22. Bölüm: ''Siz evlenebilirsiniz, çünkü sizi tanımıyorum.''

19.1K 1.1K 255
                                    

Umarım beğenirsiniz. iyi okumalar.

Multimedya >>>> Bölüm şarkısı ve Bora dfgkdflhkdf


  

''Kanka biz neden böyle giyindik.''dedi canım kamkim Bora.

''Çünkü gizlenmeliyiz, abimler bizi görmemeli.'' Şimdi ne yaptığımızı çok merak ediyorsunuz biliyorum ama ilk olarak konuya dünden başlıyayım. 

Dün akvaryumda elin gevuruyla konuştuğum için abimden çok azar yedim. Sonra eve geldik, bende yattım uyudum. Sabah abimler şu 'özel' konuyu konuşuyorlardı ve o 'özel' konuyu halletmek için bugün alışverişe çıkacaklardı. Hediye filan bir şeyden bahsediyorlardı. Bu bilgileri tabiki gizli gizli edindim çaktırmayın. Bizde Bora'yla şuan meraktan takip ediyoruz.

''Kanka sen şapka, gözlük takıyorsunda ben neden kız gibi görünüyorum.''dedi yakınarak. Tanınmayalım diye kendim sarı peruk, siyah gözlük, siya şapka birde kaban gibi ceket giymiştim. Bora'ya da dar pantolon, bol tişört, kahverengi bir peruk ve biraz makyaj yapmıştım. Ama neden kız gibi olduğunu düşünüyor dimi? Yani alt tarafı bir kaç benzerliği var. 

Bora'yı süzdüm ve çocuğun neden yakındığını anladım. Bildiğin bizim karşı komşunun kızı gibi görünüyor. Garip olanı taraf ise karşı komşunun kızından daha güzel. Kendimi tutamadım ve anırarak gülmeye başladım. Bora ağzımı kapadı.

''Lan sussana abin fark edicek bizi, etrafına bakınıyor.''dedi. Gülmemi zar zor durdurdum ve abim ve kankimler görmesin diye Bora'yla bir dükkanın içine girdik. Dükkanın sahibi bize sikici bakışlar atıyordu. Gözlüklerimi biraz aşşağıya indirdim ve artis bir şekilde yürümeye başladım. cool cool yüyürken ayaklarım birbirine dolandı ve ben yer ile ilişkiye girdim. Bora kolumdan tutup kaldırdı. Anırarak gülüyordu tabiki.

''Kanka hayvan gibi gülmesene! Seni kız sanmıyacaklar.''

"Ben kız değilim ki." Yeni fark etti herhalde.

''Biraz kız gibi gül.'' O zaman ben anırarak gülerken kız olmuyorum mu? Hım... tartışılır.

''Kanka seni örnek alayım diye düşündüm. Sende kız olduğun için ve bu şekilde güldüğün için bende böyle güldüm.''dedi beynime eror verdirerek. Cümlene koyayayım diyesim geldi.

''Bu cümleyi daha önceden çalıştın mı?''dedim şaşkın bir şekilde.

''Evet.''dedi ve güldü. Abimleri hatırlayarak hemen dükkanın çıkışından biraz kafamı çıkardım ve etrafa baktım.

''Lan görünmüyorlar gitmişler sanırım. Bak lafa tuttun kaybettik.''

''Ben mi lafa tuttum. Artislik yapıp zamanı harcamasaydın.''dedi. Dükkandan çıktık ve etrafa bakarak yürümeye başladık. 

''Kanka lan gören beni travesti sancak. Birde bu topuklular çok rahatsız ya.''dedi. Ayaklarındaki topukluları çıkardı ve pantolonunun cebinden bir ip çıkarıp ayakkabıların topuk kısmından bağlayarak boynuna astı. Pratik türk zekası işte. Nereye gitsen hep peşinde

''Sana hayranım Bora,''dedim ve kıkırdadadım.

''İp nerden çıktı.''diye sözümü devam ettirdim.

''Yürüyemem, topukluları bağlarım diye düşünüp yanıma ip almıştım kanka.''

''Tamam.''dedim gülerek.

''Bu arada travestilere taş çıkartırsın evelallah.''diye sözüme devam ettim ve tekrar anırdım.

''Trovostoloro toş çokororson ovololloh.''diye taklidimi yaptı.

New York'a Giden Çılgın TürkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin