Okay, vreau sa fac clar un lucru: o ador pe Lucy Hale. Pretty Little Liars e serialul meu preferat, si Lucy e o actrita incredibila, si pare o persoana minunata. Nu stiu de ce atunci cand am scris capitolul asta am decis sa o aleg pe ea, dar acum nu o sa mai schimb asta. Vreau doar sa stiti ca nu am facut-o pentru ca am ceva impotriva ei, ba dimpotriva. Cred ca e uimitoare.
"Harry, va trebui ca tu si Lucy sa formati un cuplu."
Te rog, spune-mi ca visez.
Ciupeste-ma, asta nu poate fi adevarat.
Nu se poate intampla asa ceva.
Nu mie.
Nu ea.
Nu acum.
Am ramas fara cuvinte, asteptand ca dintr-un colt cineva sa iasa cu o camera si sa strige "Esti la camera ascunsa! Trebuia sa-ti fi vazut fata!". Dar din nefericire, asta nu s-a intamplat.
Primul lucru pe care l-am facut dupa ce m-am dezmeticit a fost sa ma uit la Ali. Nici macar nu stiu de ce. Spre uimirea mea, era la fel de socata ca si mine. Ca toti ceilalti baieti, de altfel.
"Simon, cred ca glumesti. Spune-mi ca glumesti." l-am rugat.
Unul din lucrurile pe care Simon ni le-a facut clare de la bun inceput a fost ca exista posibilitatea sa vina un timp in care vom fi nevoiti sa facem lucruri cu care nu suntem de acord, cum ar fi sa avem relatii cu alte celebritati de dragul tabloidelor. Trebuie sa recunosc, am mai trecut prin asta de cateva ori, din pacate. Trebuie sa fie, de departe, cel mai ingrozitor lucru la slujba asta. Acum imi doresc sa fi pretuit libertatea pe care am avut-o in ultima vreme mai mult decat am facut-o.
"De ce reactionezi asa, Harry? Nu vad care e problema." se mira scorpia cu o voce pitigaiata.
Nu ma mira ca nu vezi.
"Tu nu te baga." ma rastesc. De obicei nu reactionez asa, si nu le vorbesc fetelor in maniera asta, dar eu si Lucy nu avem un trecut prea placut. "Zau asa Simon, de ce trebuie sa formam un cuplu?" continui confuz.
Nu inteleg de unde a venit asta, asa din senin. Poate dispretul dintre noi nu e unul cunoscut de catre public, dar nici nu am actionat ca sa le dam impresia ca ar exista ceva intre noi.
Ei bine, eu nu am facut-o.
"Harry, si tu si Lucy sunteti amandoi oameni faimosi, si s-au scris multe lucruri despre o posibila relatie intre voi doi. Asa ca noi doar le dam oamenilor ce vor."
"Dar cum ramane cu mine, cu viata mea personala? Eu n-am nimic de zis aici?"
"Ai pierdut dreptul asta in momentul in care ai intrat in showbiz. Trebuie sa iti asumi o gramada de responsabilitati. Daca relatia vostra atrage fanii, atunci ea trebuie sa existe. Clar?"
In ciuda strictetii care nu lasa loc de vreun repros, puteam simti regretul din vocea si ochii lui Simon.
Intotdeauna a fost ca un tata pentru noi, si stiu ca nu ii plac lucrurile pe care suntem uneori nevoiti sa le facem, chiar si impotriva propriei vointe.
"Dar nu pot face asta" am incercat sa protestez.
"De ce nu? Nu e prima data cand esti nevoit sa o faci, si pana acum n-ai avut nimic impotriva cu asta, nici macar cu Taylor."
"Eu si Taylor suntem prieteni, nu mi-a fost greu sa ma prefac ca o iubesc pentru ca oricum tineam si inca tin la ea. Si pe-atunci mie nu-"
Ma opresc in mijlocul propozitiei cand realizez ce urma sa spun.
CITEȘTI
Is it possible?(H.S)
FanfictionShe is light. He is shadow. They bind together in a game of shades.