21.Is it true?

1.2K 77 4
                                    

"Alison."

"Mhm?" am murmurat in sarut.

"Mm-A-Ali, stai."

A intrerupt sarutul departandu-se putin de mine, desi inca isi tinea bratele mari infasurate in jurul meu. L-am privit cu o spranceana ridicata sperand sa nu spuna ca a fost o greseala.

"Vrei... vrei sa fii iubita mea?" m-a intrebat emotionat.

S-a rosit si isi musca buza de jos, dezvaluindu-si o gropita in unul din obraji. O spranceana ii era ridicata si ochiul drept ii tremura. Era asa de adorabil si de amuzant, incat am chicotit si l-am ciupit de obraji.

"Esti asa de adorabil." i-am spus atingandu-i gropita.

Ma uimea cu cata detasare actionam fata de el cand in interiorul meu era un amalgam de sentimente gata sa explodeze.

"Deci?"

"Bineinteles ca vreau."

S-a napustit din nou asupra mea si a buzelor mele, soptindu-mi "Cine-i adorabil acum?"

Am chicotit bucurandu-ma de moment pana cand manerul usii a inceput sa se miste si auzeam batai venind de afara.

"Deschideti!" am auzit vocea lui Louis.

"Crezi c-ar trebui sa-i lasam acolo?" m-a intrebat Harry ranjind.

"Hm, nu cred. Le va fi frig."

A oftat si m-a sarutat flamand.

"Mereu asa de buna."

Am zambit si am mers sa le deschid baietilor care tremurau langa prag.

"Aleluia!" a tipat Louis intinzandu-si mainile spre cer.

Apoi m-a luat in brate si a-nceput sa sara in sus facandu-ma sa chicotesc.

"Mersi mersi mersi mersi! Te voi urmari peste tot si voi deveni servitorul tau!"

"Tommo, nu ma face sa regret ca am deschis usa!" l-am amenintat ridicand index-ul spre el.

S-a indepartat ridicandu-si mainile defensiv si am ras din nou.

Imediat ce au vazut decorul, au analizat totul apoi ne-au privit pe mine si pe Harry in timp ce eu ma apropiam discret de el.

"Si.." a inceput Louis.

"Voi doi?"

""Sunteti.. impreuna?

Am facut schimb de priviri si mi-am dus mana la ceafa nestiind daca sa le spun sau nu. Sincer, asteptam ca Harry sa spuna ceva, dar vazand ca nu o face mi-am deschis gura emotionata.

"Pai-"

"Da." m-a intrerupt Harry.

L-am privit cu sprancenele ridicate si un zambet tamp mi-a aparut pe fata. S-a uitat indelung la mine si m-a sarutat dulce, luandu-ma prin surprindere.

"Ew, luati-va o camera!" a strigat Niall amuzat.

Am chicotit si am aruncat cu o pernita in el nimerindu-l drept in cap.

"Credeam ca n-o s-o mai intrebi." a oftat Liam.

"Ce?"

M-am uitat confuza la Harry care, de data asta, se scarpina la ceafa si isi musca buza de jos. Obrajii ii erau rosii si avea o incruntatura pe fata. Era adorabil, din nou.

"Harry? Ai sa imi spui ceva?"

-Ha, nu. Nu, de ce-ai crede asta?" m-a intrebat.

Vocea ii era subtire si pitigaiata. Stiam ca minte.

Mi-am ridicat sprancenele si am zambit. 

"Baieti?"

Au stat tacuti cateva secunde dupa care Niall a explicat tot foarte repede.

"Harry te place de mult timp si a vrut sa fii iubita lui dar i-a fost frica sa nu il refuzi si a vrut sa te faca geloasa cu Lucy pentru ca ai facut la fel cu Josh si de-aia nu a vrut sa fii cu el si apoi i-a parut rau pentru ce a facut cu Lucy si acum a pregatit asta si vorbea intruna despre cum vei reactiona si era asa de emotionat!"

A tras o gura mare de aer apoi l-a privit pe Harry care avea ochii inchisi pregatit de reactia mea.

"E adevarat?" l-am intrebat.

"Aham." a murmurat. 

Am pufnit amuzata.

"Harry Styles, gelos?"

"Nu mai rade. Si-asa mi-e rusine." mi-a spus ingropandu-si capul in gatul meu.

"Aww."

Si-a deschis ochii si m-a privit sarcastic, apoi a inceput sa ma gadile.

"Am zis sa nu mai razi." m-a amenintat.

"Bine, bine, gata. Termina!"

Rasetele noastre sunau perfect impreuna, umpland casa. Totul era perfect, si nu as fi schimbat nimic. Pentru prima data dupa mult timp, ma simteam cu adevarat fericita.

Is it possible?(H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum