ca nu imi place sa dorm afara, in mijlocul pustietatii. Ma poti invinovati?
Dupa cateva ore in care am impachetat - am impresia ca tot ce facem e sa impachetam si sa despachetam - am coborat cu totii in fata casei.
Niall si Harry au luat restul bagajelor si am urcat in masina. M-am asezat langa Liam, iar Harry langa mine. Am incercat sa-l ignor, privind in alta parte.
Dupa vreo ora am adormit, simtindu-mi ochii tot mai grei si oasele slabite. Atata timp petrecut doar pe drumuri nu pare sa-mi faca bine.
*Harry's POV*
In timp ce Louis conducea si restul baietilor vorbeau, Ali a adormit cu capul pe umarul meu.
E asa de draguta cand doarme.
Stai-nu, nu e draguta. De ce se tot intampla chestiile astea? In loc sa ne certam si sa ne insultam am inceput sa ne intelegem. Asta e neobisnuit pentru noi.
In timp ce ma contraziceam cu mine insami Liam m-a anuntat ca am ajuns. Am trezit-o incetisor pe Ali, care a marait o vreme si m-a rugat sa o mai las sa doarma. Am pufnit amuzat si am coborat din masina, luand bagajele.
Inainte ca eu si Niall sa incepem sa instalam corturile, Louis s-a pozitionat in mijlocul nostru si a inceput sa dea ordine.
"Bun. Eu si Liam vom dormi intr-un cort, Zayn si Liam in celalalt iar Alison si Harry in ultimul."
"Dar Louis-" incearca Ali sa protesteze.
Nu e ca si cum eu as fi fost de acord, dar n-am zis nimic. Doar l-am privit pe Louis rugator.
"Niciun dar. Aveti grija ce faceti" continua cu un zambet malefic.
Mi-am dat ochii peste cap si am inceput sa instalez cortul nostru.
Seara se apropia repede asa ca dupa ce am facut un foc de tabara si am luat cina, am decis sa ne retragem la corturile noastre.
Am intrat in sacul de dormit prea mare doar pentru mine si am observat-o pe Ali tremurand.
"Ti-e frig?" am intrebat-o, desi era evident ca ii este frig.
"Nu" mi-a raspuns incolacindu-se mai bine in sacul ei micut.
M-am ridicat si am luat un hanorac de-al meu pe care i l-am intins.
"Imbraca asta. Si.. daca vrei, poti veni in sacul meu. Asa nu ne va fi frig niciunuia din noi" am continuat scarpinandu-mi ceafa.
"Esti sigur? Nu vreau sa te deranjez" mi-a spus rusinandu-se.
"Nicin deranj" am asigurat-o, dandu-ma la o parte ca sa ii fac loc.
Bataile inimii au inceput sa-mi creasca si puteam sa-i vad obrajii infierbantati.
Poate pentru o singura persoana sacul era prea mare, insa pentru doua parea prea mic. Eram amenintator de aproape unul de celalalt.
Intr-un final am decis sa o iau in brate pentru a ne usura pozitia, iar ea a adormit instantaneu.
Asta e a doua noapte la rand in care dormim impreuna.
CITEȘTI
Is it possible?(H.S)
FanfictionShe is light. He is shadow. They bind together in a game of shades.