10.Best Song Ever

1.5K 83 6
                                    

Am deschis cutia incet, scotand la iveala o rochie minunata.

Cand a avut timp sa cumpere asa ceva?

"Harry, nu trebuia sa faci asta." ii spun rusinata.

"Sper sa iti placa." imi raspunde ignorand ce tocmai am zis. 

Inainte sa-mi dau seama era deja pe scari, urcand spre camera lui, probabil.

M-am indreptat si eu spre camera mea. Am scos rochia din cutie, analizand-o mai bine. Era de un crem deschis, fara bretele, de o lungime decenta. Dar era pur si simplu minunata. Simpla, dar eleganta in acelasi timp. Prea frumoasa pentru cineva ca mine.

Dupa ce m-am imbracat si mi-am ondulat parul, am aruncat o ultima privire in oglinda si mi-am muscat buza de jos. Sper ca lui Harry sa ii placa. De fapt, sper ca tuturor sa le placa. Ce tot spun aici?

In timp ce gandurile m-au incoltit facandu-ma sa nu aud ciocanitul insistent la usa mea, doua maini m-au cuprins de talie si persoana mi-a soptit la ureche:

"Arati minunat."

Un fior mi-a strabatut corpul facandu-ma sa tresar.

"Si tu la fel, Harry."

Costumul lui era negru si stramt, lasand sa i se vada silueta perfecta.

"Multumesc." mi-a raspuns aratandu-si gropitele. "Daca esti gata, putem pleca?"

"Da, sigur."

M-a luat de mana si am coborat in sufragerie, unde baietii ne asteptau.

Imediat ce ne-am asezat pe canapea pe usa a intrat Lucy, imbracata intr-o rochie neagra, cu o maneca lunga din dantela si o pereche de pantofi rosii cu toc. Arata mult mai bine decat mine, ce-i drept. Si totusi, Harry a privit-o doar pentru doua secunde dupa care si-a intors atentia asupra mea.

"Ei bine? Ce mai asteptati?" a intrebat bruneta cu o mana in sold asteptand sa iesim.

Harry a iesit primul deschizand usa de la masina ajunsa pentru noi.

Odata ajunsi la locul unde se tineau premiile, paparazzi ne-au intampinat cu o multime de intrebari si fotografii nu au incetat sa faca poze. Evident, Harry si Lucy erau in centrul atentiei, facand poze imbratisati si sarutandu-se, ceea ce n-a facut decat sa imi strice buna dispozitie. Insa mi-am revenit repede, nevrand sa observe cineva.

Am intrat in cladire unde erau o multime de celebritati. De la Eminem si Macklemore pana la Selena Gomez, Taylor Swift si Ed Sheeran. Pana si trupe ca Green Day sau Imagine Dragons se numarau printre invitati. Nu-mi venea sa cred ca jumatate din idolii mei se aflau la cativa metri de mine. 

Impreuna cu baietii am mers la locurile noastre. M-am asezat unde mi-a zis Harry, avandu-l pe el in dreapta mea, alaturi de Lucy, bineinteles. Cand m-am uitat in stanga l-am vazut pe Ed Sheeran asezandu-se si aruncandu-mi un zambet. Am zambit la randul meu entuziasmata. Nu-mi vine sa cred ca se intampla asta.

"Buna, eu sunt Ed." mi-a spus prietenos.

"Buna. Alison." i-am intins mana pe care el a luat-o usor in a lui, sarutand-o.

Am rosit si mainile imi tremurau, insa inainte ca Ed sa continue Harry ne-a intrerupt, batand palma cu roscatul.

"Harry, frate, ce mai faci?"

"Teddy." Zambetul i se intindea pana la urechi, dezvaluindu-i gropitele. 

Era atat de aproape de mine incat puteam sa ma intind si sa i le sarut. Stai, ce? 

"Ea e Alison, cea mai buna prietena a mea."

Inca suna ciudat sa-l aud spunand asta. I-am zambit din nou lui Ed, rosindu-ma si mai tare. 

Is it possible?(H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum