Cand ma trezisem, nu mai eram pe jos, ci in pat, acoperita de o patura pufoasa. Mi-am frecat ochii si am constatat ca aveam o durere imensa de cap, de la plans, cu siguranta. Am oftat si am privit usa care tocmai se deschidea, in camera facandu-si simtita prezenta un cap carliontat. M-am lasat pe spate ignorandu-l si sperand ca va pleca.
Prea tarziu, mi-a soptit subconstientul meu.
"Ali?" a inceput ezitant. "Putem vorbi?"
"Nu e nimic de vorbit."
Bine, poate eram putin copilaroasa, dar aveam tot dreptul, avand in vedere cum s-a comportat.
A oftat si s-a apropiat de pat, facandu-ma sa inchid ochii. S-a asezat pe marginea lui si si-a pus mana pe soldul meu, asa ca am icnit nervoasa.
"Pleaca." l-am rugat.
"Nu." a protestat. "Te rog, asculta-ma macar."
"Harry, te-ai comportat cu mine ca si cu o curva, nu mai am ce sa ascult."
"Stii ca nu-i adevarat, la naiba!" a tipat. "Scuze." a tresarit imediat dupa aceea, de data asta cu vocea mai joasa. "Chiar imi pare rau pentru cum am actionat, doar ca m-am enervat dupa discutia cu Louis si-"
"Si de ce nu vrei sa-mi spui ce ai vorbit cu el?" l-am intrerupt.
"Alison, sunt doar chestii legate de trupa, concerte si chestii de-astea. Nu-i nimic important, dar eram nervos. Iarta-ma, te rog."
Am inghitit in sec si intr-un final m-am ridicat in sezut, privindu-l.
"Eu doar-"am oftat. "Uite, nu vreau sa fiu acea prietena intepata care se baga in toate treburile tale, dar felul in care te-ai comportat ca si cum imi ascundeai ceva si foloseai sexul ca sa ma faci sa uit" am luat o gura de aer oprindu-ma pentru o secunda, "m-a durut, Harry. Nu vreau sa stiu ca ma poti manipula asa cand vrei, doar ca sa nu imi spui unele chestii. Poate acum a fost ceva banal, dar daca o sa continui asa o sa ajungi sa vrei sa mi-o tragi doar ca sa nu trebuiasca sa imi explici de ce presa scrie ca te-ai culcat cu, nu stiu, Taylor Swift, sau de ce nu ai venit toata noaptea acasa si mai stiu eu ce alte prostii. Nu vreau sa traiesc cu frica asta, si sa fiu o papusa naiva care crede orice si se lasa controlata."
"Alison, cum poti crede asta? Stiu ca am fost un idiot si ca m-am comportat mizerabil, dar te iubesc! Si niciodata nu ti-as putea face asta! Vreau doar sa ai incredere in mine, nu te-as insela niciodata. Esti perfecta, tot ce am nevoie! "
O lacrima mi s-a scurs pe obraz insa Harry a sters-o imediat, apoi m-a sarutat. L-am luat in brate, scufundandu-ma in scobitura gatului sau.
"Imi pare rau." am soptit.
"Nu, mie imi pare rau." a soptit la randul lui.
Dupa ce am stat o vreme imbratisati m-a luat din nou durerea de cap si am suspinat, Harry observand.
"Hei, esti bine?" m-a intrebat ingrijorat punandu-si mana pe fruntea mea.
"Da, doar ca ma doare capul foarte tare."
"Mai bine ne-am culca, e tarziu si ai nevoie de odihna."
"Dar abia ce m-am trezit." am protestat.
"Atunci putem face altceva." mi-a soptit pervers, muscandu-mi lobul urechii si primind un geamat din partea mea.
"De fapt, sunt asa de obosita, mai bine am dormi." m-am contrazis falsand un cascat.
Harry a chicotit si s-a intins langa mine, tragand patura pufoasa peste noi.
"Noapte buna, micuto." mi-a soptit dandu-mi un pupic pe frunte.
Am chicotit si apoi vraja somnului m-a cuprins in timp ce-l simteam pe Harry micsorand distanta dintre noi.
