29.From haters to fans

943 69 13
                                    

"Alison! Ali! Trezeste-te!"

Am deschis ochii terifiata, dand de intunericul din camera. Respiratia mea era neregulata si inima imi batea cu putere. Avusesem un cosmar. L-am auzit pe Harry rasufland usurat dupa care m-a luat in brate.

"Esti bine?"

Am inghitit in sec si am dat aprobator din cap. Afara era inca intuneric.

"Cat e ceasul?"

"3 dimineata." mi-a raspuns obosit.

"Scuze."

S-a uitat cu confuzie la mine.

"Ca te-am trezit." l-am lamurit.

A pufnit amuzat si puteam sa jur ca si-a dat ochii peste cap.

"Ma bucur ca esti bine."

M-a sarutat lung apoi s-a intins inapoi langa mine. De data aceasta am adormit fara sa mai am vreun cosmar.

Cand m-am trezit tineam in brate o perna si nu pe Harry. Am clipit de cateva ori pentru a ma acomoda cu lumina si am vrut sa ma ridic din pat, dar tocmai atunci a intrat in camera el cu o cana de ceai intr-o mana si cutii cu pastile in cealalta. S-a apropiat de mine si a pus toate alea pe noptiera, apoi m-a intins inapoi in pat.

"Nu ai voie sa te ridici pana nu iti trece indigestia."

"Dar-"

"Niciun dar." m-a intrerupt.

Mi-am dat ochii peste cap si am luat pastilele pe care mi le-a dat, apoi am baut ceaiul delicios de menta. Harry s-a intors in cateva minute cu o farfurie cu clatite. Cand am vazut-o stomacul mi s-a intors pe dos. Iubesc clatitele, mai ales cele facute de el, dar chiar acum nu aveam pofta de nimic si nu voiam sa vomit iarasi.

"Trebuie sa mananci."

"Dar nu pot, mi-e rau." am protestat.

"Macar putin. Altfel o sa lesini."

Pentru a scapa de gura lui am facut ce mi-a spus, apoi am luat o pastila pentru greata ca sa nu mi se faca iarasi rau.

"S-au intors baietii?" am intrebat.

"Inca nu. Nu prea cred ca se vor intoarce curand." a ranjit.

Am zambit slab si am inchis ochii pentru cateva minute, apoi am hotarat ca trebuie sa fac un dus. 

"Unde mergi?"

"Sa fac un dus."

"Alison, esti prea slabita, abia te poti tine pe picioare."

"Sunt bine." m-am impotrivit.

"Atunci vin cu tine."

M-am uitat la el si mi-am dat ochii peste cap. Starea mea slabita era o scuza pentru el ca sa isi duca la bun sfarsit planurile perverse.

"Oh haide, nu e ca si cum nu te-am mai vazut goala pana acum." mi-a amintit vazandu-mi expresia nemultumita a fetei.

Am oftat si m-am dat batuta, mergand la baie cu el in spatele meu. M-am apropiat de chiuveta si am privit in oglinda. Aratam oribil. Ochii rosii, cearcane imense si parul ravasit. Acum ii dau dreptate acelei prezentatoare, nu stiu ce a vazut Harry la mine. M-am intors si l-am vazut dandu-si jos tricoul si pantalonii, dezvaluindu-si astfel tatuajele. Unele persoane urasc tatuajele, si pot spune ca nici eu nu le toleram inainte, dar fiind aici, acum, vazand cat de bine arata pe corpul lui, admit ca m-am indragostit de ele. In final si-a dat jos si boxerii, ramanand gol, in ciuda faptului ca eu nu-mi dadusem jos nici macar tricoul. Fara sa ma gandesc m-am apropiat de el si am inceput sa-mi plimb mainile pe corpul lui, trasand cu degetele conturul tatuajelor. Am trasat delicat cele doua pasari de pe piept, apoi am coborat la fluture, la cele doua frunze si am ajuns la linia V-ului.

Is it possible?(H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum