Yine ben.Okuyun gari...
Multimedya: Açık açıp göbek attığım mükemmel şarkı.
Unutanlar için özet:
Baş karakterimiz olan Arya Abisi Gökhan ve en yakın arkadaşı ile New York'a gider. Orada abisinin arkadaşları olan Ayaz, Bora(Borazan), Çağla(Çcry) ve Ediz( Bukalemun suratlı) ile tanışır. Çok mu baştan oldu söxjjdjd
Neyse...
İşte uzun bir maceranın sonunda Ediz nam-ı diğer bukalemun surat bizim hıyara aşık olur. Tabi Arya odun biri olduğu için aşık filan olmaz. Garibanım Ediz aşkından kudurur döckdk şişt böyle değil ama ben biraz masalımsı olarak anlattım söjcjd
Daha sonra bir partide Arya, sarhoş olduğu için erimiş man lakabını taktığı Alper adında bir safçık ile tanışır. Ediz Alper 'i kıskanırken Arya da Alper'in eski sevgilisi olan Sıla'yı Alper'e tekrar ayarlamaya çalışır.
Not: Ayaz ile Irmak uzun uğraşlar sonucu Arya tarafından sevgili yapılmıştır. (Ayır lakabını taktığı çifti azmak lakabı ile değiştirmiştir.)
Melis ( Ediz'in eski sevgilisi. Hani Ediz'in zoraki sevgilisi mxjcjd)
<><><><><><><>
Hüngür hüngür ağlayan Alper'in bir çocuk gibi burnunu peçeteyle siliyordum. Ne ara arkadaşlıktan anneliğe terfi ettim bilmiyorum.
Televizyonu kapattım ve etraftaki sümüklü peçeteleri Nasa'ya vermek için bir kenara topladım. Nasa'ya versem çocuğu uzaylı sanıp karantinaya alırlar. O derece yeşil bir sümük.
Midem bağırsağımı alıp halay başı oldu...
"Çok acıklıydı."deyip iç çekti ve kutu peçeteden bir tomar daha alıp burununu sümkürdü. Bu duruma alışmıştım. Hatta bana da bulaştırarak burnumu temizleme isteği uyandırıyordu. Ne belki sümük de bulaşıcı...
"Ciddi misin?"deyip ona baktığımda kafasını salladı. Şuan bir çocuktan farksız değildi.
"İzlediğimiz film; çizgi filmdi..."dediğimde tekrar ağladı.
"Jerry'nin yemek yemeye hakkı yok mu? Neden sürekli kovalıyor onu bu... bu..." sevinçle küfür edecek diye beklerken birden "oturma organı" diye bağırınca kahkaha attım.
"Evet. O öküz oturma organı." Öküz götü diyemeyen masum arkadaşım...
"Bir an küfür edeceksin sandım."
"Ettim ya."deyip ağzını kapattı.
"Ağzıma 3 kere vasabi sürmeliyim." dediğinde tekrar kahkaha attım.
"Abdest mi alıyorsun!?"deyip gülerek omzuna vurdum.
Ellerime eldiven geçirip etraftaki sümüklü peçeteleri poşete koydum. Kara delik bulma ümidi ile dışarı çıktığımda Melis ile Ediz'in konuştuğunu gördüm. Başka bir kız olsa kıskanır merak eder. Ama başka kız işte..
Ben Arya'yım.
Deli olan.
Götüm de bile değilsiniz bre kamiller.
Uzaylı sümüğüyle dolu poşetleri otelin dışındaki çöp kutusuna atarak odama geri döndüm.
Cafeden çıktıktan sonra bizimkilerle hiç konuşmamıştım. Konuşmayı da düşünmüyordum. Abim bir kaç kere yanıma gelip konuşmaya çalışsada onu da pas geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New York'a Giden Çılgın Türk
Humor❌LÜTFEN HİKAYEYİ OKUMADAN ÖNCE DUYURU BÖLÜMÜNE BAKIN❌ ♛ Anırmak güzeldir. ♛ *** Abimin odasına doğru ilerledim. Kapıyı çalmadan direk daldım. ''N'apıyorsun lan! Daldın odaya, kapı çalsana!''dedi. Şimdi kapı çalmakla filan uğraşamıcam abicim...