.........................................................................................................................................................
Cand m-am trezit, cateva raze de soare se odihneau pe fata mea, strecurandu-se intai printre carliontii lui Harry, care statea sprijinit intr-un cot, privindu-ma.
"Buna dimineata, somnoroaso."
"Neata." am raspuns frecandu-ma la ochi. "Cat e ceasul?"
"11 jumate."
"CAT?" am exclamat ridicandu-ma in capul oaselor.
Harry doar a ras privindu-ma cum sar din pat spre baie. Dupa ce mi-am terminat treaba m-am intors in camera, insa Harry nu mai era acolo. In schimb, pe pat era costumul meu de baie. Ei bine, unul dintre ele, pentru ca eram mai mult ca sigura ca il luasem pe cel negru. De asemenea pe pat mai era si un biletel. M-am apropiat si am citit cu voce tare scrisul elegant.
Imbraca-te cu asta, vom iesi sa inotam. Eu fac micul-dejun.
Te iubesc,
-H
Am pufnit amuzata si am dat dezaprobator din cap. Nici in ruptul capului nu ma imbracam cu asta. Era dragut, dar sa zicem doar ca dezvaluia prea mult. Era in doua piese, ambele de culoare albastra. Dar cum spuneam, in niciun caz nu ma imbracam asa. Nici nu stiu de ce il mai aveam. Oh stai, ba stiu: Gemma.
Am scotocit prin dulap in cautarea costumului negru insa nu era de gasit. Nici in bagaj nu era, si atunci am oftat. Harry probabil l-a inlocuit cu cel albastru ca sa nu am altceva de imbracat. Intr-un final m-am dat batuta si l-am luat pe mine, apoi am scos din dulap o rochie de vara alba desi afara nu parea sa fie foarte cald si am coborat sa-l caut pe Harry.
L-am gasit in bucatarie, gatind. Era imbracat cu un short si arata minunat. Mi-am muscat buza de jos si m-am apropiat incet, imbratisandu-l pe la spate.
"Tu mi-ai inlocuit costumele de baie?" l-am intrebat sarutandu-i ceafa.
"Buna si tie."
Am zambit discret si i-am sarutat umarul, dupa care m-am indepartat si m-am asezat pe un scaun.
"Imi placea pozitia aia." a protestat.
Am oftat prefacandu-ma suparata, iar el a chicotit dandu-si seama de ce incerc sa fac.
"Iti sta mai bine in asta."
"De unde stii?" mi-am ridicat o spranceana neamintindu-mi sa il fi purtat vreodata.
"Am presupus."
Am chicotit si dupa ce ne-am terminat micul-dejun am iesit indreptandu-ne spre lac, care se afla destul de aproape.
M-am asezat pe o piatra privindu-l pe Harry cum sare in apa.
"N-ai de gand sa intri?" m-a intrebat scuturandu-si parul ud leoarca.
Am zambit dand dezaporbator din cap.
"Ei haide, daca asta e pedeapsa mea sa stii ca esti cruda." mi-a spus aratandu-mi degetul aratator.
Am ras din nou continuand sa il chinui.
"Stii deja ca nu stiu sa inot."
Tot ce am primit de la el a fost un pufnit si o privire sarcastica.
Dupa cateva minute mi-am dat jos rochia si am ramas in costumul ales de Harry, insa tot am refuzat sa intru in apa.
"Ali.."
L-am privit muscandu-si buza inferioara, la fel cum facusem eu cand l-am vazut acum cateva minute, si m-am bucurat ca detin controlul. Intr-un final m-am hotarat ca e destul chinul, asa ca am intrat in apa rece. Harry a venit imediat inspre mine si m-a luat in brate, sarutandu-ma.
"Te iubesc, micuto."
"Nu-s asa micuta." am protestat facandu-l sa chicoteasca.
"Esti micuta mea."
"Si eu te iubesc, cretule."
A ras dezvaluindu-si dintii perfecti si m-a sarutat pe nas invartindu-ne in apa.
CITEȘTI
Is it possible?(H.S)
FanficShe is light. He is shadow. They bind together in a game of shades.