"Uite asta e motivul pentru care nu am vrut sa fiu cu Ali."
"Haide frate, va trece."
"Nu stii cat de sensibila e. Daca va asculta astea," a oftat, "se va simti groaznic. Si totul numai din cauza mea."
"Eu zic sa asteptam si sa vedem ce cred fanii. Adica nu se poate sa nu o placa, nu?"
"Da, asa sper. Pana atunci, am o idee care ma va ajuta sa scap o vreme de paparazzi si toate rahaturile astea."
Vocile lui Harry si-ale lui Louis se auzeau din sufragerie, parand sa aiba o discutie importanta, din care am prins si eu ceva. Imediat am coborat la ei sa vad daca totul e in regula si sa aflu despre ce vrobeau mai exact.
"Hei, neata." i-am salutat prefacandu-ma ca nu am auzit nimic.
S-au intors amandoi spre mine si m-au salutat. Louis mi-a zambit in timp ce Harry s-a indreptat spre mine si m-a sarutat lung.
"Neata." mi-a soptit.
"E totul in regula?"
"Da, de ce n-ar fi?"
"Despre ce vorbeati?" am intrebat parand curioasa.
"Despre nimic."
Mi-am ridicat o spranceana si am dat din umeri, nevrand sa insist asupra subiectului.
Harry statea si ma privea ganditor, mai bine zis se holba, pana ce l-am intrerupt eu.
"Ce? Am ceva pe fata?" m-am panicat.
"Nu. Esti asa de.. frumoasa. Si delicata." mi-a raspuns dandu-mi un fir de par dupa ureche.
Era ciudat, avand in vedere faptul ca abia ma trezisem si aratam oribil, dupa parerea mea. Dar Harry parea sa creada altceva.
"Bine?"
Desi nu voiam asta, a sunat ca o intrebare. Am zambit scurt si am urcat inapoi in camera mea pentru a ma imbraca, ca mai apoi sa cobor si sa mananc.
Imediat ce am fost gata, Harry a intrat in camera mea.
"Hei, nu stii sa bati? Puteam fi dezbracata!" am exclamat cu o urma de umor in glas.
A chicotit si m-a luat in brate plasand un sarut scurt pe buzele mele.
"Nu m-ar fi deranjat." mi-a raspuns seducator.
Mi-am dat ochii peste cap amuzata si m-am asezat pe pat. Cum poate fi atat de comfortabil cu glumele astea dintr-o data?
"Ce e?" l-am intrebat curioasa.
"Voiam sa te anunt ca vom pleca intr-o mica excursie."
"Noi?"
"Da, eu si cu tine." a zambit.
"Unde? De ce? Cand?"
"Wow, mai usor. Astazi dupa pranz, la o cabana a unui prieten, pentru ca vreau sa petrec mai mult timp cu tine."
Am zambit entuziasmata si am sarit in sus, topaind precum un copilas de 5 ani. Desi aveam o banuiala ca asta era presupusa idee despre care vorbea in dimineata asta cu Louis, m-am hotarat sa nu spun nimic, asta poate pana ce ajungem acolo.
"O sa imi fac bagajul." am spus hotarata.
"Asta dupa ce mananci." m-a corectat cretul.
"Asta dupa ce mananc." am repetat, facandu-l sa rada.
Intradevar, imediat ce am terminat micul-dejun mi-am pus intr-o geanta tot ce aveam nevoie pentru o excursie de o saptamana la o cabana. Inca mi se parea ciudat ca mergem numai noi doi, dar poate Harry are dreptate, suntem impreuna si trebuie sa petrecem mai mult timp unul cu celalalt.
Asa ca nu am mai spus nimic si dupa ce am terminat de facut bagajele, am plecat. Pe drum am adormit, pierzand din conversatia in care Harry imi spunea ce frumos e acolo si cat e de linistit si cum langa cabana este un lac imens in care putem face baie.
*Harry's POV*
Ali a adormit in timp ce ii povesteam despre imprejurimile cabanei, desi cred ca nu ma asculta nici inainte sa adoarma. Era adorabila, atat de linistita si de fragila, plus ca frumusetea ei e de neinlocuit. Tocmai de asta am decis sa o duc departe de oras si de stiri o vreme, asta pana se mai linistesc apele. Daca ar vedea cat de rai sunt reporterii si ce barfe se inventeaza despre ea, cum ca s-a bagat intre mine si Lucy, si ca profita de faima noastra, si cum incearca sa ii gaseasca tot felul de defecte: ba ca e grasa, ba ca nu are maniere si alte tampenii. N-as suporta sa o vad plangand, si sa stiu ca e numai vina mea. Poate daca as fi fost un baiat obisnuit, doar Harry, nu Harry Styles, faimosul cantaret al trupei One Direction, toate astea nu s-ar fi intamplat. As fi in stare si sa renunt la trupa pentru ea, dar stiu ca nu ar accepta in veci. Chiar daca nu a recunoscut, intotdeauna a tinut la trupa si la baieti de cand s-a format la X Factor. Degeaba pretindea ca e bucuroasa ca am plecat si ca suntem o trupa groaznica, eu stiu ca i-a parut rau cand am plecat. Tin minte ca nu a vorbit 3 zile cu mine, iar la plecare abia daca m-a salutat.
Amintirile mi-au fost inlaturate cand am vazut indicatorul care arata spre poteca catre cabana. Am luat-o la dreapta si am intrat in padure, micsorand viteza. Dupa 15 minute de mers prin padure am zarit cabana si am parcat, iesind din masina. I-am deschis lui Ali portiera si am sarutat-o, incercand s-o trezesc.
"Frumoasa din padurea adormita, trezirea. Printul tau e aici."
"Mhm."
A deschis incet ochii si mi-a zambit.
"Hei."
"Hei." am raspuns zambind.
"Am ajuns?"
"Da, haide."
I-am luat mana intr-a mea ajutand-o sa coboare avand in vedere ca era putin ametita pentru ca abia se trezise.
Am luat bagajele si am deschis usa de la intrare, dandu-i ei voie sa intre prima.
"Deci, cum ti se pare?"
"E frumos." a raspuns analizand camera.
"Ma bucur ca iti place." am recunoscut.
"Hai sa despachetam, vreau sa vad etajul." a chicotit entuziasmata.
Am dat aprobator din cap si am urmat-o pe scari. Am deschis usa dormitorului, dandu-i voie sa intre.
"Aici vom dormi."
S-a intors confuza spre mine cu sprancenele ridicate.
"Noi?"
Am ranjit dandu-i de inteles ca da.
Si-a dat ochii peste cap si a inceput sa despacheteze. Eu, in schimb, m-am trantit pe pat, inchizand ochii.
"Stii, patul asta e perfect. E comfortabil si mare, putem linistiti sa-"
"TACI, Styles. Doar-taci." m-a intrerupt.
M-am ridicat razand si observandu-i roseala din obraji.
CITEȘTI
Is it possible?(H.S)
FanfictionShe is light. He is shadow. They bind together in a game of shades.