6.Really, Harry? Really?

1.6K 99 9
                                    

La fel ca in noaptea de dinainte, m-am trezit cu cateva minute inaintea lui Ali, putand sa o privesc cum doarme linistita in bratele mele. Dupa ceva timp si-a deschis ochii, clipind de cateva ori, dupa care s-a intins cat ii permitea spatiul ingust.

E ca o pisicuta.

"Neata" ii spun zambind.

"Buna dimineata"

Inca purta hanoracul meu, care arata foarte bine pe ea, insa n-am zis nimic si am iesit din cort, cu ea pe urmele mele.

"Ce cald e azi. Aseara a fost foarte frig" constat eu.

"Da, e destul de cald" aproba Liam.

"Asta imi da o idee" spune Louis.

"Mie nu-mi place privirea aia" se incrunta Ali inca obosita in timp ce se aseaza pe un bustean.

"Ce ziceti de o baie? Lacul e chiar aici" continua el.

"Cum spuneam, mie nu imi place ideea."

"De ce nu? E o idee grozava. Doar nu ti-e frica, nu?" chicotesc eu.

"Styles, tu nu stii sa zici si altceva?" ma intreaba evitandu-mi privirea.

"Ti-e frica!"

"Bine, da! Mi-e frica. Nu stiu sa inot, ok?" recunoaste nervoasa.

"Ei haide, nici macar nu e adanca apa" o incurajez.

Se ridica de pe bustean si face cativa pasi spre Niall.

"Oricum nu am costum de baie."

"Si?" intreb nepasator.

"Zau asa,Harry. Cum ai vrea sa ma scald?"

"Pai, daca tot m-ai intrebat, goa-"

"Taci! Sa nu te aud, cap sec! Nu-mi vine sa cred ce iti poate trece prin minte!"

"Bine, fie, atunci ia un tricou de-al meu din ruxac si vino" oftez ranjind.

Dupa rugamintile lui Louis si Niall, Ali s-a dus in cort dupa tricou iar noi ne-am dat jos hainele, ramanand in boxeri.

Cand a venit, era imbracata cu un tricou alb, care ii venea pana sub fese. Era chiar-

"Nu te mai holba, carlionatule!" ma intrerupe ea din cine stie ce urma sa gandesc.

"Um, pardon? Nu ma holbam" pufnesc.

"Nu, desigur ca nu."

"Ma rog. Vino" ii spun intrand in lac.

"Dar nu stiu sa inot" protesteaza.

"Ei haide, nu e deloc adanc" ii spun dupa ce ies la suprafata.

"Si ar trebui sa te cred, sau-?"

"Pentru ultima data, vino!"

"Ca daca nu, ce?" intreaba punandu-si mainile in san.

N-am mai asteptat si am iesit din lac, luand-o pe sus si sarind cu ea inapoi in apa.

Normal ca a inceput sa urle si sa dea din maini, injurandu-ma.

"Harry, idiotul dracului! E rece! Harry, nu stiu sa inot! Esti asa un-"

Inainte sa continue am bagat-o cu capul in apa, razand amuzat.

Am lasat-o doua secunde si am ridicat-o la suprafata, inca razand.

"Tu te-ai tampit de tot? Puteam sa ma inec!"

"Da, dar n-ai facut-o" ii spun ranjind.

"Scoate-ma din apa, ACUM"

"Cuvantul magic" chicotesc.

Asta devine din ce in ce mai amuzant.

"CAP PATRAT!"

"Nee, raspuns gresit."

Am inceput sa inot spre mijlocul lacului, unde apa era mai adanca. Ali se agita in bratele mele speriata, tipand intruna sa o duc inapoi.

"Harry, esti nebun? Inoata inapoi, te rog."

"Obliga-ma."

"Harry, nu stiu sa inot" m-a rugat din nou.

"Ei bine, exista un inceput pentru toate."

I-am dat drumul si m-am indepartat putin de ea. Pana la urma, apa nu era asa adanca. 

Cand m-am intors cu fata spre ea, sau cel putin spre locul unde trebuia sa fie, nu am mai vazut-o. M-am panicat si am inceput sa o strig, sperand ca isi bate joc de mine.

"Alison? Ali!"

Am inotat cu viteza inspre ea si m-am scufundat, prinzand-o de mana si ducand-o la suprafata. Bine, stiam ca e mai scunda decat mine dar nu credeam ca e asa scunda incat sa nu ajunga pana la fund.

Dupa ce am dus-o la mal si am ascultat "predicile" baietilor despre cat de iresponsabil sunt, am incercat sa o ajut. Eram deja ingrijorat si imi spuneam intruna ca sunt un idiot.

Din fericire a deschis ochii si am rasuflat usurat.

"Slava Domnului. Esti bine?"

"Hm? Harry?"

A clipit de cateva ori confuza, privind in jur. 

"Idiotule, puteam sa ma inec acolo" s-a rastit.

"Dar nu ai facut-o, nu?"

Mi-a aruncat o privire ucigatoare ridicandu-se in capul oaselor.

"Hei, imi pare rau bine? Nu stiam ca esti asa scunda si ca nu o sa ajungi la fundul lacului."

"Poftim? Aaa, deci acum e vina mea, nu?" a pufnit enervata.

"Pai-"

"Las-o balta" 

"Oh, apropo. Iti vine bine tricoul meu" am chicotit incercand sa o inveselesc.

Ea insa a rosit atat de tare incat parea ca o sa explodeze. Nedumerirea era ca nu stiam daca de rusine, de furie sau cine stie? Poate de amandoua.

Nu a mai zis nimic si s-a indreptat ca o furtuna spre cort. Doamne, daca nu ar fi asa suparata pe mine i-as  face niste comentarii despre cum ii sta tricoul meu asa ud. 

Bine, poate trebuie sa ma calmez si sa-i cer scuze. Chiar nu voiam sa se intample asta.

*Ali's POV*

Nu-mi vine sa cred cat de nesimtit poate sa fie baiatul asta. Adica dupa ce ca era sa ma inec din cauza lui, de doua ori, nu o data, ci de doua ori, mai face si glume tampite. E atat de idiot. Nu-mi vine sa cred ca o asa fiinta chiar vietuieste in libertate pe pamantul asta.

Is it possible?(H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum