Umarım beğenirsiniz. iyi okumalar.
Bu arada Arya kızımız değişmiyor. Bir çok kişi Arya'nın eskisi gibi kalmasını istedi. Zaten bizim Arya'yada uyan o. Bir çok kişi kullanmış olsada bizim kıza uyuyor napak artık fsdljglsdgsd
Arya değişmedi. Nastya shmakova olarak kaldı.
Multimedya >>>> Çok sevdiğim bir şarkıdır. Dediğim yerde açın.
♛
"Ay bu sevgililik işi beni çok yordu." dedim ve portakal suyumu höpürdete höpürdete içtim. Ediz sırıtarak bana bakıyordu. Ee kaptı tabi gül gibi kızı, sırıtması normal.
Yalnız ona bir şans verdim ama ya ona hiç aşık olmazsam, ya hiç sevmezsem. Bokta çıkabilir, güvenmiyorumda.
Aşk deyince bir gülme isteği geldi bak gene.
Ben ve aşık olmak...
Abim gibi kro biri bile travesti olma ihtimali benim Ediz'e kör kütük aşık olma ihtimalimden faha fazla.
Edizle bunu konuşmuştum. Fazla heveslenmemesini, kendini kaptırmamasını söyledim. Zaten kesin iki üç kere takılır bırakır beni. Yalnız şuan kendi kendimi kulandırdım. Bir insan kendi düşünceleriyle nasıl kendini kulandırır allasen.
"Sen insan olmayınca bunlar normal Arya." diyen iç sesim Hatçe'ye 'Sen ciddi misin değişik?' bakışlarımı attım. Aslında bakışlarımı ortaya attım, sonuçta Hatçe'yi göremiyorum. Ama o yüzsüz münafık önüne ne atılırsa kendi üzerine alacağından bakışlarımı da sahiplenir. Şuan beynim eror verdi bir saniye...
Portakal suyumdan bir yudum daha aldım.
"Şimdi sana yenge mi demem gerekiyor?"diyen Bora'ya ağzımda ne var ne yoksa suratına püskürttüm.
"Hele bi de, elime tesbihimi kıçıma sıkıştırdığım silahımla odana gider çikolatlarını rehin alırım." Herkes bana değişik bakışlar atarken oturduğum sandalyeden ayaklanmış değişik hareketler yaptığımı fark ettim. Hafifçe öksürdüm ve yerime sessizce oturdum.
Sevgilim varken bile rezil oluyorum. Tabi cenabet biriyle sevgili olursam bu olur. Acaba o sözleri söylerken bonzai filan içip mi havalanına gittim? Keşke cebime koyup karokala gitseydim.
Nedense içimde değişik, alışık olmadığım bir duygu var. Ve beni nedense rahatsız ediyor. Acaba hiç sevgilim olmadığı için ve bir anda sevgilim olduğunda dolayı kalbim bütün organlarıma 'kız lez değil, cillop gibi çocuğu kapıp suratına ekmek banıyor' uyarıları gönderdi ve organlarımın halay çekip bu değişik duyguyu ortaya çıkarmalarına mı neden oldu?
Hayal gücüm son gaz ileri...
Bas gaza hayal gücüm bas gaza. Kim tutar seni bas gaza. Damarlar senin hiç durma, hadi uçur bizi burdan...
Otelin kafesinde oturmuş portakal suyumu höpürdetiyordum. Abim yine ortalıklarda yoktu. Galiba bana kırgındı. Bizimle daha fazla takılmak istemiyordu sanırım. Onunla en kısa zamanda konuşmalıyım.
Bu güne kadar bana en ufak kırıcı söz söylemeyen abim sessiz kalmasıyla beni baya üzmüştü. Kızar, yada bavulumuzu alıp eve geri döneriz filan diye düşünürken sessiz kalmış kırıldığını belli ettiği bakışlarını bana sunmuştu. Her an... Üzüldüğümü belli etmemeye çalışsamda çok üzlümüştüm. Abim benim dostum, arkadaşım, sırdaşım, annem, babam, sevgilim... Her şeyim. Tabi bende onun her şeyiyim saçmalama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New York'a Giden Çılgın Türk
Humor❌LÜTFEN HİKAYEYİ OKUMADAN ÖNCE DUYURU BÖLÜMÜNE BAKIN❌ ♛ Anırmak güzeldir. ♛ *** Abimin odasına doğru ilerledim. Kapıyı çalmadan direk daldım. ''N'apıyorsun lan! Daldın odaya, kapı çalsana!''dedi. Şimdi kapı çalmakla filan uğraşamıcam abicim...