33.If I Stay

817 44 11
                                    

"Inca mai mergi la filmul ala idiot?"

O aud oftand si simt cum se foieste incercand sa iasa de sub mine dar ma apas mai tare peste ea, nelasand-o sa plece. 

"Pot sa vin si eu?"

"Doar daca nu te legi din nou de el." imi raspunde dandu-si ochii peste cap.

"Mda, sigur." murmur si ma ridic lasand-o sa se dea jos din pat.

Doar putin. Cineva trebuie sa-l invete pe baiatul ala sa stea departe de fata mea.

Nu o observ pe Alison iesind din camera in timp ce eu imi fac planuri despre cum sa scap de idiotul ala. Nu inteleg cum de nu-si da seama? E clar ca vrea sa i-o traga, cu toate linguselile lui si atitudinea de baiat bun. Ei bine, pe mine nu ma pacaleste. 

Imi trag un tricou peste cap si ies din camera in cautarea lui Alison. Cand intru in camera ei ea isi trage o pereche de blugi peste picioarele alea lungi si subtiri si imbraca o jacheta peste tricoul meu pe care inca il poarta. Ranjesc si o privesc in timp ce se apropie de mine cu o expresie confuza. In schimb o sarut pe frunte si o urmez in sufragerie.

Josh sta deja pe canapea si cand ne vede se ridica si o ia pe Ali in brate. Tusesc cu subinteles si ea imi arunca o privire urata, dupa care ii zambeste si i se alatura pe canapea. El sta in dreapta ei asa ca ma asez in stanga, infasurandu-mi un brat in jurul ei.

"Ce film vreti sa vedem?" intreaba ea privindu-ne alternativ.

"Ceva nesiropos, daca se poate." ii raspund stiind foarte bine ca va alege un film idiot de dragoste in care fata sau baiatul o sa moara la final dupa o luna plina de iubire si floricele si alte porcarii.

"Orice vrei tu." raspunde Josh in acelasi timp cu un zambet tamp pe fata, unul care ma face sa vreau sa-l pocnesc.

"Uh, vroiam de mult sa vad If I Stay." raspunde ea entuziasmata.

"Oh, te rog." imi dau ochii peste cap la alegerea ei.

Idiotul ala, in schimb, zambeste in semn de aprobare si amandoi ma privesc triumfatori.

Pufnesc nervos si ma sprijin de canapea in timp ce fata mea isi etaleaza fundul ala perfect in fata noastra, pretinzand ca da drumul filmului. Blugii aia nu pot fi mai stramti de atat, jur.

Ma simt recunoscator cand se aseaza inapoi langa mine si privesc nepasator ecranul televizorului care ruleaza prostia aia de film. Ignor in acelasi timp mica lor discutie despre cat de minunat se comporta Adam cu ea si cat de dragut a fost cadoul pentru ziua ei, gandindu-ma la ziua in care i-am marturisit fetei asteia ce simt. Nu crede ca a fost romantic? As fi putut face ceva mai bun?

Aproape ca ma simt prost pentru Mia cand privesc cum toata familia ei moare dar nu atat de prost incat sa plang cum face Ali acum sau sa spun cat de rau imi pare asa cum minte Josh. Mda, trist.

"De ce nu pleaca pur si simplu? I-ar fi mai usor."

"Nu poate pleca asa, are atatea motive sa ramana." se plange Ali printre suspine.

"Pai atunci sa ramana."

"Nu-i asa usor, nu vrea sa traiasca fara familia ei. Si-n plus, nu are siguranta ca va fi cu Adam pe vecie."

"Oh, Doamne, dar tocmai ai spus ca-"

"E complicat, Harry."

"Dar nu vad ce-i asa complicat, daca o iubeste de ce nu e cu ea?"

"Tu ai renunta la trupa pentru mine?" ma surprinde intreband.

Imediat ce isi da seama ce a spus inghite in sec si inchide ochii, muscandu-si buza inferioara.

Is it possible?(H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum