23.Problems

1.2K 78 7
                                    

"Iubito, trezeste-te."

Vocea ragusita si profunda a cretului mi-a gadilat urechile, facandu-mi ochii sa se deschida. Am clipit de cateva ori pentru a ma obisnui cu lumina iar apoi m-am ridicat in sezut si l-am privit pe Harry.

"Neata." am murmurat obosita frecandu-mi ochii.

M-a sarutat in loc sa imi raspunda salutului, facandu-ma sa chicotesc. Apoi a luat o tava de pe noptiera pe care nu o vazusem plina cu clatite si suc de portocale.

"Tu ai facut toate astea?" l-am intrebat uimita.

"Dap."

"Aw, Harry."

L-am tras mai aproape si l-am sarutat lung, pana ce el s-a desprins.

"Iubito, oricat de mult as vrea sa ma culc cu tine, nu o pot face pe stomacul gol."

Am rosit instantaneu si l-am impins in umar, apoi am luat tava si am inceput sa mananc. Imediat mi s-a alaturat si carliontatul, iar in cateva minute terminaseram micul-dejun.

"Ce facem acum?" am intrebat punandu-mi mainile in poala.

"Pai mai devreme ziceam ceva de culcat, si ca nu o pot face pe stomacul gol."

Am oftat amuzata si m-am ridicat din pat, indreptandu-ma spre baie. Imediat ce mi-am facut rutina am iesit gasindu-l pe Harry in aceeasi pozitie in care l-am lasat, numai ca acum era imbracat cu blugii lui obisnuiti si cu un tricou alb. Mi-am scos din dulap o pereche de blugi scurti si un tricou alb, larg, si am inceput sa ma imbrac, uitand ca Harry e in camera cu mine. Cand m-am intors, el statea sprijinit intr-un cot cu un ranjet imens pe fata, privindu-ma atent. 

"Nu te mai holba!"

"Nu te mai schimba in camera cu mine." a protestat. 

"N-o s-o mai fac."

"Stai, nu am vrut sa zic asta."

Am zambit timid si mi-am lasat privirea in jos. Imediat l-am auzit cu vine spre mine, luandu-ma de sold si ridicandu-mi cu cealalta mana barbia, astfel incat sa ne putem privi in ochi.

"Esti frumoasa, Alison."

Mi-am muscat buza inferioara in timp ce Harry imi saruta fiecare parte a fetei, oprindu-se asupra buzelor. 

Am zambit si l-am luat in brate, el strangandu-ma atat de tare incat simteam ca nu mai am aer.

"Te iubesc, Ali. Promite-mi ca nu ma vei parasi niciodata."

"Si eu te iubesc." l-am sarutat scurt pe buze. "Normal ca nu te voi parasi. Ce-ti veni asa, dintr-o data?"

M-am desprins din imbratisare si am dat de un Harry speriat si neajutorat, precum un copilas caruia ii e frica sa nu isi piarda mamica. Mi-am asezat o mana pe umarul lui si cu cealalta ii mangaiam obrazul fierbinte.

"Esti bine?"

"Da. Doar ca.. ei bine, stii, nu vreau sa te pierd."

"Dar nu o sa ma pierzi, Harry. Ce te-ar face sa crezi asta?"

"Promite-mi doar ca orice s-ar intampla, vei ramane cu mine."

Expresia lui era una foarte ingrijorata. Am dat aprobator din cap pentru a-l linisti. Normal ca nu o sa il parasesc.

"Promit."

M-a sarutat lung iar apoi m-a luat de mana si am iesit din cabana, incepand sa ne plimbam printre copaci. Admiram linistita peisajele sumbre, si totusi acel aer misterios imi dadea fiori de placere. Harry imi tinea strans mana intr-a sa, mergand intr-un ritm cu mine. La un moment dat m-a ghidat catre stanga, iesind de pe alee si inaintand greoi printre ierburi, crengi si arbori. 

Is it possible?(H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum