9.No one

1.6K 84 18
                                    

M-am ridicat repede cand am auzit soneria si am deschis usa, dand nas in nas cu Lucy. Perfect. Dupa ce mi-a analizat corpul mi-a aruncat o privire increzuta, facandu-ma sa ma simt prost.

"Nu pot sa cred cu cine sta Harry in casa."

"Pardon?" am pufnit uimita de critica ei. Nu pot sa cred ca mi-a spus asa ceva direct in fata.

"Ce-ai auzit, Cenusareaso."

"Si tu ce cauti aici ma rog?" am intrebat-o pe acelasi ton, punandu-mi mainile in piept.

"Nu vad care-i problema ta." a pufnit enervata.

Cred ca e destul de clar ca nu ne vom intelege.

"Ali, cine era?" a strigat Harry din bucatarie. "Oh, Lucy." a constatat odata ajuns langa noi.

"Buna, Harry!"

Oricat as incerca sa fiu de draguta, nu putea sa fie mai superficiala nici daca incerca.

"Mda, buna. Ce cauti aici?" o intreaba rapid, facandu-ma sa rad.

Dupa ce se uita urat la mine continua cu aceeasi voce subtire:

"Iti fac o vizita. Nu asta fac cuplurile, se viziteaza unul pe celalalt?"

"Banuiesc. Bine, fie. Intra." i-a spus cu ezitare.

M-am holbat o vreme la ea pana ce mi-am dat seama ca stateam cu usa deschisa lasand vantul de afara sa treaca pe langa mine. Am inchis intr-un final usa si m-am asezat pe fotoliu, dand pe canalul de muzica in timp ce Harry venea din bucatarie cu doua pahare de suc.

S-a asezat si el pe canapea privind nedumerit la asa zisa lui iubita.

"Deci, sa trecem la subiect." incepe scorpia.

"Harry, eu merg in camera mea, ok?" il anunt in timp ce ma ridic nemultumita ca Lucy mi-a intrerupt dupa masa perfecta.

"Stai, am nevoie de tine." ma intrerupe ea.

"Poftim? Sa stii ca nu sunt servitoare." ii spun cu sprancenele ridicate.

"Dureaza 10 minute." gesticuleaza ciudat.

M-am uitat confuza la Harry care avea aceeasi privire ca mine, dar mi-am dat ochii peste cap asteptand sa-mi spuna ce sa fac. Nu-mi vine sa cred ca eu chiar ii indeplinesc dornitele scorpiei asteia.

"Despre ce e vorba?" a intrebat-o Harry.

Doamne, cum poate fi asa calm? Adica, mai devreme era in stare sa sara la bataie cu Simon si sa iasa din trupa doar ca sa nu fie cu ea si acum e asa linistit? 

"Am vorbit cu Simon. Inainte sa oficializam relatia, trebuie sa iasa niste zvonuri."

"Ce fel de zvonuri?"

Nu-mi place unde se indreapta asta.

"Zvonuri cum ca ne-am intalni. O prietena mi-a facut niste poze in timp ce veneam aici, ca sa spuna lumea ca iti fac vizite. Noi vom face niste poze sarutandu-ne, dupa care le vom posta pe profilul meu de Instagram."

"Acum? Lucy, nu cred ca e necesar."

"Harry scumpule, daca n-ar fi eu n-as fi aici."

Harry scumpule, blah blah blah. Tot nu vad ce legatura am eu in asta.

"Si eu ce legatura am cu asta?" ma bag in seama.

"Tu vei face pozele."

Nu.

Nu nu nu. 

Zau asa, de ce sa stau eu sa vad cum il contamineaza pe Harry?

"Bine, uite apesi aici si-"

Is it possible?(H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum