La un moment dat m-am tras din imbratisare, punandu-mi mainile in poala. Degetele lui Harry se plimbau pe fata mea, indepartand firele de par cazute pe obraji.
"Ma doare sa te vad asa" mi-a soptit cu vocea lui ragusita.
Puteam simti durerea din glas si banuielile mi-au fost confirmate cand o lacrima a aterizat pe mana mea. Mi-am ridicat privirea si l-am privit in ochi. M-am apropiat incet de el, atingandu-i usor buzele cu ale mele. El, in schimb, m-a tras mai aproape, adancind sarutul. Cand nu mai aveam aer ne-am departat usor, lipindu-ne fruntile una de alta. Ochii sai de un verde stralucitor aveau acum o nuanta stearsa si cearcanele intunecate ieseau in evidenta pe pielea lui perfecta. A mai urmat un sarut dupa care s-a ridicat, intinzandu-mi mana. Ne-am incolacit degetele si am pasit impreuna spre bucatarie.
Harry m-a luat de mijloc si m-a pus pe blat, punand in doua farfurii spaghete pe care le-a pus mai apoi pe masa. M-a ridicat din nou si m-a asezat pe scaun precum pe un copil mic, apoi s-a asezat si el pe scaunul lui si am inceput sa mancam.
Cand am terminat si am vrut sa spal vasele, el mi-a luat farfuria din mana si a lasat-o in chiuveta, ghidandu-ma inapoi spre dormitor.
A inchis usa si am ramas amandoi in picioare in mijlocul camerei. Era o liniste jenanta in incapere, fapt care m-a facut sa imi cobor privirea, podeaua captandu-mi atentia. Harry, insa, s-a apropiat cu pasi mici de mine, plasandu-si o mana pe soldul meu si cealalta folosind-o pentru a-mi ridica barbia. S-a aplecat catre mine si in urmatoarea secunda buzele noastre formau un intreg. Cand sarutul s-a terminat, amandoi ne-am deschis ochii, facand contact unul cu altul. Parca ma sarutase ca sa imi ceara acordul, iar eu i-l oferisem.
Am inghitit in sec, luand o gura de aer, apoi el s-a napustit din nou asupra mea, de data asta intr-un sarut salbatic si pasional. Mainile mele erau incolacite in jurul gatului sau in timp ce ale sale imi ridicau coapsele. Involuntar mi-am incolacit si picioarele in jurul bazinului sau, simtindu-i umflatura din blugi. Fara sa intrerupa sarutul, Harry s-a indreptat cu pasi mici spre pat.
Cand picioarele sale au atins capatul patului, s-a aplecat intinzandu-ma pe asternutul moale ca mai apoi sa se intinda peste mine. Saruturile sale umede pe suprafata gatului meu imi provocau fiori pe sira spinarii. Mi-am intins capul pe spate pentru a-i oferi mai mult spatiu. Carliontii sai imi gadilau pielea iar mainile mele se plimbau in parul lui, tragand din cand in cand de el pentru a-l face sa geama. El facea acelasi lucru muscandu-ma si lasand semne care nu vor fi usor de acoperit. Imediat buzele sale au revenit peste ale mele, timp in care mainile lui se plimbau pe coapsa mea. S-a desprins pentru cateva secunde din sarut ca sa ma intrebe daca sunt sigura. Cu o miscare a capului l-am facut sa continue, obtinand un ranjet imens din partea sa.
A apucat marginile tricoului meu ridicandu-l si aruncandu-l pe podea. Ochii sai s-au oprit un moment pentru a-mi analiza bustul, ceea ce mi-a provocat roseata in obraji. Pentru a-i bloca privelistea m-am ridicat punandu-ma deasupra lui si i-am dat jos jos tricoul alb scotand la iveala zecile de tatuaje. Degetele mele trasau conturul fluturelui imens, facandu-ma sa-mi musc buza inferioara. Fara sa-mi dau seama am revenit la pozitia initiala, doar ca de aceasta data pantalonii mei zaceau undeva pe podea, langa tricoul lui Harry. Buzele lui se plimbau pe corpul meu, coborand de la baza gatului la sani. Cand a ajuns la materialul negru al sutienului Harry a scos un marait, repezindu-se sa scape de el. Pentru a-i face munca mai usoara mi-am arcuit spatele, simtindu-i mainile reci pe spatele meu, cautand capsele obiectului ce-i dadea batai de cap. Desi stiam ca mai facuse asta de nenumarate ori, mainile ii tremurau si nu putea sa le desfaca.
Acum era randul lui Harry sa-si muste buza inferioara, imprimand pe fata mea un zambet victorios. Din nou buzele sale se plimbau pe pielea mea, sarutand fiecare san in parte. Un geamat de placere mi-a iesit pe gura in timp ce el sugea un sfarc intarit, facandu-ma sa-mi dau capul pe spate. Mana sa a intrat in chilotii mei, facandu-ma sa tremur. S-a indepartat din nou pentru un moment incercand sa-si dea jos blugii, dar mainile mele l-au oprit. Am ignorat privirea lui confuza si am desfacut nasturele blugilor lui, urmand fermoarul, ca mai apoi sa ne desparta doua bucati de material. Harry a avut grija si de asta si in acel moment eram total expusa in fata lui. Mainile mele se jucau in parul lui cat timp el era ocupat sa-mi sarute soldurile. Buzele lui mi-au atins feminitatea marind presiunea pe care o simteam acolo jos. Limba lui Harry a intrat in mine si a inceput sa suga, facandu-ma sa gem incontrolabil. Se simtea al naibii de bine. Nu mai facusem asta niciodata dar instinctul imi spunea ca ma descurc bine, pentru o virgina.
CITEȘTI
Is it possible?(H.S)
Fiksi PenggemarShe is light. He is shadow. They bind together in a game of shades.